Ik gebruikte die van action altijd ovu en zw test. Werkte prima hier. Denk dat t vaak ff zoeken is welke t beste bij je werkt
Vreselijk he.. Maar deed het kolven bij jou dan ook pijn? Het gekke is dus dat ik met kolven geen last had. Daarom denk ik ook nog steeds dat het aanhappen niet goed ging, al zei de kraamzorg en mensen in t ziekenhuis dat hij wel goed aanhapte..
Zo, geen meldingen gehad, dus moest even wat bijlezen. Wij hebben ook de bugaboo donkey. Wilde hem eigenlijk verkopen, maar ben blij dat dat nog niet gelukt is. Mia zal 22 maanden zijn als deze baby komt. Als ik de andere 2 naar school breng is het handig dat zij nog in de kinderwagen kan zitten. Ik heb bij Emma geprobeerd bv te geven, maar na 1,5 dag ben ik snel overgegaan op flesvoeding vanwege meerdere redenen. Bij Fayèn wilde ik daarom langer volhouden, maar met nog een dreumes erbij is dat helaas maar 3 weken gelukt. Daarbij kwam ook nog dat ik een ontsteking bij mijn eierstok had en dus gigantisch veel pijn. Bij Mia ben ik er niet eens meer aan begonnen en dat zal ik nu ook niet doen. Ik ben sowieso al niet zo’n type die overal maar kan voeden.
Ik mag hopen dat mijn eierstokken na deze stoppen met klapperen, want mijn wederhelft heeft me gezegd dat dit echt de laatste wordt als het aan hem ligt. En eigenlijk vind ik het qua leeftijd dan ook wel mooi geweest. Ik heb al steeds mijn grens verlegd, maar het moet eens ophouden natuurlijk. Dus voor mij is 40 wel ongeveer de uiterste leeftijd om te proberen zwanger te worden.
Mijn leeftijdsgrens lag/ligt op 35. Dit is voor ons ook echt de laatste. Ik krijg een geplande ks en wil met de gyn overleggen dat ik meteen gesteriliseerd wordt. Ik denk dat er daarna wel een soort van rouwproces zal komen, omdat het dan definitief niet meer kan. Maar 4 is voor ons echt de max.
@Tabbey ja dat vraag ik me ook wel af van die testen. 3-4 jaar geleden waren die kruidvat 2v5 nog heel goed. Is dat nu niet meer? En toen was de predictor echt bar slecht. Gaf zelfs bij mannen vals positief. (Helaas ook bij ons). Maar die schijnt nu weer goed te zijn? Ik weet het ook allemaal niet hoor. Over de borstvoeding: kolven deed bij mij ook mega veel pijn bij de eerste. Dus zowel voeden als kolven. Daarom zeiden ze volgens mij dat ik zo'n gevoelige huid had. Maar tepelhoedjes ofzo maakten het nog erger. En bij de tweede dus nergens last van. Ik ben toen wel een paar weken van tevoren al begonnen met kolven, nog voor ik bevallen was. Misschien dat dat scheelde.
Bij ons gaat ook de ‘schaar erin’ als er een vierde is. Alleen dan bij vriendlief. Ik vind vier ook wel genoeg. Denk ook niet dat ik er nog meer zou willen. Ik had al nooit gedacht dat ik er ooit vier zou willen. In onze familie en omgeving is de max. drie, dus wij hebben er dan al meer, als het ons gegund mag zijn.
Raar hè van die testen. Ik gebruikte ook altijd de K 2v5, nooit problemen mee gehad. Maar sinds de slechte berichten hier ben ik ook Predictor gaan gebruiken. Naast de dipsticks van Zwanger&kids dan, want die gooi ik als eerste tegenaan.
Hier altijd een wens voor groot gezin gehad. Nu ben ik sinds 6jr alleen en heb ik 3jaar goed nagedacht wat ik wil en hoe ik dat zou kunnen aanpakken. Ik hoop ook ooit t gevoel te krijgen dat ik compleet ben. Maar ik heb ook een duidelijk doel voor ogen dat als ik 43 ben ik geen spijt wil krijgen en denken had ik toch maar Maargoed eerst maar een gesprek met de gyn hihi
Oh wow ga je het in je eentje doen? Lees ik dat goed? Vind ik echt stoer! Als je een wens hebt moet je die najagen vind ik. Dat heb ik nu met de vierde en met het opstarten van een eigen bedrijf, waar ik nu ook mee bezig ben. En dat geeft voldoening. Je wilt idd niet over 10 jaar denken: had ik maar.... Als je iets wilt, ga ervoor!
Haha is bij ons ook. Mijn oudste zus heeft er 2, mijn broer 3, mijn jongste zus ook 2 en wij straks dus 4. Hier zou ook mijn man zich laten helpen, maar ik heb gezegd dat ik het doe als ik toch open lig.
Kan dat tegelijk? Oef ik zou dat wel heftig vinden ook ja. Mag ik vragen waarom je een gepland ks krijgt? Misschien al wel verteld maar ik sla niet alles op.
Ja zoiets is bespreekbaar. Heb al verschillende verhalen gelezen van mensen die gesteriliseerd zijn tijdens een ks. Ik wil een ks, omdat ik bij de 3e een subtotaal ruptuur heb gehad en ik wil niet de kans lopen dat ik dat weer krijg of nog verder. En ik mag kiezen omdat mijn 1e met een ks is geboren.
@Tabbey ik gebruik de ovulatietesten van clearblue (de roze). Zijn wel wat prijziger maar als je een redelijk regelmatige cyclus hebt is het wel te doen. Je krijgt wel of geen smiley. Vind ik zoveel makkelijker dan al dat getuur op die dipsticks.. plus je kan het gewoon met ochtendurine doen.
Je komt dus zelf wel uit een gezin van vier. Leuk, had ik ook wel gewild. Ik heb ‘maar’ 1 zusje, had er best een paar meer gewild. Lijkt me zo gezellig. Onze familie is maar klein. Ik ben altijd jaloers op die grote gezellige families, vooral met de feestdagen en verjaardagen. Daarom moet ik zelf maar voor veel drukte en gezelligheid zorgen hihi.
Oei een totaal ruptuur. Niet gehad, maar lijkt me vreselijk. Kan me voorstellen dat je dat wilt voorkomen.