Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nou veel sterkte! Heel begrijpelijk je zorgen!

2. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @bubblybaby hey bah wat een zorgen dan zeg.
    Fijn dat er nu wel doorgepakt word en dan snel de uitslag. En een goede uitslag natuurlijk.
    Heeft hij er zelf last van?

@ZoWelkom84 kom erbij kom erbij hihi
    Leuk leuk en spannend.
    Heb je 2 meiden? Zit dan inderdaad qua leeftijd niet veel tussen dus lkkre tropenjaren dus hihi.

Jullie hebben nu dus nog 8cryo's
    Zou je 1 of 2 geplaatst willen hebben?
    Kan me voorstellen dat het wel sneller mag. Dan helpt deze forum ook niet haha
    Hier klapperen ze de hele dag..
    Ik moet van mezelf nog ff wachten hihi

ZoWelkom84 en bubblybaby vinden dit leuk.
  3. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @KleineLai eerste rood s gespot. Heeft het nog doorgezet?

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Niet van de bulten zelf gelukkig. Maar vind wel dat hij de laatste tijd erg veel ziek is en veel moe is... klaagt steeds vaker (nu bijna dagelijks) dat hij last heeft van zijn benen en voeten. Nog bleker dan normaal. Het zit me echt niet lekker.
    Moet iig wel stoppen met googlen, that's for sure, en gewoon maandag afwachten. Maar dat is niet makkelijk. Vreet mezelf op vandaag.

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.420
    28.801
    113
    Jazeker! Rode zee alom! Yeah! :D
    Ongesteld zijn is nooit leuk (buikpijn, ongemak, enz) maar het voelt echt alsof er een last van mijn schouders is. Ik voelde me een week lang down, doodchagrijnig, moe en futloos. Had nergens zin in en had nergens motivatie voor. Maar nu dat mijn menstruatie eindelijk is doorgebroken voel ik me weer zoals mijzelf! Energiek en vrolijk!
    Rare dingen die hormonen hoor!

Elraange en bubblybaby vinden dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.420
    28.801
    113
    Zeker stoppen met googelen want dan kom je heel enge dingen tegen :( Ik kan me heel goed voorstellen dat je alles wil weten hoor maar bescherm jezelf. Ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden tot aan de echo .. en dan weer tot aan de uitslag .. en dan weer tot aan de volgende uitslag of behandelplan. Een achtbaan :(
    Digi knuffel

7. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @bubblybaby, blijft toch altijd spannend dat soort dingen. Wij hebben toevallig eerder deze week ook bij huisarts gezet omdat zoontje ineens een bult in z'n nek had zitten. Deze was al weer iets kleiner geworden gelukkig. Schijnt normaal te zijn voor de tijd van het jaar, maar als het groter zou worden moesten we wel terugkomen. Succes alvast de 21ste! En sterkte met wachten.

bubblybaby vindt dit leuk.
  8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Kon je niet eerder terecht? Kan mij voorstellen dat je je zelf oo vreet en idd internet wilt afstruinen, maar dat lijkt mij nu niet zon goed idee.. daar staan de ergste dingen op..

Dank je wel :)
    Nee twee jongens! Die elkaars hersens soms inslaan hahahaha! En de jongste loopt vooral niet weg
    8 cryos waarvan 2 al tot dag 5 zijn doorgegroeid maar die zijn echt van slechte kwaliteit.. die ga ik tegelijk doen want daar heb ik echt totaal geen vertrouwen in..
    Wanneer willen jullie starten? Aangezien ze nu al klapperen elke dag hahaha!

Elraange vindt dit leuk.
  9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Maandag is al heel snel, aangezien het nu donderdag is :)
    Dus morgen zaten ze vol en de eerstvolgende werkdag is al maandag. Ik zelf moest een afspraak maken bij de kno arts gisteren en ik kan pas eind de maand terecht op dezelfde locatie :p dus qua dat ga ik maar niet klagen haha.
    Gelukkig morgen druk dagje... zaterdag dan helaas niet, maar zondag weer wel en dan is het alweer maandag :).

Morgen echt drukke dag trouwens; Zoon naar school brengen, dan meteen startgesprek met nieuwe vraagouder+bemiddelaar van mijn gastouderbureau (contract ondertekenen), daarna gelijk door naar 2e bezichtiging van het huis, daarna wordt er een gastkindje bij me gedropt, na school mijn 2 kinderen naar dansles brengen terwijl ik ook mijn gastkindje (babytje) bij me heb en dan snel terug naar huis want gastkindje wordt opgehaald........ :p Man, wat doe ik mezelf soms aan :D. Volgens mij kwamen mijn schoonouders ook nog langs...

Anyway :p... nu maar eens even relaxen op de bank... eventjes haha, want moet nog opruimen en zo :D

10. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Ik ga in april wrsch starten. Eerst volgende maand gesprek gyn ivm iui wat ik ga doen.
    Maar nu ben ik gister net weer opn in ander zh opgenomen geweest vanwege heftig bloedverlies.
    Er blijkt dus toch nog een rest van de placenta te zitten. Dus heb ernorme bloedingen die niet stoppen. Heb nu ongeveer 13 pillen per dag om de bloedingen minder te laten worden. Heb hb van 5.4 dus ook aan de pillen. Word t niet beter moet ik opgenomen worden worde..ze willen eerst dit priberen en een ingreep stellen ze liever uit als het zo ook wil. We wachten dus af
    Blegh dus! Nooit eerder gehad dit..
    Maar het s lekker inzeker zo.
    Ohja en op de echo zagen ze in mn re eileider een eitje van 18 mm.
    Dat past er dan ook niet bij dat ik nu zou menstrueren. Heb ook geen pijn.
    Hoop dat t gauw beter word

11. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    He bah wat vervelend!!
    Hopelijk hoef je niet voor een ingreep.

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ohh :( ik heb soortgelijk iets meegemaakt... ik had een missed abortion en uiteindelijk probeerden we de miskraam op gang te brengen met een tabletje (wat een bevalling, au au au).. ik was mijn kindje toen wel verloren, maar ik bleeeef maar bloeden. Een maand lang uiteindelijk (nadat we ons kindje al waren verloren)! En toen bleek er nog rest vd placenta te zitten ook.. dus kreeg ik een operatie (curettage onder narcose) en daarna konden we eindelijk verder.

Heeel veel sterkte <3 :(

13. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Pfff wat een ellende zeg zoiets
    Ik heb eerst van 16-12 tot 1 jan zo heftig gebloed en nu vanaf dinsdag weer.
    We zullen zien hoe het gaat. We blijven positief.

14. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.998
    7.011
    113
    Vrouw
    Och jeetje wat vervelend!! Hopelijk wordt het snel beter. Sterkte ermee!

Elraange vindt dit leuk.
  15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jeetje wat ontzettend heftig:( heel veel sterkte ik hoop dat je snel weer de oude bent.

Elraange vindt dit leuk.
  16. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Komt vast goed dames. Lief van jullie berichtjes.
    Ik ben eborme controlfreak dus kan hier soms totaal niet tegen. Dus loop met mn humeur onder mn oksel...

Hie gaat het verder met iedereen?

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dat kan ik mij heel goed voorstellen hoor! Bah.
    Hier gaat het ook niet zo denderend. Kleine man is behoorlijk ziek, denk gewoon de griep.

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb niet bijgelezen. Omdat ik even niet zo actief ben.

Maar gister een vreetbui gehad. Ongeveer een halve kilo gewichtstoename en ik voel iets wat lijkt op een groeiend eitje. Vingers crossed dat ie springt

Elraange vindt dit leuk.
  19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.420
    28.801
    113
    Ik ben gisteren opnieuw tante geworden! :D:D
    Mijn broertje en schoonzusje hebben hun eerste kindje mogen verwelkomen. Een klein meisje, thuis geboren met bijna 40 weken, 3.4 kilo.
    Morgenochtend gaan we naar Nederland om haar te bewonderen ♡

Tabbey, Palmpje, Ting86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Imona laat hem springen dan maar.

@KleineLai gefeliciteerd wat bijzonder altijd weer zeg..
    Lkkr knuffelen morgen

Deel Deze Pagina