Wij gaan voor een 2e/3e/4e vanaf lente/zomer 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleineLai, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ik haal bij de action. Die bevielen hier prima.
    Moet straks wel weer stiekem doen haha
     
    Mamabella12 vindt dit leuk.
  2. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.048
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik vind die van de action ook altijd prima :) en lekker goedkoop.
     
    Elraange, Rosy90 en Mamabella12 vinden dit leuk.
  3. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Als gisteren die buikpijn van een eisprong was , hoop ik dat we het op tijd gezellig gemaakt hebben. Dat was dus begin van de middag vandaag. Laatste keer dat we het gedaan hebben heb ik echt geen idee van. Ergens in de afgelopen week. Kan donderdag geweest zijn, maar kan ook met zo makkelijk vorig weekend geweest zijn. Geen flauw idee. Dit weekend iig niet. Geen tijd voor gehad.

    Als het eitje gesprongen is zou 3 feb mijn nod zijn. We gaan maar weer afwachten.
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  4. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Lente / Zomer 2019

    Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Begonnen:
    Imona
    - 25 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD onbekend (3 feb?)
    prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 23 jan
    Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 3 febr
    Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 5 febr
    KleineLai - 28 jaar - 2e kindje - (smokkel)ronde 3 - NOD 17 febr


    Wachtend:
    ♡ Tabbey
    - 35 jaar - 2e kindje - februari/maart
    Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - april
    ♧ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - april
    Elraange - 36 jaar - 5de kindje - april
    Blessings - 27 jaar - 2e kindje - april/mei
    ♡ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei
    ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni
    ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli
    ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli
    ♡ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli
    ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - augustus

    Zwanger!
    Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - sept '19


    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Als je op de lijst wil dan kun je @KleineLai taggen


    Even de lijst bijgewerkt. Nod op onbekend gezet met vermoedelijke nod er achter.
     
    KleineLai en Elraange vinden dit leuk.
  5. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Dag meiden, paar dagen niet actief geweest. We zijn nu in Nederland, op bezoek geweest bij mijn nieuwe nichtje en vanavond ga ik weer. Wat een lieverdje is het! Gek genoeg gingen mijn eierstokken niet door het lint , haha, maar ik vond het super om mijn broer als vader te zien. Hij was/is zo trots! ♡

    Ik zit ondertussen alweer aan het eind van mijn menstruatie. Over 1.5 week heb ik mijn eisprong denk ik. Maar ik begin opeens te twijfelen of ik wel een tweede wil nu. Geen idee waar dat idee opeens vandaan komt. Maar het gevoel is best sterk. Misschien omdat mijn zoontje nu in een lastige fase zit met slapen en eten.
    Herkennen jullie dat?
     
  6. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw

    Ahh wat lief die trotsheid van je broer.

    Ja en misschien ook onbewust de slapeloze nachten waar je broer nu midden in zit...
    Maar die gevoelens herken ik zeker.
    Ene dag denk ik nee dit is mooi ik heb een perfect ritme nu met de jongste. Hij is super makkelijk. Alles loopt prima ook met de andere 2 kinderen. Iedereen is gelukkig dus klaar zo.
    Einde vd dag denk ik alweer anders en kan ik zomaar wegdromen over 1 a 2 poppetjes erbij....
    Zucht gevoel en verstand haha
    Maar uiteindelijk wil ik hier er zeker nog 1 bij.
     
  7. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.465
    3.453
    113
    @KleineLai Zou maar zo kunnen dat het daardoor komt. Ik herken het in ieder geval niet. En toch was Fayèn een moeilijke slaper en nu is Mia dat ook. Maar bij Fayèn heb ik gezien dat het wel beter wordt en hopelijk bij Mia ook. Op zich slaapt ze wel goed, maar 9/10 keer ligt ze bij ons in bed.

    Over de 4e heb ik wel eens getwijfeld. Toen mijn man had aangegeven ook een 4e te willen, sloeg bij mij de twijfel toe. Ik zal heel veel beren op de weg, maar dat gevoel verdween na een paar maanden en toen is het snel gegaan.

    Gisteren de eerste echo gehad, we hebben een mooi kloppend hartje gezien en volgens de meting ben ik nu 7 weken+1 dag (klopt dus wel aardig met mijn eigen berekening). Maandag 25 februari heb ik de termijnecho.
     
    Elraange, Tabbey en KleineLai vinden dit leuk.
  8. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Ik herken het ook wel een beetje.. volgende maand gaan we starten en nu het zo dichtbij komt denk ik van: moet ik niet nog een half jaartje wachten? Dan is mijn dochter ook weer ietsjes ouder en misschien is dat makkelijker.. maar de andere dag is mijn gevoel weer zo sterk dat ik het heel graag nu wil. Erg verwarrend af en toe :p maar ik denk ook wel wat er geen perfect moment is voor een 2de.. voor elk leeftijdverschil zijn er voor en nadelen.
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  9. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Aahh wat fijn die goede echo! Zo bijzonder lijkt het me weer om het te zien :). Hoe voel je je verder?
     
  10. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.465
    3.453
    113
    Ja dat is het zeker. En nu heb ik ook echt het besef dat dit echt de laatste keer zal zijn. Heb gisteren ook tegen de vk gezegd dat ik met de gynaecoloog wil overleggen om mij tijdens de ks meteen te sterilliseren. En zij zei dat ze dat meestal wel doen en zeker aangezien het al de 4e is en 2e ks. Maar het is gewoon zo bijzonder om weer zo’n hartje te zien kloppen. Wij hebben hierin zoveel geluk dat ik mij wel eens afvraag wanneer dat geluk ophoudt. Daarom ben ik nu ook veel angstiger dan de 1e keer.

    Ik voel me verder goed, alleen vreselijk moe en een zere onderrug.

    Zaterdag gaan we kijken naar een andere auto. We twijfelen nog tussen een 7-zitter of een multimac.
     
    Mamabella12 en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja dat herken ik hoor. Hier ook een lastige fase met slapen. De ene nacht gaat het goed. Dr andere nacht wordt hij een keer wakker en weer een andere nacht is het 2uur lang drama. Vannacht ook zo'n nacht. Van 12 tot 2 ellende. Uiteindelijk bij ons in bed beland. Maar hij ging keten. Dus terug naar eigen kamer. Krijstees bij elkaar. 2e keer bij ons in bed ging wel goed. Uiteindelijk iedereen nog geslapen van 2 tot 8. Maar dit is nu zo'n 3x per week ongeveer.

    Hopen dat het snel over gaat. Maar ik snap je gevoel totaal. Heb ik soms ook. En dan denk ik: ach. Over 9 maanden vanaf nu zal het weer heel anders zijn.
     
    Elraange vindt dit leuk.
  12. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Oohja heel herkenbaar. Ik was van plan komende maand alvast 1 poging te doen, maar die ga ik toch overslaan en gewoon in april beginnen zoals het oorspronkelijke plan was. Mijn zoontje is de laatste weken zo driftig. Hij is gewoon de hele dag boos. Mijn hoofd staat er nu dus echt niet naar om zwanger te worden.

    @Elsa86 wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad!
     
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Ja misschien wel idd. Ik moest ook veel denken aan de pnd die ik toen had. Ik zou zo graag die roze wolk willen ervaren, maar ben bang dat het misschien niet zo zal zijn of zo.
    Verstand en gevoel lopen zo ontzettend uiteen soms ja!
     
    Elraange vindt dit leuk.
  14. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    @Elsa86 een kloppend hartje! Altijd zo mooi, een nieuw leven in de maak! ♡

    @blessings , ik zit er ook aan te denken om deze maand over te slaan. Ik ben nu ook ziek geworden, misselijk en buikpijn. Dat zal tijdens de zwangerschap ook zo zijn en het is vet kut, haha. Ook nog steeds een zoontje die zo chagrijnig is door slaaptekort, ikzelf ook slaaptekort. Ik vind het echt moeilijk.
     
  15. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    @KleineLai voel me nu idd ook niet zo lekker. Veel mensen zijn grieperig volgens mij. Vorige week was zoontje ook al ziek.
    Tijdens de zwangerschap was ik maar een paar weken goed misselijk. Verder een fijne zwangerschap gehad (dus hopelijk een volgende zwangerschap hetzelfde) Was jij de hele zwangerschap niet lekker?
    Ik had gelukkig geen pnd, maar kan ook niet zeggen dat ik echt op een roze wolk zat. Hij huilde de eerste 4 maanden namelijk gigantisch veel, dus ja, leuk is anders.. :rolleyes: Maar een pnd is natuurlijk wel heftiger.

    Straks als de lente begint krijgen we vast weer kriebels in de buik en hebben we weer helemaal zin in een baby :roflmao:
     
    KleineLai en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik ben even benieuwd.. Wat voelden en dachten jullie toen jullie kindje net geboren was en op je borst werd gelegd? :D

    Ik had dus verwacht dat ik meteen helemaal in de wolken zou zijn en meteen een sterke band zou voelen. Zo van: ja, ik ken jou. Jij bent mijn kind!

    Nou ja, ik had dat dus niet. Het eerste wat ik dacht toen ik hem in mijn armen kreeg was: huh? Dit is niet mijn kind. Dit is een Chinees!o_O :roflmao:

    Het is helemaal goed gekomen hoor haha. Maar dat echte "ik ga voor jou door het vuur" moedergevoel kwam hier na een paar dagen pas op gang :o:
     
    Elraange, Palmpje, Rosy90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Haha een chinees? :roflmao: door mijn keizersnede had ik haar niet direct bij me liggen (maar wel heel snel moet ik zeggen). Maar toen ze haar omhoog hielden toen ze er net uit was vond ik het super raar om haar voor het eerst te zien maar ik herkende haar direct zo van: zij is van mij! Heel bijzonder was dat. :)
     
    blessings en Rosy90 vinden dit leuk.
  18. blessings

    blessings Fanatiek lid

    7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    @Mamabella12 haha ja hij had een heel bol gezicht (was ook een flinkerd met zn 9 pond) en daardoor enorme spleten als ogen en een flinke bos zwart haar. Hij zag er gewoon niet uit hoe ik in mijn hoofd had dat hij eruit zou zien. Hij leek zelfs een beetje getint! Haha. Nu ziet hij er gewoon uit als een echte Hollandse knul hoor (wel nog steeds donker haar, maar dat hebben wij ook).
    Maar ik hoop dat ik bij een volgend kindje ook meteen die band voel. En ja ach, anders is het gewoon weer een grappig moment om op terug te kijken :D
     
    Mamabella12 vindt dit leuk.
  19. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik had een keizersnede en het duurde 8 minuten voordat hij zelfstandig ging ademhalen, dus ik mocht 'm heel even zien en daarna ging hij met de kinderarts en papa mee voor onderzoeken. Dus niet meteen in mijn armen helaas, dat was pas volgende dag...
    Ik had ook niet meteen het gevoel dat ik een supersterke band had, maar had de eerste weken het gevoel dat hij niet lang bij ons zou mogen blijven, terwijl het na de geboorte wel goed ging met 'm. Het lukte me gelukkig wel goed om dat van me af te zetten en het moedergevoel is met de tijd gegroeid en sterker geworden.
     

Deel Deze Pagina