Haha dat is ook wel errrug vroeg . Vanaf hoeveel dpo begon je wat te zien? Ik wilde juist een teleurstelling zo lang mogelijk uitstellen, ben benieuwd of ik het deze keer ook zolang kan volhouden
Ja best. Als afgelopen zondag inderdaad mijn ei was. Dan zit ik nu op 7 dpo geloof ik. Voel verder nog niks bijzonders. We gaan zien of ik volgend weekend ongestd word of zwanger ben. Of beiden niet. Moet zeggen dat ik er op het moment weinig mee bezig ben. Even in een lastige periode met ons zoontje met slapen. Dus daar zijn we op het moment meer mee bezig om dat weer goed te krijgen.
Spannend @Mamabella12 bijna de eerste ronde! Hopelijk weer snel raak Ik wacht nog steeds tot april Maar dat wachten voelt nu niet meer zo moeilijk want ik heb nu iets anders leuks om me op te richten: kittens!! Mn kat is nu op bezoek bij de dekkater, dus we hebben hopelijk eind maart een nestje!! Zo leuk!
Pdychisch direct 2 strepen en realistisch die ronde helemaal niet. Toen was ik wel genezen en heel wat testen lichter...
Nee.. t ging heel goed. Hele nachten sliep hij door van 7 tot 8. Tot een paar weken geleden. Heb nu inmiddels een matras naast gelegd. Als hij wakker wordt dan ga ik er maar bij liggen
Ohhh. Ik ben zo verliefd! Vanmiddag 2 dwergkonijntjes gehaald voor mijn zoontje. Nou ja. Stiekem gewoon voor mezelf. Haha. Ze heten Muffin en Donut. Ze zijn zo cute!
aww, wat lief vindt je zoontje ze ook leuk? Ik ga mezelf deze maand en de maand erop van de zwanger worden lijst halen want ik wil niet bevallen in november of december, haha. Sowieso twijfel ik momenteel überhaupt over een tweede nu. Sinds ik mijn nichtje heb ontmoet (die trouwens echt een schatje is hoor) twijfel ik enorm of het nu wel de juiste tijd is. Ik ben zo bang voor een 2e pnd dat ik nu zeg Nee geen tweede voor mij. Dus nou goed, de komende 2 maanden maar even uitvogelen hoe het zit met die gevoelens
@KleineLai Hier ook steeds twijfels hoor, omdat ik echt een rotzwangerschap heb gehad, maar zodra het "afvalprogramma" is afgelopen gaan we er wel voor (dat is halverwege april), omdat ik heel graag een broertje of zusje voor onze zoon wil hebben, zodat ze later kunnen kibbelen en spelen samen. Dat lijkt mij het allerleukste en dat doet mij elke keer over de streep trekken als ik weer ontzettend twijfel. Ik snap je gevoel echt, al helemaal na een pnd. Take your time en hopelijk blijf je gezellig met ons meekletsen . @hier Ik ben gisteren weer een beetje begonnen met hardlopen. Dat had ik niet moeten doen met mijn verkoudheid, ik voel me nu zooooooooooo loom en de verkoudheid is er niet beter op geworden . Maar we blijven doorgaan
Ik moest even de lijst terugzoeken maar @Roosie91 hoe is het met jou? NOD 3 februari zie ik? Spannendddd En @Aanoniemous en @prulletje2, hoe is het met jullie? Ik zie 1 NOD van 23 januari?
Haha het is nog geen officiële ronde voor mij hoor! We zijn ook heel voorzichtig geweest en eigenlijk denk ik dat ik even van het nod lijstje afga, want ik twijfel nog te veel. De wens is er zeker maar bij de vorige twee totaal geen twijfel gehad, en nu wel dus dat maakt mij onzeker.
Haaiii dames, Kunnen jullie nog een extra lezer /kletser gebruiken? Wij zijn bezig voor een derde kindje
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 23 jan Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 3 febr Imona - 25 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD onbekend (3 feb?) Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 5 febr Wachtend: ♡ Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - februari/maart ♤ Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - april ♧ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - april ♤ Elraange - 36 jaar - 5de kindje - april ♡ Blessings - 27 jaar - 2e kindje - april/mei ♧ KleineLai - 28 jaar - 2e kindje - april/mei ♡ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli ♡ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - augustus Zwanger! ♡ Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - sept '19 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Als je op de lijst wil dan kun je @KleineLai taggen
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 23 jan Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 3 febr Imona - 25 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD onbekend (3 feb?) Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 5 febr Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19 febr Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 mrt Wachtend: ♡ Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - februari/maart ♧ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - april ♤ Elraange - 36 jaar - 5de kindje - april ♡ Blessings - 27 jaar - 2e kindje - april/mei ♧ KleineLai - 28 jaar - 2e kindje - april/mei ♡ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli ♡ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - augustus Zwanger! ♡ Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - sept '19 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Als je op de lijst wil dan kun je @KleineLai taggen