Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht. Toen ik besloot om een alleenstaande mama te worden, toen dacht ik eigenlijk maar 1 kindje te willen zelfs. Een week na de geboorte bedacht ik me ineens dat ik een 2e kindje misschien ook wel heel leuk zou vinden. Vanaf dat moment dacht ik; het moet snel, zo snel mogelijk. In mijn geval na een jaar, ivm de keizersnede. Al die tijd heb ik het gevoel gehad dat het snel moest, vooral door mijn leeftijd, want ik ben “al” 33 jaar. En opeens bedacht ik me, doe eens rustig! Waarom zulke haast? Het komt als je er aan toe bent! Relaaaxx, geniet van je zoon en doe niets overhaast. Nog steeds wil ik niet heel lang wachten, maar meteen in juli starten, omdat het dan mag, dat is van de baan! Laatst heb ik hier een topic geopend met de vraag wat het ideale leeftijdsverschil tussen kinderen is. Dat die niet bestaat weet ik ook, maar is vooral heel leuk om alle ervaringen te lezen. En wat blijkt; alle leeftijdsverschillen hebben zo z’n charmes!
Zeker! Elk leeftijdsverschil zal zijn voor en nadelen hebben. Maar inderdaad, lekker aan een tweede beginnen wanneer dit goed voelt! Laat je niet opjagen door het gevoel dat het snel moet
Mijn testjes van vorige maand lieten ook zo'n vaag grijzig streepje zien. (Hoe wel misschien iets lichter want ik kreeg ze niet op de foto en jij wel ) Uiteraard hoop ik dat ze gaan oplopen! Duim duim duim!!
Pfff wat duurt het wachten op m'n menstruatie deze keer lang zeg... Nu de knoop is doorgehakt wil ik zsm aan de 1e ronde beginnen
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 23 jan Imona - 25 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD onbekend (3 feb?) Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 5 febr Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19 febr Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 mrt Wachtend: ♡ Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - februari/maart ♧ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - april ♤ Elraange - 36 jaar - 5de kindje - april ♡ Blessings - 27 jaar - 2e kindje - april/mei ♧ KleineLai - 28 jaar - 2e kindje - april/mei ♡ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli ♡ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - augustus Zwanger! ♡ Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - sept '19 ♡ Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - 14 oktober '19 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Als je op de lijst wil dan kun je @KleineLai taggen
Hoe vinden jullie de oploop? Bovenste 8dpo savonds (helemaal opgedroogd) Ander 10dpo sochtends (nog nat) Het zijn Z&K sensitive dipsticks
Ik zie wel wat oploop. Maar de ene heb je savonds gedaan en de andere sochtends, en eentje is nog nat dus ik denk niet dat ze super goed te vergelijken zijn. Anders vanavond nog eens testen op hetzelfde tijdstip als je op 8 dpo deed. En dan even laten drogen en dan vergelijken?
Deze maand weer een langere cyclus merk ik. Ik gok dat mijn ovulatie een paar dagen is uitgesteld door ziekte. (Vorige week buikgriep gehad) Ik zit nu cd 15 en mijn ovulatietesten beginnen op te lopen. Mijn cervixslijm begint ook te veranderen dus het gaat niet lang meer duren tot de piek. En dan moeten we voor het eerst in maanden weer eens een condoom gebruiken, lol.