Ja zondag of maandag Zodra ik weer salaris heb een ik naar de action voor een paar testen. Je kan ze maar in huis hebben.
Gefeliciteerd @Aanoniemous!! Al 2 zwanger uit ons groepje. Zal jij de volgende zijn @Imona? Nog meer mensen die bijna kunnen testen?
Nou ik verwacht niks hoor. Zal allemaal wel loos alarm zijn en ik vrees dat er zelfs geen menstruatie komt. Als dat het geval is ga ik met manlief overleggen om naar de gynaecoloog te gaann
Nou .. Lijkt me duidelijk binnen 48 uur mijn eisprong! En ik heb zitten rekenen ( ) : als ik deze maand zwanger wordt dan ben ik eind oktober uitgerekend. Dat is dan dus niet november of december, hehe. Vanavond maar even overleggen met vriend
Duidelijk inderdaad! Haha kriebelt het nu rond de eisprong weer? Had ik ook altijd de afgelopen maanden . Spannend hoor ben benieuwd wat jullie beslissen
Ja, ik had zulke grote twijfels want zoon sliep ontzettend slecht, vriend was een week weg, ik was in die week ook ziek dus ik had echt zoiets van: een tweede trek ik zo nooit! Maar nu slaapt zoon weer goed, vriend is weer thuis.. de rust is wedergekeerd En dan ... ja, de kriebels inderdaad, haha
@Aanoniemous daar kunnen we niet om heen. Gefeliciteerd! !!!! @KleineLai haha en dan moet je niet overtijd lopen. Want deze komt dan gewoon begin okt hihi mocht t raak zijn. Dus lkkr knuffelen @Imona spannend. Heb je al loon? Haha misschien ben jij nr 3.
Haha nee. Krijg woensdag pas geloof ik. Maar alle kwaaltjes van gisteren zijn al weer weg hoor. Voel me ook absoluut niet zo'n dus ok ga er maar weer vanuit dat er niks gebeurd en dat ik van de week bij de gynaecoloog zit voor clomid
♡ Lente / Zomer 2019 ♡ Naam / leeftijd / hoeveelste kindje / startmaand / extra info °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Begonnen: prulletje2 - 33 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 23 jan Imona - 25 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD onbekend (3 feb?) Roosie91 - 27 jaar - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 5 febr KleineLai - 28 jaar - 2e kindje - NOD 17 feb Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19 febr Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - NOD .. febr Mamabella12 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 mrt Wachtend: ♧ Ting86 - 32 jaar - 2e kindje - april ♤ Elraange - 36 jaar - 5de kindje - april ♡ Blessings - 27 jaar - 2e kindje - april/mei ♡ Fien2808 - 27 jaar - 2e kindje - mei ♤ June88 - 30 jaar - 3e kindje - juni ♤ Anniek88 - ?? jaar - 2e kindje - juli ♤ DDucky - 27 jaar - 3e kindje - juli ♡ Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - juli ♧ Bubblybaby - 28 jaar - 3e kindje - augustus Zwanger! ♡ Elsa86 - 32 jaar - 4e kindje - sept '19 ♡ Aanoniemous - 27 jaar - 2e kindje - 14 oktober '19 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Als je op de lijst wil dan kun je @KleineLai taggen[
Hier geen kwaaltjes dus ook geen test drang en daarbij hebben we het voorzichtig gedaan dus ik denk niet dat het deze maand zo is. En ik denk ook dat ik van het nod lijstje afga ik heb te veel twijfels nog!
Haha, klein kansje dan misschien. Waar twijfel je over? Bij twijfel niet doen (zeg ik hypocriet *kuch*). Hoe staat je man er in?
@KleineLai bij mijn 3e had ik op 12 februari een positieve ovulatietest en op 24 februari testte ik positief. Ik was 5 november uitgerekend. Deze maand kan dus nog. Spannend. Morgen alweer 9 weken (ongeveer) en voor mijn gevoel gaat de tijd zo ontzettend langzaam. Nog 2 weken en dan heb ik weer een echo.
Nou ja het is allemaal vaag. Ik vind mijn zoon nog zo jong, en het loopt nu allemaal best lekker! Wel druk genoeg op dit moment met twee kleintjes Mijn dochter word in april 4 dus die gaat dan op de basisschool starten. Ik twijfel gewoon of het niet te vroeg is voor een derde! Mijn man maakt het wat minder uit, die staat er relaxter in dan ik haha
Nou vandaag zou mijn Nod zijn.. voel niks. Merk niks. Dus wat ik al dacht. Helemaal niks. Ik zit dus van de week bij de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog... ellende...