Hey Caruli! Tis zo gaaf om jou hier zwanger te "zien"! Gefeliciteerd! Vind het zo leuk voor je! Geniet ervan! Liefs Suzy
Thanks meid. Ik had zelf niet gedacht dat ik me hier zo snel zwanger kon melden. Maar zo blijkt wel weer dat de wonderen de wereld nog steeds niet uit zijn Zie mijn onderschrift, staat filmpje van mijn kv test, wat vinden jullie ervan? Op de foon zag hij er duidelijker uit dan nu, nu is hij wat wazig..
Ik is er ook!!! Mooie buikjes en echoos meiden!!! Zal morgen echt even 1 spammen.. Mss straks nog wel even als tel meewerkt... Morgen weer werken.. Bah.. Trusten!!!
Zooooooooo deel 2 alweer, dames! Caruli, wil je nog een keer van harte feliciteren. Ik wist zo goed als zeker dat jij het was onder die andere naam. Het is jullie zo gegund! Ben de afgelopen dagen druk geweest (bloedverlies, tweede echo, werken, huishouden en naar de Efteling). Maar het gaat heel erg goed hierzo. De echo was perfect en het kindje was al heel goed te zien. En de Efteling was ook leuk, wel wat druk (hou ik niet van) maar erg mooi weer en leuke attracties voor de kleine. Ik denk dat wij van de zomer nog een keertje gaan met die kortingskaarten van de AH.
Bedankt dames ! Zelf vind ik mijn blote buik niet zo mooi, ik wil een stevige strakke buik . Toch vind ik hem vrij aanwezig voor die termijn...is ook pas eerste zw.schap . Ik denk dat ik beebie een beetje voel, nu een weekje al ongeveer . Verder heb ik alleen maar zin en trek in slechte dingen: frietjes, frietjes, mcdonalds, frietjes, had ik frietjes al gezegd?. Echt erg gewoon, af en toe geef ik er wel aan toe maar moet ook groenten en fruit eten natuurlijk . Gaat verder eigenlijk wel redelijk goed....sssttttt. O ja, vanmorgen vroeg was ik nog slaperig me lekker (in bed) aan het uitrekken....kaboem kramp in mijn linkerkuit...auw. Hoe gaat het met de rest??
@Caruli: Leuk dat filmpje en super duidelijk hoor! @Moon: Ik heb ook veel kramp de laatste dagen! En helaas ook veel trek in slechte dingen haha. Ik denk dat ik de beeb nu ook regelmatig voel, maar vind het lastig om 100% zeker te zeggen dat het niet een darm is die een nieuwe plek in mijn buik zoekt ofzo Ik heb nog steeds geen belly foto gemaakt Heb dit weekend echt geen moment voor mezelf gehad :x Gister had ik sochtends een proefexamen, smiddags kwam een vriendin die ik moest helpen. Zij ging om 23 uur weg ofzo. Vandaag moest ik werken en dat was mijn weekend. Morgen werken, dinsdag ben ik wel weer vrij. Ben blij dat ik vanaf hemelvaart ruim een week vrij ben. Ben echt in n pesthumeur Heb koppijn, brandend maagzuur, moest vandaag werken, heb eindelijk vandaag een broek uit de automaat gehaald die goed zit! Dus ik denk ga net zolang door met broeken uit de automaat halen totdat ik nog zo'n model heb (je mag 2 broeken op je pas hebben). Nou, ben 20 minuten bezig geweest...mijn maat is nu op en ik heb nog steeds maar 1 goede broek GRRRRRRRRRRRRRRRR Ik word hier zo agressief van he! Meiden, sorry voor mn ego en klaag berichtje. Heb gewoon echt ff een 'off-day'. Morgen zal ik weer vrolijk zijn!!!!
Hier is mijn buikje! De foto is een beetje gek geworden omdat ik m zelf heb gemaakt en das best lastig als je je hoofd er niet op wilt hebben! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/43779-albums6579-picture37451.jpg
Suzy: Wow wat een mooi buikje zeg. Hier nog weinig verschil, heb nog heel wat hangen van de vorige keren... Hoop echt dat ik nog wel een strak rond buikje ga krijgen Hier een beetje weeig maar verder weinig klachten. Wou dat het al vrijdag was. Zit net op het randje van hartslag of niet denk ik. Zal dan rond 6.4 zijn ongeveer..
@Caruli: Mooie test! Zegt genoeg hè!? Mijn eerste echo was met 7w2d (eigen berekening) en had een uitwendige echo met kloppend hartje. Volgens de echo was ik 7w1d, scheelt maar paar daagjes met jou dus bij jou moet dat gewoon ook al zichtbaar zijn . We gaan weer aftellen! @Suzy: Mooie buik hoor! En wat een leuke kleding draag jij (ook andere foto). Is dat zw.schapskleding? Draag jij van voren of ook opzij (kan ik niet zien)?? @Inge: Ja, echt vervelend die kramp hè?! Vanmorgen bijna weer, maar dacht op tijd na . Ik ben inmiddels van zw.vitaminen gewisseld en in deze zit geen magnesium (de vorige wel). De verkoopster vroeg ook of ik last van krampen had, ik zei nog nee maar wat niet is kan nog komen. En tadaaaa!
Thnx meiden! Ik zal nog eens een andere maken! Ik heb er wel een paar met m'n gezichtje erop maar ben zo bang voor bekenden Dan moet ik weer gaan uitkijken als ik "genante"uitspraken doe! @ Moon: Thnx! Ik draag naar voren (gelukkig) En ik heb idd positiekleding heb vaak basic shirts van de H&M of Hema, en die pimp ik dan zelf een beetje op met een leuk riempje, ketting of andere gezellige kledingstukken! Ben niet zo van de buikbanden btw! Heb zaterdag ook nog ff 2 positiebroeken bij de H&M geshopt! Blij mee! Hoest met jullie?
Mooi buikje hoor!! Caruli ik had met 6.5 een hartslag, dus het zou heel goed kunnen!! Pfff ik ben echt uitgeblust en niet fit, ben niet gaan werken. Ik durfde het net aan dus nu bij slapen!