Wie kan me helpen of advies geven?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jam87, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Mijn verhaal vind ik heel raar. Mijn menatruatie is regelematig geworden na mijn miskraam ( mijn miskraam is 6 maanden geleden). Ik heb vorige maand een primolut gekrijgen van mijn huisarts om mijn lichaam te herstellen omdat ik elke week bloed (ongesteld) .Na primolut gebruiken ben ik gelijk en normaal ongesteld geworden. Later duurt het 40 dagen voor dat ik weer ongesteld zou worden en nu 36 dagen geduurd.

Ik dacht nu ga ik een pil slikken voor een maand zodra mijn menstruatie opgang komt en op tijd en misschien raak ik daarna gelijk zwanger. Wil graag zwanger worden maar ik weet mijn cyclus niet aangezien nu ik regelmatig ongesteld worden.

Wie kan mij helpen of een advies geven wat ik beter kan doen, of gewoon een pil nemen voor een maand en of dat slecht is om een maand de pil te gebruiken, of gewoon afwachten? Mijn man vind dat geen goede idee om pil te nemen.

Ik maak me erg zorgen en denk veel aan. Ik en mijn man proberen we een kind te krijgen maar is niet gelukt en word teleurgesteld als ik weer bloed.
    Heeft iemand dat meegemaakt? Graag jullie reactie aub.

Groet,
    Jam

2. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Ik maak me erg zorgen om en vraag ik aan me zelf vragen die ik niet kan antwoorden. Hopelijk helpen jullie mij of een advies kunnen geven.

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik denk dat je beter met je HA kan overleggen
    succes

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zou inderdaad met de HA overleggen en anders evt met een gyn??
    Succes in ieder geval!

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Bedoel je de pil ( anticonceptie)? Het heeft geen zin om die te nemen voor een regelmatige cyclus, als je dan bloedt,is dat eigenlijk een nepmenstruatie.

Verder naar de huisarts! Niet twijfelen en dubben, maar zekerheid vragen.

6. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reactie meiden,

Ik zou het ook beter met HA overleggen of met een gynoc.
    Met antibiotica vindt mijn man ook geen goede idee. Dus zou ik maar beter naar HA gaan.

Bedankt allemaaal.

Deel Deze Pagina