Wij gaan voor een 2e. Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door patries2310, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lijken mij hele mooie cyclussen patries! Hopelijk snel positieve test.

Ohh laurtje je bent al een tijd bezig geweest voor jullie 1e kindje:( heftig. Groot gelijk dat je in januari naar zkh gaat! Maar wie weet ben je in December zwanger! Daar gaan we voor x

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja lijken mij ook mooie cyclussen!! :)
    Ik doe ook aan ovu testen & tempen, m'n cyclussen zijn niet extreem onregelmatig maar er zit toch 5-6 dagen tussen de kortste en langste, en dat is een eeuwigheid als je moet wachten en niet weet waar je aan toe bent hihi. Dus maar zo! Geeft me veel rust. :)

3. Laurtje32

Laurtje32 Lid

20 nov 2016
    6
    0
    1
    Limburg
    Ja laten we het hopen! Nu ook meteen met ovulatietesten begonnen. Eens even kijken hihihi. Ik ben er nu wel gewoon lekker relax onder. Misschien een goed teken. En anders is januari weer een nieuw jaar en een nieuwe tijd. Jullie ook succes!

4. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Wij hebben besloten voor een tweede te gaan. De eerste is nu ruim 26 maanden. 23 a 24 november eisprong gehad. Vandaag of morgen verwacht ik mijn menstruatie. Deze cyclus was niet gericht. Er zit een kans in dat het raak is. Anders vanaf volgende cyclus gerichter aan de slag.
    Eerste heeft 19 maanden geduurd voor ik zwanger was. Als het nu gelijk raak zou zijn, vind ik het een wonder.

5. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Hier net een enorme verrassing en al wel heel vroeg getest. 3 dagen voor nod een positieve test. Gewoon weer in de 2e ronde raak! Terwijl ik deze keer echt dacht dat het niet raak zou zijn. Nl 3 dagen voor eisprong laatste keer geklust. Dus wow gewoon positief!!
    Hoe staat het met de rest?

Deel Deze Pagina