Hoi, Hoe snel na je eisprong kan je last hebben van zwangerschapskwaaltjes? Een paar dagen na mijn eisprong had ik last van pijnlijke borsten. Kan dit al? Vorige keer toen ik mijn eisprong rechts had was ik 5 dagen eerder ongesteld dan normaal en mijn eisprong was daar ook nog eens later geweest. Een paar dagen geleden heb ik dus mijn eisprong gehad want ook deze maand was hij wat later en nu heb ik al pijn mijn borsten. Ik hoop maar niet dat ik terug te vroeg ongesteld ga worden maar dat het duidt op eventueel een zwangerschap. Groetjes Kelly
Hoi KellyenRoel, ik heb gisteren positief getest (1 jaar en 9 maanden na onze miskraam!). Een dag of 5 na m'n eisprong kreeg ik zere borsten (gevoel alsof ze blauwe plekken hebben, vooral aan de buitenkant). Echter, dit heb ik vaak als ik ongesteld moest worden. Wij zijn heel lang bezig geweest om weer zwanger te worden en elke keer dacht ik kwaaltjes te hebben, ik heb zo ongeveer alles gehad. Maar nooit zwanger. Een week na de eisprong (die ik meestal ook goed voel) voelde ik een enorme steek/kramp linksonder in m'n buik en ben ik de dag erna de hele dag misselijk geweest. Wat me afgelopen week (voordat ik positief testte) opviel was dat ik al drie, vier nachten slecht sliep (telkens wakker en een onrustig gevoel) en dat ik telkens moest 'opboeren'. Het is een beetje een dooddoener, maar het is bij iedereen echt anders. Juist op het moment dat je denkt 'het is deze maand toch weer niks geworden' kan het soms juist raak zijn. Succes en ik hoop natuurlijk van harte ook jouw voortekenen wijzen op een babytje in aantocht!
Hoi Ik ben blij voor u dat het bij u gelukt is. Normaal heb ik ook altijd wat last van mijn borsten maar niet zoals nu. Dus ik blijf nog een beetje hopen he. Vorige nacht heb ik ook onrustig geslapen. Hele tijd wakker worden wat ook niet van mijn gewoonte is want ik word nog niet wakker van het alarm. Deze maand ging ik ervanuit dat het niet gelukt ging zijn. Heb juist de vruchtbare week op mijn demente oma moeten passen en de dag van mijn eisprong hebben we niet geklust. Maar juist deze maand zijn mijn symptomen heviger als normaal. Normaal mag ik na 5 dagen testen maar zal wat langer moeten wachten want ik heb mijn eisprong een paar dagen later gehad. Me kunnen bedwingen om te wachten is iets anders. Ale dus duimen he. Ik hoop dat bij u alles nu vlot gaat verlopen maar dat zal wel he. Groetjes
Hej meiden. Ik zit hier ook (*weer) met vroege kwaaltjes, Na mijn eisprong heb ik 4 dagen later een tempdip gehad en vanaf die dag krampjes in mijn ondrbuik aan de rechter kant heeft zo'n 2 dagen geduurd, ik heb hele zere borsten aan de zijkant en rond mijn tepels, en steken in mijn borsten, ook soms zo'n nare steek bij mijn baarmoedermond (weten jullie wat dat is?), ben gisteren erg misselijk geweest en heb veel hoofdpijn. ik moet nog een week tot aan mijn NOD, Ik verwacht eigenlijk wel dat mijn eitje ingenesteld is, maar nu maar even hopen dat dat deze keer goed blijft zitten! (*weer) vorige maand ook hele zere borsten en een lichte positieve test maar helaas na 3 dagen een mk gehad. We gaan gezellig met z'n alle duimen dat we zwanger zijn! Liefs Melanie.