Ik dacht gisteren echt dat ik ongesteld werd. Verloor wat bloed,niet veel maar goed,ik dacht dat het wel ging doorbreken. Vandaag is het alleen heeeel af en toe bruin verlies(oud bloed?) Heb ook geen menstruatie buikpijnen,wat ik wel altijd heel erg heb. Steeds licht positieve testen gehad,gisteren negatief(avond urine en natuurlijk gewoon gedronken de gehele dag...) Verder voel ik me wel anders. Je zou denken,je hebt al 3 zwangerschappen gehad,je kent de kenmerken toch onderhand wel? Nou,elke zwangerschap was zo anders van begin tot eind. Nu ben ik officieel echt echt echt overtijd. Mijn borsten doen zeer,ben zo moe,geregeld licht in het hoofd/duizelig,vaker plassen,emotioneler(?),trek in ander soort eten(gisteren avond tegen 22.00uur,net uit de douche,en ik snakte zowat naar frikandellen en kroketten dus ook gebakken),misselijk en met name in de morgen en soms ook met vlagen overdag. Maar eerst test ik licht positief,gisteren(avond) negatief..... Dan lijkt het erop dat de ongi er aan komt maar is het geen rood meer maar bruinig en echt weinig. Wat is dit toch? Ik weet het echt niet meer en stom genoeg durf ik gewoon niet meer te testen want stel dat deze ook negatief is,wat dan?! Wat zou het dan toch allemaal kunnen zijn? Neemt mijn lijf nou een loopje met me of zou er toch iets leuks en liefs aan het groeien zijn? Ik weet dat ik beter gewoon wel een test kan doen,gewoon voor de zekerheid. Wil gewoon echt weten waar ik nou aan toe ben want ik voel van alles maar kan er niks mee..... Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt zo? En was je toen wel of niet zwanger? Kan het weinige bloed verlies en nu het bruinig verlies te maken hebben met een innesteling? Zoveel vragen door mn hoofd maar ik zoek er antwoorden bij haha. Iemand?? Liefs!
Iets helemaal gelijks heb ik niet gehad. Maar ik ken het gevoel. Nu rond de 13 dagen overtijd toch maar heel voorzichtig vanavond de test er aan wagen. Als ik jou was zou ik een paar dagen wachten en dan nog een testje doen. Of de ongi is er al of de streep word duidelijker.
Precies hetzelfde gehad. Ik dacht deze keer dat ik ongi was geworden, had ook tampon ingedaan, maar hield weer op. Volgende dag hetzelfde en toen toch maar getest. Zwanger!
ik heb dit 2weken geleden ook gehad. 3 dagen bruin bloed verloren (hele kleine beetjes) daarna was het weer weg... vervolgens was ik misselijk,duizelig, pijnlijke tepels, zwaar gevoel in mn buik, last van mn rug enzovoorts.. gisteravond een testje gedaan, was negatief zit me nu ook af te vragen of ik te vroeg getest heb of dat mn lichaam een loopje met me neemt... word er in ieder geval doodziek van van dat zwanger worden
Hoi mams1985, ik heb hetzelfde!!! zondag ben ik 1 keer wat bloed verloren, en daarna stopte het.... beetje bruin, maar heb geen tampon o.i.d. nodig verder voel ik me aleen niet anders, geen krampen of niks... geen idee wat t is, ik wacht af. Succes, hoop dat het goed voor je uit gaat pakken! ik kan je dus helaas (nog)geen succesverhaal vertellen
Ben dus niet de enige met een eigenwijs lichaam! Ik vind dit echt zo frustrerend dat ik er gewoon chagerijnig van word pppfff.... Net getest en negatief.... Maar nog geen ongi,geen bruin verlies.... Snap er niks van. Ben altijd stipt en nu dit Hoop dat ik nu maar gewoon ongesteld word,want zwanger ben ik in ieder geval dus niet. Nu maar wachten wanneer het door gaat zetten. Dan kunnen we tenminste door naar de 3e ronde,nu staan we ook zo stil... En tis niet dat ik klaag omdat ik niet zwanger ben,we zijn nog maar net begonnen voor een kindje,dit was pas ronde 2 namelijk. Maar gewoon die rot testen die gewoon of onduidelijk zijn,dan weer positief,dan weer negatief,dan weer een twijfel test,dan weer licht posi,dan weer negatief..... En nu dus ook negatief dus ik leg me er maar bij neer dat ik niet zwanger ben en ik dan elk moment ongesteld ga worden.