Wij gaan voor een 2e!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eerised90, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    eerised

het is zeker super
    ik heb ook al weeeeeken de kriebels maar mijn man wou nog niet maar hij wil gelukkig nu wel tegen de tijd dat de 2e er is is de jongste rond de anderhalf maar dan is het wel zo dat ik binnen nu en 3/4 maande zwanger moet zijn maar ik reken er neit op we zien wel waneer het zo ver is we hebben tijd genoeg mijn man en ik zijn net 24 hahahah

en hebben jullie nog plannen voor vandaag
    ik moet nog even werken van 1 tot half 5 en dan lekker weekend me man is gelukkig elke vrijdag vrij dus dan hoef ik geen oppas te regelen voor de kleine man

2. Ja precies.. Maar zo fijn als ze dan zeggen, ja schat ik wil er ook voor gaan. Ik was echt super blij.

Wat doe je voor werk?

Ik ben 21 en mijn vriend 30.

Het ziet er naar uit dat ik niet meer ongesteld ben, iig erruuug minimaal nog.
    Maandag spiraal verwijderd, dinsdag tm vandaag ongesteld. Ben benieuwd wat mn cyclus word.
    Soms ben ik bang dat het straks veel langer duurt omdat we alleen in het weekend kunnen klussen.

3. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    dat is indd er fijn dat onze mannen het ook willen

ik werk als activieteiten begleider bij dementerende ouden en met pyschigiese problemen er leuk werk maar soms is het geesterlijk er zwaar ik werk 3 middagen in de week en dat vind ik ook wel genoeg dan kan ik lekker voor de kleine man zorgen

ik moet als het goed is volgen de week of die week daar op weer ongesteld worden ik had voor de zwangerschap van mijn zoontje een korte cyclus maximaal 23 dagen maar heb het na de zwangerschap niet meer bij gehouden dus van af nu ga ik het weer bij houden waneer het moet komen

maar zo ver ik weet is het regelmatig

hoop voor jullie ook dat hij regelmatig is

dat is wel wat minder dat jullie alleen in het weeknd kunnen klussen wij kunnen wel door de weeks klussen hopen dat jullie dan snel zwanger zijn

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Das wel fijn dat je thuis bent! Ik snap wel wat je bedoelt met juist wel druk.. Ik werk maar 9 uurtjes dus das niet veel..

Tegenwoordig kunnen de doktoren zoveel dus ze zullen haar vast weer goed kunnen laten horen! Hoeveel % hoort ze? En merk je daar zelf veel van? Of merk je dat het haar hindert?

Wel vervelend je wilt toch niet dat je kindje iets heeft maar goed ze kunnen hier wel wat aan doen He..

Ach toen vond ik dat zo erg en echt nog heel veel last van gehad, vooral ook toen gelani geboren was, zo van hoe had dat kindje eruit gezien en was het een jongen of meisje.. Maar nu denk ik als dat kindje er was dan was gelani er nu niet dus dan doen we het op die tour ;)

5. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Wij voelen ons helemaal gelukkig. Het lijkt wel alsof ik al zwanger ben, maar gisteren met z'n tweetjes besloten voor een 2de kindje te gaan. Ik had het van mijn man totaal nog niet verwacht, maar het lijkt bijna of hij liever wil dan ik. Hihi. Deze week bellen met de huisarts en spiraaltje laten verwijderen. Spannend!!!

6. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    goede middag dames

wat is het stil hier

7. Femke, dat lijkt me idd zwaar, maar denk dat je wel voldoening krijgt van de oude memsjes of niet??

Dat is wel fijn.. Hier even kijken of het een regelmatige cyclus word.

Wonder, ja je kan nooit is zeggen van, zo schat hier heb je de kleine ik ga ff koken. Maarja, het gaat prima, je moet er tegen kunnen.
    Ze heeft een verlies van 60 decibel, maar ze ontwikkelt super goed!!
    Echt een kletskous.

Ja dat begrijp ik, en is goed dat je zo denkt.

Hansje, spannende tijden dus ook, leuk!!!

8. Ik ben trouwens tot en met zaterdag ongesteld geweest.. Dacht dat het al gestopt was, maar was dus niet zo.
    Vandaag al de hele dag veel slijm.. Blegh!

9. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    het is zeker dank baar werk met die oudjes

en het is innd niet voor iedereen van zelf sprekend dat ze zwanger kunnen worden

dat is verveeldend van het gehoor van je dochter maar gelukkig ontwikkeld ze goed dat is het belangrijkste

als mijn cyclus klopt dan kan ik eind van de week of in het weekend mijn ongesteldheid verwachten maar zo te voelen aan mijn buik en rug is het deze ronde niet raak maar dat klopt ook wel want we zijn na mijn eiersprong pas weer gaan klussen als de berekeningen koppen

10. Ach het kan altijd toch, je weet het nooit ;) ..

Ik ben wel benieuwd hoe mijn cyclus gaat verlopen, gister & vandaag veel slijmverlies.

11. Pff vandaag echt heeele erge pijn..
    Niet echt in mn buik maar meer mn baarmoeder!

Hoe is het met de andere dames??

12. Vrijdag en zaterdag geklust..

Zaterdag En vandaag slijmverlies, beetje doorzichtig.
    Als ik van mijn cyclus voor de mirena uitga, had ik dit weekend of morgen ongeveer mijn ei.

MaarZegt slijmverlies ook iets over vruchtbaarheid??

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja dat slijm zorgt ervoor dat de zaadjes makkelijk naar de baarmoedermond kunnen ;) dus als je dat hebt zit je ei eraan te komen.. Moet echt rekbaar zijn als elastiek zeg maar..

14. Ja dat had ik zaterdag.. Toen hebben we ook geklust!

15. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Wij gaan ook voor een 2e, ik geef nog bv dus ben benieuwd of ik snel zwanger ben.
    Ik heb voor de 1e zwangerschap getempt. (was geen pijl op te trekken) en ov-testen uiteindelijk naar de HA ei-sprong opwekkende medicijnen gehad 1 mnd gebruikt toen wilde ik een mndje rust maar we hebben wel op de periode gelet en toen was ik dus zwanger, nu eerst maar weer even ov-testen.
    Ik hoop dat ik niet weer na de HA hoef voor medicijnen, en dat ik nog met bv door kan gaan.

16. Ja sommige vrouwen zijn minder snel zwanger met bv, maar hoeft niet.. Ben benieuwd! Zal duimen.

17. Hoe is het met de rest van de meiden??

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Goed hoor! Probeer eigelijk zo min mogelijk opt forum te zijn om er zo min mogelijk mee bezig te zijn, lukt aardig!

Heb denk ik 4 juli savonds ei gehad en anders de 5e.. Probeer als het nodig is zowiezo pas de 17e/18e te testen.. Maar het liefst pas de 19e/20e :p ga er ook niet van uit zwanger te zijn want vorige 2 rondes hoopte en dacht ik het echt en had ook veel symptomen dus m'n lijf houd me goed voor gek ;) ben na de bevalling trouwens niet meer aan de pil ofzo gegaan, alleen condoom dus geen ontpillen gelukkig!

En met jou?

19. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Mijn vruchtbaredagen zijn precies tijdens onze vakantie. Dat is fijn, maar 1 probleem. Onze kleine man ligt bij ons op de kamer, hhhmmmm even iets op verzinnen!

20. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hoi allemaal!

Ook wij zijn "bezig" voor een tweede wondertje :)
    hopelijk laat hij/zij niet zo lang op zich wachten als
    onze dochter dat heeft gedaan haha :)
    Gestopt in oktober 2010 en tot vorige week was ik er niet echt mee bezig, had ook niet het idee al die keren hiervoor dat het wel eens raak kon zijn... maar nu denk ik verdorrie had me lijstje van de vorige keer met pre-klachten toen ik dus zwanger bleek en de dagen ervoor andere dingen merkte dan wat ik normaal had moeten bewaren om te zien of ze overeen komen met nu :)
    Ineens vind ik het deze maand heel spannend ondanks dat het dan voor een tweede kindje zou zijn vind ik het allemaal weer net zo opwindend als bij dochterlief hihi :D

Deel Deze Pagina