Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    haha gelukkig maar!

Ik wil zeker een 3d echo laten maken, maar dat doe ik met 26 weken ongeveer. Ik vind het best veel geld en om het nou 2 x te laten doen.

Enjoy Geniet lekker van je volle buik en het bankhangen!

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Renske: hier ook hetzelfde tv-avondje:D! Testdrang is weer iets minder. M'n vriend vroeg vanavond wanneer ik ging testen. Moest hem nog even uitleggen dat m'n NOD de 24e is.....

Enjoyllive: hoe waren je mosseltjes????

Mamady: jij testte 6 dagen voor NOD positief???? Hmmm, nu weet ik zeker niet meer of ik kan wachten tot de 24e hoor;)!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mamady, leuk zeg dat je zo snel al een geslachtsbepaling hebt

Amberliek, succes met de tuin, ff lekker afreageren op het gras;)

Liessie, woon je toevallig in Zuidlaren?

hier, moemoe en nog eens moe. helaas geen x cherso maar voetbal.

4. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Leeuw: nee niet in Zuidlaren. Je doelt op de dierenmarkt? Ik woon in een plaatsje in Groningen waar ook een dierenmarkt is, vaak een dag voor Zuidlaren.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ja las dierenmarkt en dacht hé! ;)

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Woon je ook in het Noorden van het land Leeuw?

Ik aan het werk. Hoef gelukkig alleen vanmorgen aan het werk, vanmiddag lekker vrij!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Ja in het noorden, Drenthe;)

geniet van je vrije middag

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Lekker hoor dat je vanmiddag vrij bent :) en wat heb je gezegd tegen je vriend wanneer je gaat testen?

MamaDy.. Jaa veel geld kost dat he zo'n 3D echo, ik vind het echt absurbt! Maarja, het is wel heel erg leuk ahah :p

Hier: onze eerste klusdag is een feit haha alleen kan je het nu nog geen klussen noemen.. moet nog even geduld hebben voor mijn ei :p

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Renske: Dan hadden wij hetzelfde recept :D En vanavond vast ook wel eerst gtst en dan wtmz :D!

@ Liesie: De mossels waren heerlijk, maar was denk ik wel de laatste keer ze worden erg klein. De mossel tijd is weer beetje voorbij.

@ All: Wonderbaarlijk ben ineens van mijn ongi af :)! Dus wij gaan hier volop klussen. Denk om de dag in mijn vruchtbare periode. Ben nog wel beetje suffig van de migraine van gisteren.
    Luna ligt nu heerlijk te slapen en als ze wakker is ga ik ff lekker rondje wandelen even uitwaaien.
    Joehoe vanavond weer mijn favo programma wtmz, kijken jullie dat ook?

Woooo ik keek net ff stukje Oprah Winfrey, en er was een vader en moeder die hun 3 kinderen kwijt waren geraakt door een auto ongeluk. De moeder zat samen met haar moeder en 3 kinderen in de auto toen er een ongeluk gebeurde waarbij er een vrachtwagen in hun auto vloog vanachter. Haar 2 dochtertjes waren vrij snel overleden en hun zoontje hebben ze de behandeling stop moeten zetten. De oudste was geloof ik rond de 6 7. Heb hier ff zitten huilen, je moet er toch niet aan denken dat je dat overkomt. In 1 klap al je kindjes weg, heftig or.

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Moet het ff kwijt. Maar dat gezin waar ik net over vertelde heeft nu gewoon weer 3 kindjes een drieling. Een jongen en 2 meisjes dat is bijzonder toch. Hun overleden kindjes waren btw 2 4 en 5 jaar echt kippenvel deze aflevering.

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive.. Nou bijna hetzelfde recept vanavond. Ik kijk na GTSt altijd Hart in Actie en dan Moet je me niet wat vragen op SBS6. Maar nog niks vertellen over de aflevering van WTMZ want die kijk ik morgen altijd terug :p:p

Jaa ik heb destijds die aflevering eens gezien vann Oprah en ik vond het zo zielig allemaal :( de rillingen liepen over mijn lijf van dat verhaal.

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik vanavond ook WTMZ! Ben benieuwd hoe het af gaat lopen! Ze kiezen vast allemaal voor hun mammie!

Ik heb die aflevering van Oprah ook een keer gezien, verschrikkelijk!! Heel erg emotioneel!

Ik heb net getest....sloeg nergens op. Verkeerd tijdstip en nog veel te vroeg, maar ik MOEST gewoon even testen. Helemaal wit natuurlijk! Nu toch echt maar even wachten tot NOD!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Leeuw lieverd mag ik ook komen meeschrijven.
    Ook wij zijn juli weer in de MMM gestapt voor een 2e.
    Helaas hebben de behandelingen nog niet hetzelfde snelle effect als bij ons zoontje.
    Vandaag erachter gekomen dat de 3e poging is mislukt.
    December gaan we weer verder:)

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    natuurlijk mag jij mee komen kletsen, gezellig!:D
    ontzettend kl*ten dat het weer mislukt is:( vooral omdat de 1e 2x direct prijs was:(:(
    in dec ben je weer zwanger!:p en loop je gelijk als met S.

Liessie, idioot he die drang, ergens weet je dat het nog niet kan maar je moet! en als je dan getest hebt en hij is wit zeg je tegen jezelf zie je nou ik wist het wel, waarom doe ik het dan toch weer :)
    aah de drang is er weer ff af, over 5 daagjes wel 2 streepjes

gtst en daarna wtmz kijken

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Ik ken dat gevoel hoor dat je moet testen. En dan niet alleen voor het resultaat maar gewoon om van die drang af te zijn. Wel balen dat ie helemaal wit was, maar gek is het niet want je bent nog vroeg. De volgende keer dat je gaat testen verschijnen er hopelijk 2 hele mooie strepen..

Ik ga morgen WTMZ terugkijken, dus ik ben benieuwd :p

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd!
    Misschien vervroegd verjaardagskado voor S ;)

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Welkom Ons wondertje! Hopelijk mag het voor jullie snel raak zijn!

Leeuw: je verwoordt idd precies zoals ik dat voel, haha!

Vanmorgen weer met onze zoon bij de huisarts geweest. Hij blijft maar hoesten, soms net een zeehond. Hij heeft nu een puffer gekregen, hij heeft toch een vorm van astma. Hopelijk groeit hij er snel over heen.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heh bah Loessie dat is niet fijn astma.
    Hopelijk helpt de puffer!

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nou WTMZ was weer "spectaculair"! Zal er verder niets over zeggen want Rens moet nog kijken toch????

Goede vriendin van mij heeft morgen 20-weken echo van 2e kindje. Altijd weer spannend! Bij dat soort dingen denk ik altijd terug aan hoe het toen bij mij ging. Herkennen jullie dat? Zo heb ik dat ook als er ergens een kindje geboren is en ik daar voor het huis langsloop... Denk ik altijd even terug aan hoe het toen bij ons was. Kraamverzorgster, huisje versierd, kaartjes, en ik zat als een zombie op de bank....

Nou meiden, ik ga slapen. Morgen gezellig even naar de stad met onze zoon en mijn moeder. Wel even zin in!

Trusten!

20. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Goedemorgen!

Ik had gisteravond een heel bericht getypt.. maar die was zomaar weg! Vervolgens hadden we een los-vast-verbinding met internet, dus toen wilde het niet meer lukken.. maar ik ben er weer :D

@Liessie: ik herken het vroege testen :p Deed ik voordat ik zwanger was van onze zoon ook.. zo frustrerend als het dan wit bleef, hoewel je wist dat ook niet anders kon ;) Daarom heb ik ook nog geen testen gekocht. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken haha! Soms schiet het ineens door mijn hoofd...

Wat naar dat je zoontje een vorm van astma heeft!

Ik denk ook regelmatig terug aan hoe het was tijdens de 20-weken echo en de bevalling en de hele periode erna. Vandaag een jaar geleden was onze zoon 8 dagen oud en was mijn moeder er om te helpen, heerlijk! Mijn (stief)zus is nu hoogzwanger en kan ieder moment bevallen, ben benieuwd :)

@Ons Wondertje: Welkom! :D

Ik heb Oprah niet gezien maar ik kreeg al direct de rillingen.. brrr. Het zal je maar gebeuren zeg. Echt afschuwelijk.

@All: hier gaat het prima, maar ben wel opvallend moe én ik heb meer honger, vooral 's ochtends als ik wakker word. Dinsdag viel ik midden in GTST in slaap op de bank, ik was werkelijk kapot. Nu had ik ook in weer en wind staan lesgeven buiten, maar goed, dit was me nog niet eerder overkomen. Verder is er niks bijzonders ;) Ben wel heel nieuwsgierig.. maar ik maak mezelf steeds maar wijs dat het vast niet zo is :p

Deel Deze Pagina