Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Ow en trouwens, volgens mij kloppen de tijdsinstellingen van het forum niet helemaal.. het was me al eerder opgevallen, maar nu weet ik het zeker!

Hier is het 07:39 uur en bij mijn bericht staat dat ik het om 05:37 uur heb gepost.. en dat was twee minuten geleden.

2. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi allemaal!

Welkom ons wondertje: Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Liessie: ohh toch getest;) Ik ben benieuwd over een paar daagjes. Arm zoontje. Ik hoop dat de puffer zijn zeehonden hoestje wat minder maakt. vervelend hoor!

Ahh bahh wat een naar verhaal. Ik kan dat nooit aanhoren dus zap altijd meteen weg. Zet mij echt teveel aan het denken.

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorge meiden :)

Onswondertje.. Welkom hier :) en heel veel succes met zwanger worden!

Liessie.. He bah wat balen van je zoontje. Dat hoesten kost altijd zoveel energie en het is zo vermoeiend dus hopelijk helpt die puffer een beetje!
    Ik ga WTMZ vanmiddag terug kijken dus dat kan ik ook mee praten haha.
    Ja ik herken heel erg van wat je beschrijft. Als iemand in mijn omgeving zwanger is, denk ik terug aan het gevoel van zwanger zijn en de echo's. Als ik vlaggetjes zie hangen denk ik ook weer terug aan mijn kraamtijd en juist dan denk ik: en nu wil ik dat weer mee maken.
    Hopelijk heb jij snel een mooie test in handen :p

Daphne.. Fijn is dat he als je een verhaal hebt getypt en alles is ineens weg.. NOT.
    Mij is dat nooit opgevallen van die tijdsverschillen..
    Wel apart toch dat je zo moe bent, en dat het je zelf opvalt zegt wel iets dat het anders is als normaal..
    Ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent. Ga je ook testen na je NOD?? Die was de 25e toch? Zo uit me hoofd??

Hier: Weinig nieuws haha ik wacht op me ei :p Van mij part springt ie nu al, dat kan helemaal niet bij mij maar toch haha:p ik krijg wel steeds meer pendels voor November.. spannend hoor!

4. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Renske, ja idd de 25e :)

Kan jij je eisprong ook voelen? Of gebruik je daar testjes voor? Spannend hoor!!

Ik test denk ik dinsdag ;)

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne.. Nee ik voel me eisprong (helaas) niet en gebruik geen testjes want heb dit voorheen weleens gedaan maar ik werd er niet veel wijzer van. Bovendien heb ik met miijn man afgesproken het eerst zo te doen en kijken of het resultaat heeft, want anders ben ik bang dat ik alleen maar hiermee bezig ben en we willen het ook leuk houden in de slaapkamer :p
    Als het zwanger worden me echt te lang duurt dan ga ik wel kiezen voor ovu testjes :)

En jij? Voel jij hem wel?

6. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Ik voel mijn eisprong heel duidelijk, het doet haast pijn namelijk. Het is echt een typisch gevoel en nergens anders mee te vergelijken. Ik heb er ongeveer 1,5 dag "last" van.. en daarna is alles weer normaal :)

Heb ook wel eens testjes geprobeerd hoor en de ene keer werkte het wel en de andere keer niet. Maar goed, toen ik van zoonlief zwanger raakte had ik geen testje gebruikt ;) Toen voelde ik 's ochtends mijn ovulatie en hadden vriendlief en ik het 's avonds erg gezellig :p haha!

Zoonlief wil niet slapen.. :( Hij heeft vanmorgen 2,5 uur geslapen, langer dan normaal. Vannacht en gisteravond was hij ook echt onrustig. Snap niet echt waar dit nou vandaan komt. Ik heb hem nu gewoon in zijn bed gestopt, want hij is wel moe (hangerig en aan het jengelen). Vaak werkt deze methode het beste, al zegt mijn moederhart wat anders.. *zucht*

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Renske: heb je WTMZ al gekeken?? Wat vond je er van?

Daphne: soms best vermoeiend als de kindjes niet gaan slapen he. Dan zijn ze zo moe en denk je: ga toch lekker slapen, maar kindjes zien dat dan toch anders!

Ik net weer thuis. Even wezen shoppen. Heb volgende week een gemaskerd bal van het werk. Dus even een leuk jurkje gekocht met een masker!

8. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Liessie: ja lastig is dat. Je wilt het allerbeste voor ze, maar op zo'n moment zitten ze vooral zichzelf in de weg.. best sneu!

Leuk een jurkje! :D :D

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Ja heb het vanmiddag terug gekeken, wat een hilarische aflevering weer. Heb er geen andere woorden voor. Elmer was te verwachten he.
    Zat net RTL Boulevard te kijken en toen zag je wie er nog bij elkaar waren. Lars en Elise zijn nog bij elkaar, net als Jeroen en Tanja alleen zijn Tim en Micheal alweer uit elkaar..
    Er komt wel een nieuw seizoen onderhand, en ook van de Bachelor.. ook een kansloos programma maar o zo leuk :p:p
    Wat leuk een gemaskerd bal! Het zou wel gezellig druk worden dan

Daphne.. Opzich wel prettig dat je hem zo goed voelt, lijkt me wel handig alleen dan moet het niet teveel pijn gaan doen natuurlijk. Dus vorige week heb je hem ook duidelijk gevoeld??
    Is wel een goedkopere methode dan testjes haha :p
    Ja ik was ook niet zo'n held met die testjes.. ze waren niet me beste vrienden :p
    Och hier ook soms eentje die niet wilt slapen, terwijl ze harstikke moe is. Ik laat haar dan gewoon liggen, want ze huilt niet ze speelt dan gewoon.. en dan valt ze vanzelf in slaap :)
    Maar je kunt er niks tegen doen he, wel zielig soms..

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen!!!!

We waren hier alweer op tijd uit bed! Nu even Bumba kijken. Moet straks nog even weer naar de stad om wat te ruilen. En dan lekker weekend!!!

Hoe is het hier?? Er was toch nog iemand die 1 dezer dagen ook kon testen? Ben even kwijt wie dat was......Ik nog 3 dagen wachten, spannend!!!

Vanavond weer lekker the Voice kijken, kan ik me nu al op verheugen!

11. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goeienmorgen allemaal!

Ik kom ook net uit bed, ook bumba gekeken... en kan mij ook verheugen op the voice vanavond! Haha mensen met kinderen he;)

Ik wil zo ook even de stad in gaan, ik ben op zoek naar een positiebroek maar alles is veel te groot voor me:( Als iemand nog een tip heeft waar je kleine maatjes positiebroeken kan kopen?

Voor de geinteresseerde... Ik heb een buikfoto in mijn album gezet:)

12. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik ben er ook weer hoor. Was druk van de week en had er even geen zin meer in. Heb nu wel weer goede moed voor de volgende ronde, dus we gaan er weer tegenaan!

Mamady, wauw, wat een mooi buikje al! En dat met 13 weken! Dat gaat snel zeg! Wat betreft kleine maatjes: daar heb ik helaas geen ervaring mee... Maar ik kan me voorstellen dat de H&M en de Prenatal wel iets hebben in kleine maten, dan moet het alleen nog je smaak zijn... Tegenwoordig heeft de V&D ook positiekleding (mamalicious dacht ik) dus misschien is dat nog een idee. Shop ze in ieder geval!

Liessie: ik zie dat je nog een paar dagen moet tot je NOD, spannend! Heb je al een voorgevoel? En wanneer ga je testen?

En wie mocht en nou nog meer testen deze week? Dacht dat er wel iemand was namelijk.

Hier begon de dag al weer goed: we hebben onze 'nieuwe' auto gisteren opgehaald, wilde hij niet starten vanochtend! Pfff, koop je een nieuwe omdat de oude altijd stuk gaat, heb je met de nieuwe ook meteen al problemen... Maar: wel goed opgelost door de garage: ze komen hem straks halen en zetten er een nieuwe accu in. En dan maar duimen dat er verder niets stuk gaat :p.

Morgen gaan we naar de Efteling met de hele familie, ben benieuwd wat ons dochtertje er van vindt!

Fijn weekend en geniet van het mooie weer!

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Ik was er ook alweer vroeg uit en heb me boodschapjes voor een groot deel alweer binnen :) En ja wij gaan vanavond ook The voice kijken, heb er zin in. En wat een lekker weertje he voor het weekend, alleen wat was het koud vanmorgen zeg! Voor de eerste keer me winterjas weer aan gehad, gelukkig had ik er al 1 gekocht voor me dochtertje :)

Liessie.. Spannend hoor voor jouw. Me duimen draaien!! Ik hoop zo dat je posi test in handen krijgt.
    Daphne mag vanaf dinsdag testen, tenminste.. mag.. dan is haar NOD haha :p Dus dan weten we meteen wie er mogen testen. Voor de rest hangt iedereen hier een beetje rond dezelfde datum, in dit geval dus 11-11-11 haha :p

MamaDy.. Over positiekleding, ik kan er niet heel veel van vertellen want bij me vorige heb ik het nooit nodig gehad, droeg gewoon me normale kleren nog :p Weliswaar soms eens iets nieuws, en dan een maatje groter dan wat ik normaal had..
    Maar ik heb er wel altijd naar gekeken en ik vond dat de H&M wel leuke dingen had, en voor een betaalbare prijs! Misschien is Bonprix wat? Of Prenatal? Of Hema? Of VD?
    ik noem maar wat op hoor! Ik heb er zelf geen ervaring mee, sorry :)

Annelynn.. Heel herkanbaar, eerst die enorme baaldagen en daarna komt de moed weer wat terug :) Hopelijk mogen we volgende ronde met zn allen eens op roze, afgelopen 2 maanden bijna iedereen op rood.. het is nu tijd voor roze :)
    En wat vervelend van je auto zeg, gelukkig wordt het snel gerepareerd en nu mag er gewoon niks meer kapot gaan!
    Wij ook hoor met onze auto, wordt er niet goed van. Laatst hadden we iets heel erg met de auto wat een vermogen kostte, en nu moest ie voor de keuring.. verwacht je dat ie goed is.. nee hoor komen ze weer wat dingen tegen. Gelukkig nu niet heel duur, maar nu ben ik er klaar mee. Auto's, wij hebben er alleen maar pech mee en ook al kopen we een auto van een garage, dat hebben we nu dus..
    Maja, je hebt ze toch nodig he die krengen :p

MamaDy.. Trouwens, als ik je niet meer spreek hier.. alvast heel veel plezier morgen bij de geslachtsbepaling :D:D Ik ben reuze benieuwd, geniet ervan :)

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaDy.. heb even gespiekt in je album en wat een mooi buikje zeg voor dit termijn :D:D Super joh! Krijg jij al veel reacties van mensen?

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Mooi buikje Mamady! Super!

Ik heb me net geregistreerd op Facebook...snap er niet veel van. Vanavond maar even uitvogelen.

Straks naar de kapper!!

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Annelyn: ahh wat vervelend, voor je het weet is deze maand alweer voorbij:)
    Wat ontzettend vervelend van de auto! Waar komt de auto vandaan, want ik zou de kosten lekker laten betalen door de vorige eigenaar.

Renske: Dankje! Ik begin ontzettend zenuachtig te worden:p.

Ik ben geslaagd voor een positiebroek bij H&M. het is geen spijkerbroek geworden, want die hadden ze echt niet in maat 34. Maar deze broek lijkt er aardig op.

Renske: Ik krijg nog absoluut geen reacties van mensen. Ik moet ook zeggen dat toen ik deze foto maakte ik ook wel schrok van mijn buik. Zo dik ie die ook niet meer geweest. (eigenlijk is het dus een valse foto:p)

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb ook ff gespiekt:) mooi buikje al

zag laatste van goldy ook een buikfoto, die is ook al flink gegroeid:)

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hoi meiden.

Ik heb ff niks terug gelezen sorry, heb een klote dag achter de rug.

Als eerst belde ze vanmorgen van me werk, of we op spoed vergadering willen komen dinsdag want er moet flink gekort worden in onze uren :(

Daarvoor had ik afspraak gemaakt voor mezelf bij de HA want had nog steeds die buikpijn klachten. Ja hoor een darmzweer waarschijnlijk. Dus ik moest gelijk bloed gaan laten prikken in het zkh en om medicijnen. Als het na een week nie over is direct terug. Bij de apotheek hadden ze het al over zkhopname.....

Ik belde me vader om het dus allemaal uit te leggen. Zei hij dat het met mijn opa niet top gaat. Heeft al tijdje allerlei kwalen en nu weer zware griep. Hij is gewoon beetje aan het aftakelen zegmaar.

En jawel het houd niet op. Mijn schoonvader stond aan de deur om te vertellen dat zijn moeder ( maikel zijn oma ) borstkanker heeft. Zit ik daar zelf met me armband om tgn borstkanker bestefte ik me net. Het is uit het jaarlijkse onderzoek gebleken. We hebben er geen super contact mee maar toch dat was echt de druppel. En luna heeft zo wat hele middag gehuild en slaapt nu eindelijk net.

Sorry voor mijn hele levensverhaal van vandaag maar wilde het ff van me af typpen. Ik probeer morgen avond na me werk op het gemak terug te lezen!

Liefs enjoyllive!

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Enjoyllive: oh meid wat een rotdag zeg! Hoe is het nu met de pijn in je buik?? Nog erg veel last of helpen de medicijnen. Sterkte met alles! En hier kun je toch alles van je aftypen!! Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat een rottige dingen allemaal zeg!!
    hopelijk werken de medicijnen snel.

Deel Deze Pagina