Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive.. Jeetje wat een narigheid allemaal zeg :( denk wel wat om jezelf en ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan. Dan komt ineens alles tegelijk he :( sterkte met dit alles! En je hoeft geen sorry te zeggen, daar is dit forum toch voor.. om er voor elkaar te zijn in zowel goede als slechte tijden :)

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Bedankt lieve meiden, pffff ben zo blij met dit forum. Ook al ken ik jullie niet voeld gewoon erg vertrouwd. Soms wil je je naaste ook niet altijd belasten met je verhaal dus is het erg fijn om hier te doen.

Ik was 4 dagen vrij, en ik ga morgen gewoon werken. Doe het een beetje rustiger aan en dan moet het wel lukken denk ik!

xxx

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen!

Enjoy: goed van je dat je het wat rustiger aan gaat doen. Soms kan werken ook een goede afleiding zijn. Maar blijf ook aan jezelf denken!

Amberliek: hoe is het met je? Ben je nog druk met de tuin?

All: ik zo nog even naar de Action (heerlijke winkel). Heb volgende week een gemaskerd bal en moet nog een pruik. Volgens mij heb ik daar laatst goedkope pruikjes gezien, ga maar even kijken.

Heb wat last van m'n onderrug en bovenbenen. Ben bang dat het rood wordt deze maand. Stiekem gistermorgen nog getest, helemaal wit....:x Maarrrr, het kan nog!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive.. werkse vandaag en idd het kan een goede afleiding zijn dat werken :)

Liessie.. Jaa hier ook zo'n Action-fan! Aaarg als ik in de winkel kom, dan kom ik altijd met veel meer dingen thuis dan gepland haha maar het is daar ook zo goedkoop :D
    Hmm wel balen van je test :( maar goed, niet iedereen test 3 dagen voor NOD al positief dus net zoals jij zelf zegt.. alles kan nog en zolang je ongie er niet is, zou ik de moed nog niet opgeven. Succes :)

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Even snel vanaf mijn tel: ik krijg een meisje!!!! Ik zet er vanavond foto's op!

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Mamady!! Wat leuk, een meisje!!! Ben heeeeel benieuwd naar de foto's!

7. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Mamady: mooie foto! Fijn dat je toch nog een broek hebt kunnen vinden :D Heb zelf van Mamalicious een hele fijn broek en die hebben wel meer hippe dingen ;)

En wat super, een meisje!!!!

@Enjoylive: jeetje, een darmzweer. Doet dat niet vreselijk zeer?? Veel sterkte!!

@Liessie: wanneer heb je NOD? Maandag..? Dan kan het natuurlijk nog!

Ik heb nog steeds geen test gekocht, want ik wil keurig wachten tot dinsdag. Heb op de een of andere manier rust in mijn hoofd, terwijl ik de oren van mijn vriends hoofd praat haha! Hij snapt er helemaal niets van, vindt me onzettend vrolijk en is daar blij mee.
    Nou voel ik me ook oprecht goed - ik ben erg slecht in toneel spelen - maar ik durf het niet te wijten aan een eventuele zwangerschap. Dus ik wacht en wacht.. tot dinsdag :p

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Enjoy: O bah een darmzweer... lekker rustig aan doen. veel sterkte.

Daphne: Wat knap van je dat je nog geen test heb gehaald. Ik ben erg benieuwd!!!

NOu hier de foto's. De mevrouw heeft mij ongeveer 10 x bevestigd en laten zien waarom het een meisje is. Ik zal het jullie ook uitleggen. Dat streepje naar achter is de clitoris. Als het een piemeltje was geweest dan zou dat meer omlaag zitten en schuin staan. En de clitoris is zo groot omdat die niet meer groeit en het kindje wel. Ze kon het mij dus met 100% zeggen!

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    En het meiske helemaal)

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Wauw, mooie foto's!!! Die onderste, gewoon al een mini-meisje! Prachtig!! Lijkt me echt genieten!

Daphne, ik vind het echt heel knap dat je zo goed kan wachten! Ga je dinsdag gelijk testen? Mijn NOD maandag. Het kan nog alle kanten op idd. Maar ik ben niet zo geduldig.....

Net ff hardgelopen, heerlijk. Nu op de bank; Ik hou van Holland!

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Liessie: Zolang er geen rood is houden we de moed er gewoon in :D!

@ Daphne: Mwah de pijn is met ups en downs gelukkig niet continu heel heftig.

@ Mamady: Wouw, ik smelt er gewoon van. Echt weer zo bijzonder :) En wat leuk een jongen en een meisje dat is stiekem ook wel een beetje mijn wens!

@ All: Opzich wel lekker gewerkt. Ben nu beetje aan de dunne ivm mijn medicijnen voor die darm.
    Btw die vriendin die zwanger is waar ik laatst over vertelde die heeft gisteren echo gehad bij 6,5 week en er was gelukkig een kloppend hartje. Ze heeft natuurlijk 2 maanden geleden een mk gehad en moest vorige week na het zkh want ze dachten aan blindedarm ontsteking of buitenbaarmoederlijke zwangerschap ( wist ff niet meer of ik dat hier al verteld had )

Wij kijken ook Ik hou van holland, vind het altijd een leuk programma. Hiervoor Ushi gekeken, ook erg geniaal.....

Morgen om half 5 weer werken tot half 10.
    Pfff hopelijk krijg ik dinsdag te horen dat ze niet teveel in de uren gaan korten anders word het financieel echt moeilijk en moet ik misschien de 2de kinderwens nog wel laten wacht :( wat ik absoluut niet wil snik snik.....

Fijne avond voor jullie allemaal!

12. Swissy

Swissy Actief lid

23 sep 2011
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,
    Ik meld me ook maar bij jullie! Ik lees al een tijdje mee met verschillende fora op zp, maar nu ook geneigd om mee te kletsen. Ons ventje is inmiddels ruim drie jaar en we zitten inmiddels in ronde 4 voor een broertje of zusje.
    Vorige week zei Nijmegen me dat hij centjes ging sparen om Een zusje van te kopen... De schat!
    De 28e is mijn NOD... Dus nog even geduld hebben, hoewel ik daar niet goed in ben, haha! Ik herken wat er eerder geschreven is!

Ik hoop jullie tempo een beetje te kunnen bijhouden!

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Welkom swissy!
    Wat een superlieve opmerking van je zoontje. Ik neem aan dat je zoontje geen Nijmegen heet, maar dat het een spelfout was?:p

Nog een weekje wachten! Spannend hoor:)

14. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Enjoy: ik hoop dat je je snel beter voelt en ik duim met je mee dat je uren lekker hetzelfde blijven!

15. Swissy

Swissy Actief lid

23 sep 2011
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! M'n IPad denkt soms voor mij na... En blijkbaar check ik het niet altijd! Hij heet niet Nijmegen inderdaad!

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Welkom Swissy! Leuk dat je mee komt kletsen! En wat een ontzettende schattige opmerking van je zoontje!

Ik vrees dat ik doorga voor de volgende ronde.....Had net heel licht bruin bloedverlies...Ook wat buikpijn. Maar net ook weer wat felle steken. Hmmm, vreselijk die onzekerheid!

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Mamady, wat leuk een meisje!

Swissy, welkom bij ons gezellige clubje.

Liessie, dat zou balen zijn, had je nog weer getest?

18. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    #2058 krumfrum, 23 okt 2011
    Laatst bewerkt: 23 okt 2011
    hallo meiden, ben er nog. maar ben erg ziek van de zwangerschap en daardoor afgelopen dagen in het ziekenhuis gelegen aan het infuus. ook een echo gehad en daar bleek onze baby wat verder als gedacht. we zijn namelijk al 8+3 wkn ipv 7+3 zoals we zelf dachten. krijg nu hele sterke medicijnen in de hoop dat ik niet meer zo extreem veel hoef over te geven (met een duur woord heet het hyperemesis gravidarum (HG). krijg voorlopig elke 2 weken controle bij de gyn.

ga later ff terug lezen hoe het jullie vergaan is. en of er nog meer zwangere bij gekomen zijn.

liefs van mij voor jullie allemaal.

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Oh meid wat verschrikkelijk balen!!! Je hield dus helemaal niets meer binnen? Hopelijk slaan de medicijnen goed aan!! Sterkte!!!

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Swissy: Welkom meid, klets maar gezellig mee! Ahhh smelt, wat lief idd van je zoontje hihi! Kinderen kunnen je zo verassen met de dingne die ze zeggen.

@ Liesie: Oh meid dat zou balen zijn zeg. Maar mocht het doorbreken zijn wij er om je op te vangen :)!

@ Krumfrum: Jeetje wat vervelend. Hopelijk ga je jezelf snel beter voelen meis. En doe maar lekker op je gemak en laat je lekker door je omgeving in de watten leggen!

Ik ga zo weer eens werken. Totaal geen zin heb buikpijn en hoofdpijn :s...... Het zit niet echt mee hier helaas.

Meiden fijne middag/avond!

xxx

Deel Deze Pagina