Ook ik hou je in de gaten ben erg benieuwd! Nod lijst, van mij mag iedereen die hier niet meer komt er wel af en als je er iets bijzet, wil je er dan op letten dat je naar de datum kijkt zodat het op volgorde staat, anders is het nog zo rommelig
Daphne.. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed FOTO FOTO FOTO Wat SUPER. Ik ben reuze benieuwd naar de reactie van je vriend. En hoe zit dat nu met je bruiloft dan hahhaha
Haha! Ik zal straks thuis een foto maken mijn vriend heb ik direct gebeld, ik hoorde hem glunderen en hij is super blij!! De bruiloft verzetten we gewoon.. daar doe ik niet moeilijk over
Super joh Daphne en wat leuk dat je vriend super blij is Hahaha die bruiloft komt vanzelf wel eerst dit mooie wondertje Waren jullie nou al lang bezig of niet? Sorry dat ben ik even kwijt!!
helemaal super gaaf Daphne !!! weer een zwangere erbij !!! hihi ja datum voor een bruiloft is makkelijker te plannen als een kindje wat dat betreft. wil je wel nog voor de bevalling trouwen of liever erna?
@ Daphne: Joehoeeee, van harte gefeliciteerd meid! Weer een zwangere erbij. Het gaat best hard hier he Maar de niet zwangere meiden we blijven gewoon moet houden en door klussen! Hoeveelste ronde was dit voor jou? @ All: Vandaag gesprek op mijn werk gehad. Nou donderdag weten we de echte uitslag. Het word of minder uur op de woning en onze uren aanvullen op andere woningen. Of de diensten die we nu hebben worden korter waardoor we veel vaker per week naar het werk te moeten om aan onze uren te komen! En dat komt niet goed uit voor de opvang want ik moet dan s ochtends maar voor 2 uurtjes van 8 tot 10, maar betaal wel tot 13:00 dus in die zin word het dan werken voor het kdv ! Maar goed afwachten dus. Vraagje: Ik had 2 dagen geleden dacht ik licht streepje op de ovu testen maar ze zijn toch nu echt wit ( heb het vast willen zien). En ik zit toch al op dag 11 van mijn cycles. Volgens de online berekening zou ik de 29ste mijn ei hebben. Dit zou wel kunnen kloppen want ik voel sinds vandaag die beginnende steekjes en pijntjes onderin. Wat denken jullie?
Ha!! nog meer roze!!! gefeliciteeerd!!! Hier vandaag ongi geworden!! dus hoppa naar november! IERDEREEN SUCCES EN OP NAAR NOG MEER ROZE! x samba
enjoy wat balen zeg met die uren op je werk! de vraag over je ei kan ik geen andw op geven sorry. Samba, volgende maand roze voor jou
@daphne: gefeliciteerd! Super zeg! @ik ben nog niet heel erg veel te vinden in dit topic. Wij zijn er nog niet officieel voor gegaan. Kan dus nog niet echt meepraten enz... Weet niet of ik al eens had genoemd had, maar wij hebben deze maand seks gehad, waarbij het condoom gescheurd was. Ik hou het redelijk bij wanneer ik ongesteld moet worden, het is meestal om de 4 weken. Volgens mij had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden en ben het dus nog niet? Misschien heb ik het mis, dan is het deze week? Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Nouja. Wie weet wel een rommelige cyclus. Ik ben warrig aan het schrijven: ik stop meiden over een tijdje hoop ik meer te kunnen meekletsen!
je houd het nog ff spannend dus Marise dat zou wat zijn zeg, direkt al zwanger. Hoelang hebben jullie over de 1e gedaan?
1 maand weinig seks gehad (ook nog een wintersportvakantie, waar we condoom gebruikte ivm alcohol die week). De 2e maand er zeg maar echt voor gegaan. Toen was ik zwanger geworden. We hadden toen dus enorme mazzel dat het zo snel lukte. Ben benieuwd bij een tweede. Nou het zou inderdaad wel wat zijn als ik zwanger ben. Maar ik denk het niet hoor. Kans is heel klein natuurlijk en ten tweede voel me ook niet echt zwanger. Nou voelde ik me dat bij D. ook niet echt. Nou ja. Ik wacht het nog af. Ga niet testen ofzo. Want net als bij jou bijv. je cyclus kan ineens heel erg veranderen. Ik had vorige maand namelijk ook ineens 3 dagen eerder mijn periode.
@ Samba: Helaas meis, op naar november. En wie weet word dat jou maand ! @ Marise: Oeh spannend het zou natuurlijk zomaar kunnen. Je hoort het vaker op die manier. En als je van de 1ste ook zo snel was Even afwachten idd, mocht je ongi nog weg blijven wanneer wil je dan testen? Slaap lekker allemaal!
marise, de kans is wel klein, maar je bent van je zoon ook snel zwanger geworden dus je weet maar nooit heb je geen testdrang? zo te lezen niet, knap hoor! wou dat ik het zo kon, afgelopen x 5 testen gedaan :S
Ja idd de kans is er, maar de kans dat het niet zo is is veel groter. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er ook behoorlijk wat testen er door heen gegooid. Te vroeg getest, op de testdag zelf en daarna nog een paar keer. Zonde van het geld dus vandaar. Misschien over een weekje ofzo.
Heey Meiden Enjoyllive.. Het kan hoor dat je ei eraan komt. En de 29ste, dat is (pas) over 3 dagen. Dus het kan zijn dat je morgen bijvoorbeeld ineens een positieve ovu test hebt lijkt me. En misschien is je ei wel wat later. Het kan dus gewoon nog alle kanten op en zou me geen zorgen maken, gewoon even afwachten wat je ovu testjes gaan doen maar wel klussen hoor, als dat mogelijk is Samba.. Balen zeg en november moet gewoon een vruchtbaar maandje gaan worden Marise.. Spannend hoor, het kan natuurlijk wel. Je zult niet de eerste zijn die op deze manier zwanger raakt Knap van je dat je nog niet getest hebt en dat ook nog even niet gaat doen. Maar je hebt wel degelijk gelijk, het kan zijn dat je cyclus wat van slag is.. Ik ben benieuwd. Laat je wel weten hoe het afloopt? Hier: Druk aan de klus Deze maand is zo raar joh. Ik zei tegen me man: het is dat ik ongesteld ben geworden laatst en dat ik weet dat ik gewoon niet zwanger ben, maar er gebeuren zoveel rare dingen de laatste paar dagen. Ben kots misselijk, ben moe.. ik slaap, slaap en slaap nog meer. Ik heb heel veel afscheiding al sinds me ongie is afgelopen, en deze was van vrijdag tot maandag/dinsdag ofzo dus ook wel wat korter maar wel heftig! En dan zegt me man doodleuk gisteren: Jeetje je borsten voelen voller aan!! Zijn ze groter ofzo? En dan nog eens wat: laatst at ik zo een hele zak Haribo snoep op, terwijl ik in die jaren dat ik met mijn man ben (ruim 5 jaar) nooit snoep heb gegeten.. HAhahahah raar lichaam he! Maar we gaan er volop voor deze ronde, ik wil die positieve test