Geslacht eerste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Daphne..12-10-2010 Samba 12-11-2010 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Ons wondertje Marise Enjoyllive 11-05-2011 6 meisjes 8 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Krumfrum uitgerekend Marise Daphne 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD Leeuw: 6 november (uit. van een cyclus van 30 dgn) Annelynn: 11 november (11-11-11), ronde 6 Renske: 11 november (11-11-11 hihi), ronde 4 Enjoyllive: 11 nov, ronde 2 Michelle77: 15 november, ronde 3 Liessie: 26 november, ronde 3 Amberliek: , ronde 13 Afspraken VK/Echo's MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling Lijst nog verder opgeschoond
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII meiden! Ff snel een berichtje van mij!! nee ben niet weg hoor maar onwijs druk met onze tuin die moet dit weekend af dus alle tijjd (ook s'avonds met bouwlampen aan) gaat erin zitten maar goed de beloning wacht geduldig op ons (BUBBELEN IN DE'TUIN!!! ) Gister ei gehad...helaas maar 1x kunnen benutten door al dat ploegen hebben we geen armen en benen meer over en zo'n spierpijn dat we eergister het toevallig een keer gedaan hebben dus denk niet dat het wat wordt deze ronde Maar goed je heb maar 1x nodig he Dus mij niet van de lijst halen hoor!!! zodra alles klaar is ben ik weer terug op me plekkie hier en kom ik weer de boel bombaderen hier met me geklep hihi Zag ff snel dat Daphne zwanger is!! GEFELICITEERD MEID!!! zijn er al geslachten bekend bij de zwangere???? Alle liefs van klepdoos ga gauw de tuin weer in ppfffff
Hey Amberliek!! Gezellig dat je even wat van je laat horen! Meid, ik kan begrijpen dat jullie lamme armen en benen hebben. Jullie zijn zo druk in die tuin! Succes nog even en idd er is maar 1x nodig!! Marise!!!!!!!!! Gewoon hartstikke zwanger dus! Wauw, gefeliciteerd! Daphne: mooie test, lekker duidelijk! Heerlijk meid! Renske: vandaag vruchtbaarste dag lees ik..... Ik las trouwens ook nog een reactie van jou in dat topic over pendelen. Wat een heftig topic he! Pfff! Taart: ik moest een borstentaart maken voor iemand. Altijd leuk! Maar beetje stressy aangezien het biscuit tot 2x toe mislukte. Bleek dat de zak mix verkeerd gestickerd was, het was helemaal geen biscuitmix. Dus snel van m'n vriendin geleend en het is me gelukkig nog gelukt!
Ja Renske wat een uitslovers worden die mannen dat. Dat is dan heel stoer ofzo Zeker blij dat ik getest heb! Nu wel Daphne. Ik ben nu 3 weken foliumzuur aan het slikken, omdat ik wist dat het belangrijk was dat je daar al mee begon voordat je zwanger zou zijn. Dus ik blijf het nu gewoon slikken, maar ik ben er niet heel erg op tijd mee.
@liessie: een borsten taart haha..... laat me raden? Voor een mannelijke jarige? heb de test maar even bijgevoegd. Zal hem zo aan mijn vriend laten zien!
@ Marise: Wouwwww wat een prachtige duidelijke test. Van harte meis geniet er maar van En zeker dat het zo snel heeft mogen gaan. @ Daphne: Ook aan jou test hoeven we niet te twijfelen mooi hoor! @ All: De echo van vandaag wees niks uit. Dus gelukkig geen kieste aan eierstok. Maandag kan ik bellen voor de uitslag van de foto van de darmen. De ovu testen doen hun werk de streep kleurd feller. Zou je ook gewoon iedere dag kunnen klussen wil namelijk geen moment overslaan haha. Net thuis van mijn werk, zo toch maar ff klussen denk ik. Gisteren ook geklust en had daarna echt ineens een hele grote slijm massa op mijn papier ( nee geen sperma srry voor details haha ) echt rekbaar helder slijm! Welterusten allemaal.....
Wow, overduidelijke test Marise!!!!! Prachtig! Enjoyllive:gelukkig was de echo goed. Maar wel vervelend dat je nog steeds niet weet wat het nu is. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Hoe is het nu met de pijn dan? Ik zo even boodschappen doen. Hou vandaag een relaxdagje met zoonlief!
Amberliek.. Jeeeeeeeeeeehh leuk weer wat van je te horen. Joh, kom wanneer je weer tijd hebt, eerst die tuin! Succes meis, hopelijk schiet het aardig op en idd misschien hebben jullie gewoon raak geschoten met die ene keer hoor We wachten op je Liessie.. Hahaha een borstentaart. Leuk zeg, volgens mij ben jij wel van het bakken of niet? En wat stom van die zakken dat ze verkeerd gestickerd waren! Gelukkig is het allemaal goed gekomen, ben wel een beetje nieuwsgierig naar het resultaat. Misschien een foto spammen? Jaa ik moest gewoon even reageren, zo bot doe je dat toch niet? Wees blij dat er meiden zijn die willen pendelen, en dan zeggen dat onder andere ik slijm om gependeld te worden? Dat gaat me toch wat ver Marise.. Wauww wat een mooie test zeg. Wat zei je vriend ervan? Zeker na het zien van die test zei die zeker dat ie super zaad had hahaha Ach ja, je kan de mannen dan maar het beste gelijk geven, is wel goed voor hun ego Enjoyllive.. Gelukkig was de echo goed, nu maandag even afwachten. Hoe is het nu met de pijn? Is het klussen dan wel aangenaam voor je? lijkt me namelijk niet prettig. En in principe kan je gewoon elke dag klussen hoor, er word aangeraden om de dag omdat je vriend dan weer genoeg sperma zou hebben en dat het van goede kwaliteit is, maar ik ben ook zwanger geraakt door het elke dag te doen dus ja.. het zou wel waar wezen maaar volgens mij kan het geen kwaad hoor als je elke dag klust. Hier: ja vandaag eisprong volgens banner. Kan wel aardig kloppen, gisteravond had ik erg veel waterige afscheiding en vaak duid dat op eisprong heb ik me laten vertellen Ik ben benieuwd, we hebben ons best gedaan en doen dat nog wel even een aantal keren over deze komende dagen Hier ook weer de boodschapjes gehaald met me kleine meisje, wat is dat toch gezellig he Heb zo'n lieve, tevreden meisje.. die vind alles leuk en zit lekker tegen je te babbelen als ze in het winkelwagentje zit.. heerlijk
Marise: wat een duidelijke test!!! Goed zeg Liessie, heerlijk een relaxte dag.. ben ik ook wel aan toe haha! Wat voor topic was dat over het pendelen? Ik zit op mn werk, maar heb totaal geen zin... nog 4 uur te gaan *zucht*
Go Daphne! Bijna weekend!!!!!!! Het was een topic waarin iemand klachten had over de pendelaarsters. Volgens haar pendelden ze alleen tot 18.00uur en dan was zij altijd aan het werk. In ieder geval is het niet zo'n gezellige topic geworden!!! Ik heb, voor mijn doen, een zware ongi. Veel bloedverlies en gisteren veel buikpijn gehad. Normaal begint de ongi altijd met een paar dagen weinig bruin bloedverlies, dan 1 of 2 dagen niks, en dan het echte bloedverlies. Dus ik zit er altijd nogal lang mee (vind ik zelf...). Nu gaat het allemaal vlot achter elkaar, dus ik hoop dat ik er na het weekend weer klaar mee ben! Had trouwens gezien dat m'n NOD precies valt in het weekend dat we met mijn ouders, broer en sch.zus weg zijn....Dus 's morgens maar heeeeeeeeel stiekem testen! Ben stamppot boerenkool aan het maken! Hmmm, lekker!
oeps wilde nog meer typen. @ow: wat is je adres, dan stuur ik ze met liefde met de post op! @liessie: heel irritant zo'n zware ongi. Ik had er nooit last van, nu na mijn zwangerschap 2x behoorlijk ernstig! @renske: zet em op deze tijd @enjoy: gelukkig was de echo in orde!!
Even vanaf mijn GSM: WEEKEND!!!!!!! Zo... daar heb ik nou even zin in gaan jullie nog wat leuks doen?
Nou idd. Ik zeg : HEERLIJK! Morgen gaan ze onze tuin bestraten en ik heb een sportwedstrijd. Zondag bij schoonpa op visite, dan is het weekend zo weer voorbij
Even snel een reactie want ben ondertussen The Voice aan het kijken Hier morgen een lekker rustig dagje en in de avond naar me schoonouders, zondag ook lekker rustig dagje.. ik zeg: Heerlijk
Hey meiden, Zo ff rust in de tent (tot morgen tenminste haha ) tuin is vandaag bestraat door manlief...hij is zooooo zielig nu overal pijn ...vanmiddag samen met em's ff snel naar spijkcity gereden terwijl daaf aan het tegelen was voor een stuk kunstgras zodat ook zij haar speelplek krijgt...hadden gewoon gras hiervoor maar dat groeide voor geen meter dus eruit die handel en nu lekker zacht kunstgras voor onze kleine doerak ....ze heeft gister haar eigen speelgoed gereedschapskoffertje gekregen met schroevendraaier, hamer zaag enz omdat ze elke keer wilde helpen in de tuin dus sleepte heel de tuin door met de echte klusspullen haha...maar goed kind helemaal blij hahaha...die helpt nu dus elke keer papa in de tuin met zagen, timmeren en boren hihihi Morgen wordt het bubbelbad gedeelte, de bar en het loungehok weer opgebouwd en ingericht, dus morgen bubbeltest dag helemaal verdient dacht ik zo hihi...zullen waarschijnlijk volgende week ook nog wel wat uurtjes bezig zijn met aansluiten electra, verlichting en heaters enzo maar het echt zware werk is gedaan gelukkig Nu ff lekker onder een warme douche en dan me bedje in en snel slapen dan is het zo morgen en gaan we beginnen met opbouwen van het bubbelbad waar ik al weken naar uit zit te kijken hihi....truste meiden en tot snel!!! xxxx
marise, gefeliciteerd meid. zaaddodendmiddel zit alleen in sommige condooms die je dan bewust koopt om die reden. of je hebt zaaddodende gel die je nog extra kunt gebruiken. maar bij jullie dus zeker niet van toepassing geweest. fijn dat je vriend ook zo leuk regaeerde. amberliek, heerlijk bubbelen in de tuin !!! enjoylive, super dat de echo goed was. scheelt toch weer wat zorgen denk ik. de rest heb ik wel gelezen maar is ff niet blijven hangen (sorry meiden). hier gaat het nog steeds niet lekker helaas. vrijdag extra medicatie gekregen maar die hielp maar 1 dagje helaas. en ja met 1 dagje haal je niet alle energie terug. gelukkig blijft mijn gewicht wel gelijk nadat ik vorige week 2,5 kg afgevallen was. morgen weer bellen met het zkh in de hoop dat ze nog meer opties hebben. dinsdag gaat mijn zoon voor het eerst echt naar school en daar wil ik natuurlijk wel zelf bij zijn (liefst zonder spuugbak op schoot).