[] Bekijk bijlage 174873 Geboorte en geslacht 1ste kindje MamaDY Lisanne 29-01-2010 zoon Navje Evenstar Eerised90 20-09-2009 dochter Leeuw86 Yummy Amberliek 09-06-2009 dochter Torties Steenbok29 Minkie86 20-12-2010 zoon 2 meisjes 2 jongens Preggers Torties uitgerekend ? 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Amberliek: 21 augustus ronde 10 Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Lisanne: 27 augustus ronde 1 Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. [/QUOTE]
Bekijk bijlage 174873 Geboorte en geslacht 1ste kindje MamaDY Lisanne Navje Evenstar Eerised90 20-09-2009 dochter Leeuw86 Yummy Amberliek 09-06-2009 dochter Torties 17-09-2009 dochter Steenbok29 Minkie86 20-12-2010 zoon 3 meisjes 1 jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Amberliek: 21 augustus ronde 10 Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. Torties Vorige week heel erg veel hoofdpijn gehad, sinds 3 dagen (2dagen voor nod) miselijkheidsvlagen Gevoelige borsten, maar is vanaf nod wel minder geworden onrustig slapen Moe en volgens partner: nog veel feller zijn dan als ik normaal ongi moet worden, extreem perfectionistisch, op alles letten enz. (oeps, leuk hoor ) puistjes, maar die heb ik zo en zo wat meer sinds me eerste zwangerschap
Ik zal straks even erbij zetten dat ik veel witte afscheiding heb en witte vlokken met plassen.. Ik ga nu ff Psz bellen.
Eerised, heb je van het weekend niet meer getest met je vriend? ik duim voor je dat je morgen of overmorgen 100% zekerheid hebt!
[] Bekijk bijlage 174873 Geboorte en geslacht 1ste kindje MamaDY Lisanne 29-01-2010 zoon Navje Evenstar Eerised90 20-09-2009 dochter Leeuw86 Yummy Amberliek 09-06-2009 dochter Torties 17-09-2009 dochter Steenbok29 Minkie86 20-12-2010 zoon 3 meisjes 2jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Amberliek: 21 augustus ronde 10 Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Lisanne: 27 augustus ronde 1 Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. Torties Vorige week heel erg veel hoofdpijn gehad, sinds 3 dagen (2dagen voor nod) miselijkheidsvlagen Gevoelige borsten, maar is vanaf nod wel minder geworden onrustig slapen Moe en volgens partner: nog veel feller zijn dan als ik normaal ongi moet worden, extreem perfectionistisch, op alles letten enz. (oeps, leuk hoor ) puistjes, maar die heb ik zo en zo wat meer sinds me eerste zwangerschap []
ik vind het helemaal leuk dat jullie zo enthousiast die lijst invullen heb lijkt wel een echt "cluppie" te worden zo
SECOND BABY List Geboorte en geslacht 1ste kindje MamaDY Lisanne 29-01-2010 zoon Navje Evenstar Eerised90 20-09-2009 dochter Leeuw86 Yummy Amberliek 09-06-2009 dochter Torties 17-09-2009 dochter Steenbok29 Minkie86 20-12-2010 zoon 3 meisjes 2jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Amberliek: 21 augustus ronde 10 Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Lisanne: 27 augustus ronde 1 Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. Torties Vorige week heel erg veel hoofdpijn gehad, sinds 3 dagen (2dagen voor nod) miselijkheidsvlagen Gevoelige borsten, maar is vanaf nod wel minder geworden onrustig slapen Moe en volgens partner: nog veel feller zijn dan als ik normaal ongi moet worden, extreem perfectionistisch, op alles letten enz. (oeps, leuk hoor ) puistjes, maar die heb ik zo en zo wat meer sinds me eerste zwangerschap
Mijn zoontje is ook door de pil heen gekomen. Net trouwens weer een test gedaaan (kon het niet laten ) en weer negatief en zit al op dag 28. Dus denk dat ik naar de volgende ronde moet. Nog steeds geen tekenen van ongi trouwens, raar dus! Hopelijk komen ze dan gauw, kan de volgende ronde beginnen.
he jaggie meis. na als jij op naar de volgende ronde gaat...zal ik dat waarschijnlijk ook wel gaan dan
Heb even bij gelezen, jullie hebben veel gekletst vanochtend! Haha. Leuke lijst! Ik ga vanavond op de laptop mezelf er wel eventjes bij zetten. Zit nu op mijn telefoon. Amberliek: jaa best balen! Snap er niks van. Normaal voel ik de ongi echt al wel aankomen. Misschien een (super)lange cyclus deze maand. Het is vervelend, dat wel! Nee joh! Jij hebt gewoon een knaltest!
Eesired wat spannend zeg! Je hebt iniedergeval "lekker" veel kwaaltjes dus dat zegt wel wat! hoop voor je dat je woensdag een knaltest hebt! Had je dit weekend nog getest samen met je vriend?
eerised90 was benieuwd hoe het met je ging! had ff gelezen maar je zit bijna op je nod!! spannendddd ziet er goed uit! mamaDy heb jij nog getest?
He dames, Wat is er veel gekletst . Teveel om op alles te reageren in ieder geval... Maar vind de lijst erg leuk, dus zal hem zo direct aanvullen! Torties: gefeliciteerd met je positieve test! 1 down, een heleboel to go zou ik zeggen . Hoop dat iedereen snel een positieve test in handen mag hebben. Met die lijst kunnen we mooi bijhouden wie aan de beurt is! Annelynn
SECOND BABY List Geboorte en geslacht 1ste kindje MamaDY Lisanne 29-01-2010 zoon Navje Evenstar Eerised90 20-09-2009 dochter Leeuw86 Yummy Amberliek 09-06-2009 dochter Torties 17-09-2009 dochter Steenbok29 Minkie86 20-12-2010 zoon Annelynn 11-06-2010 dochter 4 meisjes 2jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Annelynn: 20 augustus ronde 3 Amberliek: 21 augustus ronde 10 Lisanne: 27 augustus ronde 1 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. Torties Vorige week heel erg veel hoofdpijn gehad, sinds 3 dagen (2dagen voor nod) miselijkheidsvlagen Gevoelige borsten, maar is vanaf nod wel minder geworden onrustig slapen Moe en volgens partner: nog veel feller zijn dan als ik normaal ongi moet worden, extreem perfectionistisch, op alles letten enz. (oeps, leuk hoor ) puistjes, maar die heb ik zo en zo wat meer sinds me eerste zwangerschap
Super annelynn! Hoe is het bij jou? zie dat je nog 5 dagen te gaan heb tot testdag....merk je al iets???