Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nikkie, balen!

hier ook heerlijk weer:D:D

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heerlijk weer maar heb genoeg te doen binnenshuis :p:p
    Nu even een time-out, straks de kleine meid weer aan de beurt :D:D

Hier: weinig nieuws, vanmorgen alleen mega krampen in me buik kon haast niet lopen en net op de wc een dikke sliert slijm wat eruit liep (sorry voor de detailss):p Wijt er zelf niet veel aan, we wachten maar gewoon weer braaf af:p

3. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Zo, even een wat uitgebreidere reactie ;)

@Rinske: ow jee, er is dus wel wat gaande! Ben benieuwd hoor :D

@Nikkie: balen!

@Amberliek: wauw! Zoiets wil ik ook nog wel in de tuin haha! ;) Gaaf hoor!

Het is heeeeerlijk weer! Heb de paardenfamilie buiten staan (in de winter staan de paarden ivm de kleigrond hier vaak binnen of alleen op het zand) en ze vinden het heerlijk. Beetje hooi erbij en de kleinsten op het gras. Iedereen tevreden ;)

Heb net gebeld: 22 nov gaan we voor de termijnecho! Woehoe! Ben zo benieuwd.. word nu spontaan zenuwachtig.. krijg flashbacks naar mijn eerste zwangerschap, die uit liep op een miskraam bij 12 weken (goede echo mét hartactie op 9 weken). Pff.. die onzekerheid is echt killing. De dag erna ben ik jarig, dus dat zou helemaal wat zijn.

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne.. Jaa het is heerlijk weer voor de paarden nu. En dat in November, wie had dat nou gedacht na deze vreemde zomer en oh zo mooie herst??:D:D
    Wat spannend van de echo, nu begint het toch echt allemaal he. Controles, echo's noem maar op..
    Ik snap dat je er zenuwachtig voor bent, helemaal begrijpelijk. Ik hoop dat je een hele mooie echo krijgt, dat zou een mooi verjaardagscadeautje zijn he:):)

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Renske hopelijk over 10dagen goed nieuws voor jou ;)
    Daphne ik heb 1 dag voor jou mijn eerste echo! Spannend....kan nu al niet wachten pff nog 3 weken.

6. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Ben er nog wel hoor, maar ben echt mega-druk geweest afgelopen tijd. Heb wel af en toe bijgelezen, maar nog niet de tijd genomen om te reageren.

Heb in ieder geval gezien dat er weer een paar op roze zijn gegaan! Gefeliciteerd! Verder zitten er flink wat op het wachtbankje, net als ikzelf (sinds vandaag pas). Hoop dat er komende maand ook weer een paar op roze mogen, net als vorige maand. In dat tempo hebben we iedereen zó aan de tweede :D!

Ben vorige week donderdag door mijn rug gegaan (spit) en dat nog wel op mijn verjaardag! (the big 3-0 ;)). Maar, het was gelukkig vrij snel weer over dit keer, dus ben weer helemaal mobiel. Het heeft mijn man een extra vrije dag opgeleverd want ik kon vrijdag niet eens lopen, laat staan voor onze dochter zorgen. Hij vond het niet echt vervelend :p.

Ga zo lekker tv kijken en slapen, want ben net thuis van een cursus. Heb de komende vijf weken elke week een cursus/bijeenkomst waarbij ik niet thuis eet. Mijn man en dochter gaan dus errug vaak bij opa en oma eten, haha :D.

Fijne avond nog!

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Renske: Oeh spannend hoor kan het geen late ei zijn dat je cycles wat anders is nu?

@ Daphne: Ik snap dat je nu spanning krijgt is denk ik ook niet meer dan normaal. Probeer er niet teveel over na te denken dat is idd killing en maak je jezelf alleen maar ongerust mee. Probeer gewoon te genieten van het feit dat het nu allemaal goed is :D!

@ Annelynn. Oei spit dat lijkt me erg pijnlijk gelukkig is het nu al over.

@ All: Hier lekker tv avondje gehad, heerlijk. Man lief is net thuis van de zaalvoetbal en dochter lief heeft net der flesje op.

Slaap lekker allemaal!

8. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Dag dames,

ook ik heb een tijd niet gereageerd maar uiteraard wel meegelezen. Zat de afgelopen weken niet lekker in mijn vel..hoor van vriendinnen dat het vaker voor komt rond de eerste verjaardag..Was zo ontzettend moe, had nergens meer puf voor, huilbuien etc etc...Ook ik had heel erg last van mn rug, kon bijna niet uit bed komen. Krabbel nu weer een beetje op en mijn energie komt langzaam terug. Merk wel dat 4 dagen werken wel erg zwaar is. Maar goed...we zijn er weer een beetje!
    Genoeg klaagzang....Lees dat hier een aantal op rose zijn..geweldig meiden gefeliciteerd!
    Wij de dag voor posi ovu test geklust, 2e dag van de posi test en 2 dagen erna..hopelijk is het raak! Zou geweldig zijn..een posi test op de 1e verjaardag van dochterlief!

liefs michelle

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden..

Hoe is het met iedereen?

Annelynn.. Fijn wat van je te horen en gelukkig gaat het weer beter met je :):)

Michelle.. Soms hebben we van die momenten he, gelukkig krabbel je weer wat overeind :)

Enjoyllive.. Nee hoor, dit is niet van me eisprong. Die heb ik bijna zeker vorige week gehad duss.. En me cyclus is toch helemaal niet anders? Ik zit gewoon op het wachtbankje hoor :)

Hier: weinig nieuws en braaf aan het wachten :) wie wacht er met me mee???:p

10. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Hallo ladies,

Ik ben hard aan het werk ;)

Rinske, super spannend!!

11. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Hier weer lekker op de bank én op het wachtbankje :D. Dus Renske: ik wacht gezellig met je mee!

Ik ga straks de NOD lijst weer eens even opsnorren, er komen volgens mij weer wat NOD's aan, dus vind ik het wel weer leuk om bij te houden.

Ik heb mijn NOD op 11-11-11, maar weet niet of ik dan al wel positief kan testen. Ik zit dan op zo'n 9 dagen na mijn ei en dat is soms wat te kort om een positieve test te kunnen hebben. Maar, bij mij duurt het altijd 9 dagen ben ik achter gekomen, dus dan zou het wel weer moeten kunnen... Gelukkig ben ik altijd wel heel erg regelmatig ongesteld, dus als ik op 11-11-11 niet ongi word, heb ik goede hoop! We wachten rustig af!

Hoe is het met de rest?

12. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geslacht eerste kindje

krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Daphne..12-10-2010
    Samba 12-11-2010
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Ons wondertje
    Marise
    Enjoyllive 11-05-2011

6 meisjes 8 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 20-04-2012
    MamaDy uitgerekend 24-04-2012
    Minkie86 uitgerekend 11-05-2012
    Krumfrum uitgerekend
    Marise
    Daphne

0 meisje 0 jongens 6 onbekend

NOD
    Leeuw: 6 november (uit. van een cyclus van 30 dgn)
    Annelynn: 11 november (11-11-11), ronde 6
    Renske: 11 november (11-11-11 hihi), ronde 4
    Enjoyllive: 11 nov, ronde 2
    Michelle77: 15 november, ronde 3
    Liessie: 26 november, ronde 3
    Amberliek: , ronde 13

Afspraken VK/Echo's

MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling

Zo, daar is ie weer! Ik zie dat Leeuw de eerstvolgende is op de lijst. Nog 4 dagen, spannend! Leeuw, wat zegt je gevoel?

13. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII meiden :D

Ff snel hoor....ben ZOOOOOO TROTS op me mannetje die dit allemaal gemaakt heeft.... ik moet jullie gewoon ff laten zien hoever onze achtertuin nu al is....nog niet af maar wel al heel ver...hopelijk komen we dit weekend klaar ;)

Sorry voor het egoberichtje :):):( mis het wel allemaal dus kom snel weer meekleppen hoor!!

Hier ook op wachtbankje maar wanneer me nod is geen idee...ben er helemaal niet mee bezig op het moment ;) :)

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    BubbelBad met daarachter het Bargedeelte

15. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Dit heb ik vanmiddag zitten uitsnijden en achter het bad geplaatst.

En dit alles in een gewoon tuintje in een rijtjes huis hihi :D en ja heb ook nog een gedeelte waar we heerlijk in de zon aan een lange tafel kunnen zitten of heerlijk eten met vrienden hier voor bij het raam dus niet heel de tuin is dicht zeg maar ;)
    Ben zo super trots op mijn lieverd!!:)

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Lekker tuintje hoor Amberliek!! Jij kan zeker trots zijn op je mannetje! Dat worden leuke feestjes bij jullie!

11-11-11 moet gewoon DE datum worden hoor!!!! Dat zou toch super zijn! Maar eerst Leeuw! Al enig gevoel of het raak zou kunnen zijn?

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek.. Wauww wat een mooie tuin zeg, krijg er zo'n zomers gevoel bij.. zomers in de avond laat lekker in de tuin zitten, muziekje aan, kaarsjes aan of lampjes :p lekker wat drinken erbij.. wauw zie het al voor me hoor :p

Leeuw.. spannend voor jouw zeg. Heb je al een bepaald gevoel? Ik hoop zo dat jij een posi test krijgt :D:D

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Amberliek, leuk hoor!

vandaag zit ik op dag 27. ik heb meer het gevoel dat dit weer zo'n lange cyclus gaat worden.:(
    heb deze maand ook elke dag van binnen gevoeld, of baarmoeder hoog of laag stond, maar elke dag t zelfde, hoog. naja zal wel niks zeggen toch.

oke en dan nu iets heel geks... schaam me dood.. maar sinds een week zit er iets voor de ingang van mijn vagina.. volgensmij is het mn blaas! ik kan het wel wat opzij duwen en krijg er een plasgevoel van. moet veel plassen, en als ik voel dat ik moet plassen moet ik direct! anders doe ik het in mijn broek:(:(

19. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    jeetje leeuw..das niet prettig meis...miss toch ff langs de dokter misschien?
    of.....zou het door een zwangerschap kunnen komen....dan moet je ook vaak en veel plassen weet alleen niet of de boel dan ook lager ligt.

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Hier ook op het wacht bankje en jawel ook mijn nod is op de mooie datum van 11-11-11, misschien ga ik al wel paar dagen eerder testje wagen :D! Heb nog niet echt het idee dat het raak is, ben onderbuik is aan het wringen dus misschien wel vroege ongi op komst.
    Net thuis van het werken! Morgen ochtend met Luna naar de kinderfysio. Daarna de acht weken echo gaan bewonderen bij een vriend. Die moet morgen ochtend voor de echo. Nu snel gezicht schoonmaken en tukkelen maar.

@ Amberliek: In 1 woord wauwwww wat een geweldig super gave tuin. Je kunt zeker trots zijn op jezelf en je man :D!

@ Leeuw: He wat vervelend zeg. Heb geen idee wat het zou kunnen zijn maar zou er idd wel even naar laten kijken door de HA!

Deel Deze Pagina