nee klopt die drang... vervelend is dat. hoelang zijn jullie al bezig? wat is de reden dat je naar de gyn gaat?
Ik ben in juni 2010 gestopt met de pil, na een paar maanden zijn we minder actief ermee bezig geweest in verband met ziekte en operaties van mijn vriend maar nu alles er beter uitziet willen we echt weer serieus aan de slag! Mijn vriend heeft met zijn vorige relatie een aantal IVF pogingen gehad die niet geleid hebben tot een zwangerschap. Ik ben met 35 weken bevallen via een spoedkeizersnede omdat ik zwangerschapsvergiftiging/ pre-eclampies had. Hierdoor wil en moet ik ook onder controle blijven van een gynaecoloog. Ik weet niet wat me straks allemaal te wachten staat en ik vind het best spannend! Ik heb natuurlijk al wel veel gelezen over eerste onderzoeken en mogelijkheden. Jullie hebben ook al een meid en gaan voor een 2e, leuk hoor en spannend!
Leeuw.. Knap hoor dat je nog niet gaat testen, maar is wel zo verstandig. Hoor mij, volgende week is mijn NOD en dan gaat het vast en zeker ook wel kriebelen bij mij Annelynn.. Hmm dan heb je dit keer wel een laat ei, of niet. Hopelijk komt ie toch snel, dat wachten is ook niet fijn! Hier: Weinig nieuws, ik voel eigenlijk niks.. terwijl dat voorgaande maanden wel anders was Ik laat me verrassen
@ All: Naar bed gegaan met hoofdpijn en eruit gekomen met hoofdpijn. Nu gelukkig wel ietsjes aan het zakken. Ben gezellig bij mijn moeder op visite. Ik moet echt ongi worden het kan niet anders, dan denk ik ja kom dan ook nu maar gelijk dan kan ik weer verder met nieuwe cycles. Maar je zult zien dan voel ik me nog daaaagen zo en komt het als nog pas de 11de nov. Sorry voor mijn geklaag maar soms moet het gewoon even.
Mijn man is op hol geslagen. ik moest vanavond testen halen, kreeg zelfs geld in mijn handen gedrukt en werd weggestuurd haha. De rollen zijn nu omgedraaid, HIJ heeft testdrang lijkt het wel, gekke kerel ook
Leeuw: moest erg om je berichtje lachen! Maar: heb je al getest? Of wacht je toch nog even? Toen ik zwanger was van mijn dochtertje dachten we eerst dat ik ongi was geworden, maar dat bleek later een innestelling te zijn. Mijn man kon niet geloven dat het niet gelukt was, hij was zó overtuigd dat ik zwanger was en hij had gelijk! Dus als jouw vriend ook zo'n goed voorgevoel heeft, dan zit het wel goed! Ik ga voor je duimen! Enjoy: hoe voel je je nu? Al weer wat beter? Zolang er nog geen ongi is kan alles nog he?! Dus we testen gewoon op 11-11-11! Hier: heb net mijn temperatuur ingevoerd op fertilityfriend en hij geeft gewoon een groot rood kruis, wat betekent dat mijn eitje al wel geweest is... Gewoon op dag 20 zoals altijd . Ik heb sinds deze maand een nieuwe thermometer en die meet gewoon een iets lagere temperatuur dan die andere. Dat viel me vorige week ook al op, maar ik had nog niet de link gelegd naar een minder hogere temperatuur na m'n ei . Maareh: zit nu dus al op 3 dpo, zomaar drie wachtdagen cadeau gekregen! . Vandaag naar de Ikea om de Duktig-keuken te kopen voor sint en kerst (vonden het een beetje duur voor één feestdag). Hij is vandaag nog in de aanbieding, scheelt 20 euro. En ik vind hem zó leuk! Hoop dat ons dochtertje het straks ook al leuk vindt - ze is nog wel wat jong - maar op het KDV speelt ze er ook altijd mee als ze de kans krijgt, dus dat komt wel goed denk ik! Fijne dag!
Hey allemaal! Hoe gaat het hier? Veel meiden die weer bijna mogen testen he! aaah ben benieuwd! Al meiden die zich zwanger voelen? of juist niet?
Ik ga vanavond mijn liefie verassen met een etentje ! Luna gaat bij opa en oma slapen. Dan hebben papa en mama weer eens even helemaal de tijd voor elkaar op zijn tijd is dat heeeerlijk. Morgen op visite bij mijn eigen opa en oma. Maar daarvoor natuurlijk eerst onze kleine meid ophalen. Verder weinig nieuws hier, kwaaltjes komen kwaaltjes gaan. Greetz, fijn weekend allemaal!
Ah nee Leeuw negatief bah. Dat is echt niet niet niet leuk! Dikke knuffel lieve meid. Hier gisteren bloedafname en echo blijk ik ineens deze maand 2 follikels te hebben! Nog nooit gehad in natuurlijke cyclus wel erg spannend
Hallo meiden hier ben ik weer ff een paar daagjes in een dip gezeten, maar ik ga er weer voor. Heb wel alles gelezen en zo te zien zijn Marise en Daphne zwanger Gefeliciteerd meiden!! @Leeuw toch ongi geworden dat is echt niet leuk, hopelijk is het de volgende keer wel raak. Ook een dikke knuffel van mij. Dat geldt natuurlijk voor alle meiden hier. Hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws... @Enjoylife gezellige avond zo saampjes. @Ons wondertje, heel spannend voor je!! Hier nog alles rustig nog geen ongi zoals altijd maar weer afwachtten wanneer er weer iets gaat gebeuren... Nou iedereen een heel fijn weekend
Leeuw: ahhhh, wat jammer nou meid! Getsie. Wel schattig dat je vriend zo graag wilde testen! Meestal is het andersom! Wij een nacht bij broer en sch.zus geweest. Ben vandaag met sch.zus naar Jonge gezinnenbeurs geweest. Was erg leuk! Allemaal leuke dingetjes! Soms inhouden om niet teveel te kopen, haha! Heb 1 prentenboek gekocht! Verder druk, om de dag, aan de klus, haha!
Leeuw: ben je ongi geworden of was de test negatief? Dat begreep ik niet helemaal goed. Bij een negatieve test kan het natuurlijk nog. Als het een ongi is dan vind ik het vervelend voor je! Maar één voordeel: je hebt in ieder geval niet meer van die lange cyclussen en dan word je makkelijker zwanger. De volgende ronde is het dan gewoon raak! Enjoy: hoe was je avondje met z'n tweetjes? Heerlijk soms he?! Mamady: ik moet nog een week tot m'n NOD, maar heb er deze maand wel een goed gevoel over. We hebben in ieder geval op de juiste dagen geklust dus daar kan het niet aan liggen! Ons wondertje: betekent dat dan ook dat je een grotere kans hebt om bij deze poging zwanger te worden? Ik hoop het voor je! Hellen010: wanneer heb jij je NOD? Moet je nog lang wachten? Liessie: klinkt goed die Jonge Gezinnen beurs. Heb ook nog even gedacht om te gaan, maar het is er niet van gekomen. Is het een aanrader voor volgend jaar? Vandaag even met z'n tweetjes winkelen. We hebben dringend nieuwe kleren nodig, maar doen dat liever alleen. Ons dochtertje gaat dus even een paar uurtjes bij opa en oma spelen zodat wij even rustig kunnen shoppen!
Annelynn heel veel plezier bij het shoppen Misschien als met 2 eitjes heb je iets meer kans evt aangezien als de ene niet bevrucht raakt de andere misschien dan wel. Maar het is nog altijd geluk hebben natuurlijk
ow, 2x zoveel kans dus. dit word jou maand annelyn, shop ze. altijd leuk. ik heb me deze maand helemaal laten gaan, heel langzaamaan kom ik steeds weer in een kleinere kledingmaat (gekke is wel dat de kilo's hetzelfde blijven) dus had ook heel wat nodig De test was negatief, nog geen rood, zit nu op dag 31. hoop echt dat ik snel ongesteld word. wil niet weer zo'n lange cyclus. anders breng ik denk ik toch maar een bezoekje aan de huisarts. ook ivm die verzakking:S
Ha meiden! Leeuw.. Wat balen zeg ik hoop dat je idd niet weer zo'n lange cyclus tegemoet gaat, anders toch even naar de huisarts hoor! Annelynn.. Lekker shoppen vandaag. Wij waren gisteren ook bij de Ikea geweest lekker ontbijten voor een euri en lekker rond snuffelen.. heerlijk Liessie.. Wat leuk die jonge gezinnenbeurs, het was zeker wel druk?? Haha in een ander topic zeggen we altijd tegen de meiden die klussen: Sucsex Onswondertje.. Wauww 2 follikels!! Dat wordt wel spannendd jaa ik hoop op goed nieuws over 2 weekjes ongeveer Deze week komen er een aantal nod's aan,waaronder die van mij. Ik voel niks, voel me eigenlijk kip lekker Vorige maanden voelde ik altijd wel iets.. Nu niet???? Ja heb wat meer afscheiding maar daar valt natuurlijk niks over te zeggen. Geef mij maar een buikluik
@leeuw: jij hebt nu toch steeds lange cyclussen? Bij de eerste heb ik niet voor de nod positief getest. Dus hopelijk geldt dit ook voor jou. @ow: wat spannend. Zou toch een giller zijn als je straks zwanger bent van 2 Hoop het allerbeste voor je deze ronde. @hellen: bedankt voor de felicitaties. Jij heel veel succes!! @Renske: wie weet een goed teken dat je je anders voelt? @enjoy: gezellig etentje gehad? Zou ik ook weer eens met mijn vriend moeten doen!Te lang geleden!