Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Tadaaaaaaa :d

2. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    JAAAAAAAA mooie test Enjoy!!!! :D

nou hopelijk mogen we allemaal achter je aan naar de juli topic ;)

Geniet ervan meis!!!

Ow enne laat je ff weten hoe het bij de dokter was???
    suc6!!

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Whaa enjoy gefeliciteerd!!!

Amberliek: Nou die tempratuur maakt het wel spannend deze maand!
    Ik vind dat jullie ook allemaal op roze moeten, Heb ik ook weer wat meer mee te kletsen;)

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ooohhhh mamaDY!!!! ik zie dat jullie een mooi meisje gaan krijgen??? :D :D Gefeliciteerd meis !!!! :D

hoe voel je je ondertussen??? jeetje alweer bijna 16 weken zwanger...wat gaat dat snel he!...hoest met buikje? al wat te zien?? :)

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoy.. Super hoor :D:D Enjoy it:p:p hihi
    En jij bent het eerste schaap over de dam, hopelijk volgen er snel meer :p:p

MamaDy.. Ja ik wil ook wel weer over zwangerschappen kunnen kletsen en niet meer over ongi's. Kom op meiden, allemaal op roze :D:D

Liessie.. Hihi ook van die buien dat je zin hebt in allerlei lekkers. Oohh nu reikt mijn gedachte naar patat, terwijl ik net een stroopwafel achter me kiezen heb. Maaaaaar.. heb net ook wat mandarijntjes op, goed he;)

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    #2306 Samba, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    AAAaaahh mooi om te leze de eerste zwangere Deze maand!!!! GEFELICITEERD!!!

Hier is trouwens sinds gisteren een tandje doorgekomen bij mijn mannetje..... hij wordt zaterdag 1 jaar dus werd tijd zeg maar!!:D

ik zeg voor de rest iedereen op roze deze maand!!!

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Samba wat goed!!! heeft hij er veel last van gehad??
    1 jaar alweer...gaat hard he....al druk met de voorbereidingen?
    en weemoedig gevoel? ik had slapeloze nachten de dagen voor haar eerste verjaardag ;)

8. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    beetje kort lontje en echt zure poep dusssss flinke rode billetjes.... och germ:(

We gaan woensdag beginnen maar nog geen stres hier!

trouwens die cakjes zien er idd heeeerlijk uit!!:$

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    enjoy, je blijft toch ook nog wel hier kletsen he? zou het jammer vinden als je ons nu verlaat.
    Het meer moeten plassen herken ik. ik heb het idee dat die "verzakking" er pas sinds 2 weken is. deze maand ben ik elke dag de stand van de baarmoeder gaan voelen, in de hoop daar iets op uit te kunnen maken en ineens was dat stuk vlees daar!
    Ik ga nog niet naar de dokter.. wil eerst deze cyclus even afwachten, als die weer zo lang is heb ik 2 vliegen in 1 klap.

ik ben erg benieuwd wat jou dokter ervan zegt. laat je het vandaag nog weten?
    Mooie testen zeg!

Samba, ik zie nu pas op wat voor een mooie datum je zoontje is geboren! de andere tandjes volgen nu vast snel.

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Mamady: Wouw een dochtertje leuk hoor :D Bij hoeveel weken konden ze het zien?

@ All: Ja hoor een baarmoeder verzakking :( ze zeggen dat dit geen kwaad kan in de zwangerschap dus we wachten het maar af. Het is wel een rot gevoel maar dat nemen we maar voor lief. Het kan wel veel klachten opleveren in de zwangerschap zoals moeilijk zitten en je kunt moeilijk je urine ophouden. Ook kan het vervelend worden als je loopt.

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gatver wat een vooruitzicht:(:( word je ook doorverwezen? of heeft dat geen nut.

12. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Enjoy: Gefeliciteerd meis!! Wat een goed nieuws!

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Enojy: Jeetje wat vervelend. Hoe krijg je dat dan? Of is het gewoon dikke vette pech?

Amberliek: Hoe gaat het met jou? Je was een tijdje niet echt aanwezig he?

Ik weet sinds 14 weken dat ik een meisje krijg. Aankomende donderdag heb ik weer een echo dus wil het dan nog een keer bevestigd hebben. Kan het namelijk nog niet echt geloven;)

Nou meiden: ROZE ROZE ROZE

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Hihi leuk he zo'n eerste tandje, als ie eenmaal door is tenminste. Mijn dochtertje had ook van die vieze zure luiers, echte spuitluiers en dus ook rode billetjes.. das wel zielig he :(:(
    Maar als ie eenmaal door is, is het wel een leuk gezicht:p En aankomende zaterdag alweer 1 jaar, wat gaat dat toch hard he. Hopelijk heeft ie de dag van zn leven, mag ik brutaal vragen wat voor cadeau jullie hem gaan geven?;)

Enjoyllive.. Hmm das is wel minder ja:(:( hopelijk krijg je er niet teveel last van tijdens je zwangerschap

15. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Enjoylife: VAN HARTE PROFICIAT!!! :D :D Wel erg vervelend van de verzakking, duimen dat het mee gaat vallen.

@MamaDy: ooeeehh een meisje, super!! :D

Sorry dames, ik heb jullie wat verwaarloosd met mijn drukke leven hier :eek: Maar ik lees regelmatig bij hoor :) Hier gaat het verder ook goed, vind het nog steeds wel spannend, maar mijn buik verandert al. Het zijn overduidelijk mijn darmen, maar dat geeft niets. 's Avonds heb ik al best een buikje hihi! :p

16. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Jaa hoor mag je wel vragen... we gaan een kast kopen waar zijn speelgoed in kan... Een eigen speelhoek eigenlijk(waar hij wel de deurtjes van open mag trekken:D). En ik heb via marktplaats een fisherprice kassa en een vormenstoof koektrommel op de kop getikt. kan hij lekker uitpakken.

Enjoyllive: vervelend hoor krijg je er dus eigenlijk een exta kwaal bij:(. hopenlijk gaat het reuze meevallen

17. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    moooooooi he!!!:p

enne vorig jaar was ik eigenlijk de 11de van de 11de uitgerekend en begonnen met bevallen.. lucky me!:D hoop dat het voor de testers op die dag ook veel geluk mag brengen!!!

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Wat een leuke cadeautjes en wat wordt ie lekker verwend dan :p:p Houden jullie het klein met de verjaardag? Of komen er veel mensen? Sorry dat ik zoveel vraag maar ik ben nu ook al bezig met de voorbereidingen voor de eerste verjaardag van me dochtertje vandaar :p:p

19. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nee is niet erg! beter goed gejat als slecht verzonnen zeg maar:D

We hebben vanaf 13:00 zoeteinval voor de rest niet al te veel mensen uitgenodigd. opa's en oma. broer en zus en nog een hoopje vrienden. geen idee wie er komt en hoe laat dus kijk wel waar het schip strand. ik laat zoveel mogelijk open en dan maak ik op de dag zelf wel plan de campagne... dan regelt het zichzelf:D. ik zorg iig voor genoeg te drinken en wat happies.

ben wel benieuwd hoe het met de kleine gaat voor de rest want hij slaapt nog veel overdag...hoe zit dit bij jullie kinderen??
    hij slaapt klokje zo goed als rond. dan slaap hij tussen 10:00 en 12:30 nog en dan ook nog 15:00 en 16:00/16:30.. soms moet ik hem echt wakker gaan maken....:$:)

20. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Jeetje Enjoy een verzakking pfff...das nie misselijk zeg...moet je na de bevalling dan gelijk geholpen worden daaraan??
    en hoe zou dat zitten dan met eventueel nog een wens voor een 3de en 4de enzo??

Leeuw meis wat een k.u.t vooruizicht is dit nieuws van enjoy :(
    ff schrikken geblazen denk ik zo.....hopelijk hoeft het geen zwangerschap in de weg te staan meis :(......knuff!!!

MamaDY: ja ben idd tijdje afwezig geweest hier...eerst drie weken vakantie :D en daarna moesten we gelijk door om de tuin op te hogen en compleet te verbouwen :D dus ben denk ik zo'n week of 5 a 6 niet tot heeeel weinig hier geweest maar ze zijn me gelukkig niet vergeten hier hihi....en eind resultaat van ons tuintje is SUPER!!! :D

Hihi Samba wat wordt tie lekker verwend :D :D ;)
    heb je ook een eigen taartje voor hem waar hij in mag graaien enzo ;)

Deel Deze Pagina