Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hihi zoals je zag is het nog niet helemaal af...het gedeelte bij het huis is nog een zooitje maar goed dat komt wel...eerst moet de ombouw voor het bad nog gemaakt worden en als daar alles klaar is beginnen we aan het laatste stuk ;)

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Leuk filmpje Amberliek! Prachtig gemaakt hoor, leuk, zo'n loungehoek. En dan zo'n mooie schommel voor je dochter! Wat overigens ook een prachtige meid is!

Hoe is het met de 11-11-11-meiden??? Hebben jullie veel last van testdrang?? Ik leef helemaal naar die vrijdag toe, hihi! Ben zo benieuwd!

Leeuw: je moet doen waar jij je goed bij voelt. Dus als je nog even wilt wachten, moet je dat gewoon doen.

Ik nu lekker weekend, heerlijk!

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Amberliek: Super gave tuin, balen van je ongi. Wat er van je buurvrouw, ik snap goed dat je even niet weet wat je tegen haar moet zeggen. Misschien gewoon een kaartje met sterkte dan heb je toch iets laten horen.

@ All: Hier weinig nieuws eigenlijk. Vanavond heerlijk stampot andijvie gegeten ben daar echt dol op. Straks gtst kijken en daarna weet ik het nog niet. En voor iedereen die op de wachtbank zit, hopelijk hebben jullie straks allemaal een posi test :D

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    amberliek, ik zie geen rare nagels hoor:p wel mooi gemaakt allemaal in jullie tuin.
    We gaan met de hele familie weg naar een landal park in drenthe. (ivm onze huisdieren)

Liessie, lekker hoor zo snel al weekend.

enjoy hoe voel je je ?al last van kwaaltjes?

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan is de woensdag ook alweer bijna voorbij... spannenddd :):) hopelijk gaan er nog wat op roze :p waaronder ik zelf natuurlijk hihi ook al heb ik dat gevoel totaal niet. Volgens mij is het echt niet raak deze keer, ondanks al me pendels :(

6. Hellen010

Hellen010 Lid

14 okt 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoy wat lees ik nou GEFELICITEERD zwanger, hoe voel je je?

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hehehehe nog geen ongie te bekennen hier :D :p

kon ut nie laten dus heb ff over ovutje heen gepiepeld ja sorry heb geen zw's in huis hahaha :)

moet ik wel bij zeggen dat ik netjes getest heb tot 2 dagen na ei en toen was tie ook spier en spier wit...(vorige maand is tie nie wit geweest na ei zeg maar) nu wel dus dus heb daarna niet meer getest tot net zeg maar....en een knaller te pakken wat ik dus totaal niet verwacht had:$ :$...hhmmmm;)
    wat zou dat betekenen denken jullie???
    37.6 + posi ovu +hoofdpijn + vreetbuien + ongiekrampjes + beetje bloed bij graaien == ???

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja Amberliek.. Ik zou heeeeeeeeel graag willen dat je zwanger bent.. maar ik kan er niks over zeggen :(:( Dit omdat ik geen ervaring heb met positieve ovu testjes bij eventeuele zwangerschap.. en je temp tja, daar weet ik ook niks van :(:(
    Ik hoop het van harte hoor :D:D en wanneer ga je es testen met een zwangerschapstest??

Btw, ik ga van de pc af nu hoor, dus ik lees morgen pas je reactie sorry meiss :(:(

truste iedereen en tot morgen alvast:)

9. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hahaha Rens wat weet jij veel :p ;)

ik weet het zelf ook niet hoor hihi

vanmiddag had ik zoals ik al zei wat bloed bij het graaien maar daarna helemaal niks meer...na wacht in iedergeval tot zaterdag denk ik...miss vrijdag....;)

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Amberliek: Ik zou wensen dat ik je kon helpen meid maar helaas. Ik vind het wel apparte klachten maar waar ze op wijzen dus zullen we binnenkort weten.

@ All: Klachtjes mwah zo nu en dan. Erg moe en gek gevoel in mijn lichaam maar verder nog niks. Zou ook wel erg vroeg zijn allemaal, alhoewel het wel kan maar hoor.

Greetz,

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik vind kwaaltjes zo lastig he. Dus ook ik durf er niks over te zeggen.....Bloed kun je best hebben. Had ik bij m'n 1e zw.schap ook. Dacht ik ook dat het game over was, maar schijnt dan weer oud bloed ofzo te zijn. Ik hoop op roze voor jou Amberliek!!!!!

Hebben jullie eigenlijk ook zo'n terrasverwarmer in jullie nieuwe tuin??? Dat vind ik ook van die heerlijke dingen!

Enjoy: ik vraag me ook weleens af hoe vroeg je wat kan voelen van een zw.schap. Maar moeheid is volgens mij kwaal nummer 1!! M'n vriendin is nu 22 weken zwanger, maar die klaagde in het begin ook zo over moeheid.

Gatsie, ik kijk naar een programma op RTL 4. Blij met je lijf ofzo. Bij een jonge meid worden alle (nouja, alles wat ze nog heeft) tanden getrokken. Ielgh.....

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Gelukkig hebben wij tegenwoordig TLC...helemaal leuk om naar te kijken...lijkt me geen lekker gezicht om die tanden te zien worden getrokken...ieuw.

Ja we hebben inderdaad drie terrasverwarmers hangen Liessie: Voor de wintermaanden komt er ook nog stro op de grond te liggen.(het geitenhok wordt het door vrienden genoemd daardoor haha) ..anders kunnen we nog niet buiten zitten als dadelijk alles wit van de sneeuw is en dat is juist zo gezellig dan ;)

ik heb geloof ik nog niemand gehoord of hier gelezen die niet moe is geweest in het begin van een zw hihi ;) is idd zwkwaal nr 1 geloof ik.

Leeuw: lekker naar landal!! Ga je naar ut land van Bartje? heerlijke huisjes en geweldige natuuromgeving en super leuk voor die kleine...lekker genieten dus ;)

13. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Bedankt voor de lieve woorden! Ik ben weer helemaal positief! Zo erg zelfs dat ik echt denk dat het raak is... Morgen testen!

Amberliek: en? Heb je nog een testje gewaagd?

Leeuw: hoop niet voor je dat je weer zo'n hele lange cyclus krijgt! Maar dan heb je idd wel een goede reden om naar de dokter te gaan en kun je meteen naar je baarmoeder laten kijken. Als ik Enjoy zo hoor, dan kun je best nog een weekje wachten.

Heeft er verder al iemand getest? Of wachten we echt allemaal tot morgen?

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen!

Heb niet hoeven testen...ongie is vannacht doorgebroken :(
    op naar ronde 14 maar weer...*zucht*
    temp was vanmorgen 37.1 dus ook flink gezakt.

Annylinne: spannend meis!!! ben benieuwd hihihi...moet gewoon posi zijn die zwtest van je ;)

15. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek: wat vervelend voor je! Ik had het wel voor je gehoopt, helemaal na de vorige ronde. Maar, mijn belofte staat nog: we kletsen je gewoon door ronde 14 heen en die wordt gewoon roze!

Ik begin het ook echt spannend te vinden ja! Heb allemaal dingen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen, maar ja, het hoeft natuurlijk niet. Zo heb ik bijvoorbeeld vreselijk veel puistjes, terwijl ik die normaal nooit heb. Ook heb ik nog geen last van bruinverlies, terwijl dat de vorige rondes nu allang begonnen was. Oh ja, en deze week heeft dochterlief uitgekozen om het woord 'baby' te leren... En toen ik vroeg waar de baby dan was, wees ze naar m'n buik... ;). Nog een dagje geduld! Fingers crossed!

16. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ooh Annelynn dat klinkt als hele goeie voortekens :D

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Ik ook ongesteld! cyclus van 34 dagen!:D:D

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    balen amberliek!! ronde 14 alweer:(

Annelyn, jij gaat vast op roze! bij mijn zwangerschap had ik ook veel puistjes! spannend zeg, kan je niet nu al testen:p

19. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw: vervelend dat je ongi bent geworden, maar wel lekker van je cyclus! Elk nadeel heb een voordeel he?! ;)

Testen: zit de hele dag op m'n werk, dus dat kan sowieso niet (anders had ik het waarschijnlijk gedaan, haha :p). Vanochtend heb ik vreselijk getwijfeld, maar ik wilde toch wachten tot 11-11-11, noem het maar bijgeloof....

Morgen zijn jullie de tweede die het weten :D!

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    spannend hoor! haha, zal morgen direct kijken hier.

ah was wel blij dat ik ineens allemaal :O:O bloed zag vanochtend. maar ook schrikken, man wat is dat veranderd sinds de bevalling, komt er met bakken uit lijkt het wel. lekker om te weten he:p whhaa

ben wel blij met zon korte cyclus, dochter is ook nog best jong en heb niet super veel haast ofzo, maar een jaar hoeft het ook weer niet te duren:p

Deel Deze Pagina