Helaas, ik moet op rood . Ik had netjes in een potje geplast om een test te doen, toen ik bruin op het wc-papiertje zag. Heb de test dus maar weer teruggeled. Het is later dan normaal, maar wel het begin van mijn ongi. Op naar ronde 7 dan maar weer... Renske: hoe is het bij jou?
Geslacht eerste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Daphne..12-10-2010 Samba 12-11-2010 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Nikkie25 26-01-2011 Ons wondertje Marise *-01-2011 Enjoyllive 11-05-2011 7 meisjes 8 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Krumfrum uitgerekend Marise waarschijnlijk eind juni/begin juli Daphne uitgerekend op 03-07-2012 Enjoyllive uitgerekend ( nu nog op 20-7-2012 ) 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD Renske: 11 november (11-11-11 hihi), ronde 4 Michelle77: 15 november, ronde 3 Liessie: 26 november, ronde 3 Amberliek: , ronde 13 Nikkie25: 24 november, ronde 2 Leeuw: Ergens half dec. Ronde 3 Annelynn: 13 december, ronde 7 Afspraken VK/Echo's MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling Marise: 21 nov: intake/eerste echo Daphne1002: 22 november termijnecho Enjoyllive: 14 dec intake vk Heb het lijstje ook aangepast. Heb mijn NOD later gezet dan normaal, want ik wil deze maand wat later testen. Dan ben ik echt overtijd en dan is de kans wat groter dat ik niet voor niets test.
Annelynn: ahh wat jammer meid. Echt weer even een baalmoment! Knuffel van hier! Renske hoe is het met jou??
Bedankt voor de knuffels! Ben er wel een beetje verdrietig over, maar heb een leuke ochtend gehad met dochterlief en dan gaat het al een stuk beter he?! We gaan gewoon weer op naar de volgende ronde! Renske: al nieuws? Hoop dat jij nog wel op roze mag deze maand!
Annelynn.. NEEEE had zulke goede hoop voor je! Wat jammer meis.. nou jou slepen we ook door die volgende ronde en je gaat zwanger het volgende jaar in,goed? Hier: vanmorgen getest en er kwam na afleestijd een donkere streep tevoorschijn,je moet wel heeeeeel goed turen en krijg hem nog niet op de foto en het was na afleestijd. Me ongi is er niet en nog geen teken dat ie eraan komt..dus het wordt wachteb en hopen dat me ongi weg blijft en me testen nu gaan kleuren binnen de afleestijd! Ga nog nergens vanuit maar heb wel zoiets van,als ik niet zwanger ben laat se dijken dan maar doorbreken. Nu weet ik nog niks.. Ik houd het dus nog even spannend!
Renske mijn zwangerschapstest bij de eerste keer zwanger was ook pas na 20 minuten te zien. Ik deed die test en toen was er binnen 5 minuten niets af te lezen. Toen ging ik naar beneden en toen ik later boven kwam was er een vaag streepje af te lezen. Dat ik testte en niet zwanger was heb ik nooit een streep gezien ook niet na een paar uur. Dus bij mij betekende het gewoon zwanger. Aantal dagen later testte ik dus DUIDELIJK zwanger.
Renske, het ziet er goed uit voor jou! Het is inderdaad nog wel even spannend, maar ik zal voor je duimen dat je morgen of overmorgen een hele duidelijke test hebt! Ik hoop het voor je!
Dank jullie wel lieverdss!! Ik hoop het zelf ook, maar ga ook zeker nog nergens vanuit puur uit zelfbescherming. Het streepje is nog zo zeer vaag, maar wel te zien want manlief zag het ook. Testje eens gewassen, en hij bleef wel staan. Blijven indrooglijntjes ook staan dan na het wassen? Ik hoop het zo... het goede nieuws is dat de ongi er in ieder geval nog niet is Ik ga een deze dagen weer es testen en hopelijk is ie dan duidelijker
Oja en Marise.. Bedankt voor je antwoord! Moest jij ook goed turen dan de eerste keer testen? En na hoeveel dagen testte je weer?
@renske: Die test had ik toen op mijn nod gedaan of 1 dag ervoor. Volgens mij op de nod. Toen na 20 min was het streepje te zien. Niet een vette streep, maar een heel licht streepje. Je hoefde niet met je neus tegen de nest aan te zitten om hem te zien, zeg maar. 2 dagen daarna ( 1 dag er tussen)had ik een super positieve test. Bij mijn weten kleurt er geen 2e streep als er geen zwangerschapshormonen aanwezig zijn. Heb namelijk wel eens een test gedaan dat ik niet zwanger was en ook na uren, werd die niet positief. Bij mij duurde het waarschijnlijk zo lang, omdat er nog maar heel weinig in mijn urine zat. Hoop voor jou dat het hetzelfde verhaal zal zijn.
@ Renske: Oooooh meid wat ontzettend spannend zeg. Kun je niet als nog een foto plaatsen wie weet zien we het wel . Moet je anders is googlen over indrooglijntjes te ja of te nee. Liefs,
@enjoy: ik heb dat toendertijd ook allemaal opgezocht. Bij de testleveranciers lees je dat je de test niet als positief mag beschouwen. Maar op diverse forums lees je dat mensen eigenlijk nooit een 2e streep kunnen aflezen als ze niet zwanger zijn. Het komt iig vaker voor dat vrouwen een positief resultaat kunnen aflezen buiten de gestelde afleestijd en uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn. Ik heb het zelf dus ook meegemaakt. Ik hoop renske, dat je ook gewoon zwanger bent!
Annelynn: balen zeg! ik had het zo voor je gehoopt! Renske: oeh, wat spannend zeg! Maar net als de rest zegt, als er een streep verschijnt (hoe vaag ook) dan ben je echt zwanger hoor! Bij mn vorige zw.schap had ik dit ook bij de 1e test...en wij maar turen en turen en maar twijfelen....toen een dag later weer getest en toen was de streep veel duidelijker! ik hoop het zo voor je!!!
Hey lieverds.. Bedankt voor jullie lieve woorden! Maar ik twijfel nu enorm.. Manlief en ik hebben vanmiddag seks gehad en daarna wat roze afscheiding gehad.. toen erna was het weer over en nu net weer wat.. Ik ben bang dat ik gewoon mn ongi ga krijgen omdat ik dit vaker heb als manlief en ik seks hebben gehad,dat mn ongi ineens komt opzetten. Mijn hoop is dus eigenlijk weg! Terwijl er wel een hele vage streep te zien was op de test.. bah wat een narigheid allemaal weer! Ik hoop zo dat het toch nog stopt,die afscheiding... Sorry voor mijn ego bericht maar ik begin nu zo te twijfelen en mijn hoop is eigenlijk weg! Jullie gaan van mij horen... Tot morgen meiden!
oo jakkes wat een onzekerheid zeg. het roze kan heel goed van de seks gekomen zijn! vanaf nu maar geen wc papier met rode bloemetjes erop, rood ondergoed en ook maar geen seks meer. Het zit vast wel goed meid!