Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Meis GEFELICITEERD als eerste :D

Toch nog roze deze maand hihi

Ik weet dat MamaDY in het begin ook zulke hefige buikpijn heeft gehad en dat is gelukkig allemaal goed gegaan.
    Ik zou me niet te veel zorgen maken hoor
    krampen van een vmk/mk komen meestal tegelijk met de stroom bloed en dat heb je niet toch??

Ik zou zeggen geen bloed geeft moed...al geven krampen de onzekerheid ;)

Dikke knuff en probeer er een klein beetje van te genieten ondanks je ongerustheid meis :)

2. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Michelle!!! Gefeliciteerd!! :D
    Maar wat vervelend vand die krampen...:(

Enige dat ik kan vertellen dat een vriendin van mij ook heeeel erge buikkrampen had.. ze had dit nog nooit gehad voor ongi en dacht doe us gek en doe een zwangerschapstest.... en zwanger!! Ze heeft nu een heel lief klein meisje van 2,5 maand!

Hopenlijk zal het bij jou ook zo gaan....

X Samba

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Michelle: Zwanger, gefeliciteerd!
    wat vervelend dat je buikpijn en krampen hebt, ik kan er niks over zeggen, wel hoop ik natuurlijk dat het goed zit!

Natuurlijk ook gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter.

Renske: dit is dan dag 1 idd

4. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Lieve meiden,

bedankt voor de reacties...echt super!!het maakt me extra onzeker omdat ik het van de eerste zwangerschap totaal niet ken....er zit niets anders op dan afwachten...eind deze week de vk maar eens bellen...
    Onze dochter heeft zaterdag een superdag gehad..wij ook trouwens haha!

5. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Michelle: gefeliciteerd met je zwangerschap! En met de verjaardag van je dochter! Vervelend idd van die krampen, maar het hoeft niets te betekenen hoor! Wat Amberliek al zei: zolang er geen bloed is, is er niets aan de hand. En misschien mag je wel wat eerder komen bij de vk als je het uitlegt, dan heb je eerder zekerheid! Maar voor nu: geniet er maar lekker van!

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Michelle: gefeliciteerd!!!! ik had tijdens mijn zw.schap ook last van krampen, dus dat hoeft verder niets te betekenen. Maar ik snap zeker je ongerustheid. Nog gefeliciteerd met je dochter!!!

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Michelle.. Ook via dit topic: gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed mag gaan :):)

Leeuw.. Hmm okee maar zaterdagavond was het wel echt rood bloed geen oud bloed ofzo. In een ander topic zeggen ze dat zaterdag dan dag 1 is.. Naja ik laat het maar even zo en ik kijk wel even wanneer me NOD dan is in ieder geval rond 11 december en dan zie ik het wel eventjes :) In ieder geval bedankt voor het mee denken :)

8. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    schaam me dood meiden dat ik al zolang niet meer ben geweest. maar ben nog steeds enorm ziek van het zwangerzijn. voel me niet zwanger en wil het soms ook niet meer zijn zo ziek ben ik al 6 weken. hou nauwelijks iets binnen en mis enorme energie. hierdoor ook veel last van mijn lijf (darmen liggen stil wat veel buikkramp geeft, spieren trillen soms mijn lijf uit en ik ben doodmoe). moet van de gyn zoveel mogelijk rust hebben maar dat lukt haast niet met een kleuter in huis die naar school moet.

las dat er nieuwe zwangere bij gekomen zijn, gefeliciteerd !!!

ga straks proberen even wat terug te lezen hoe het jullie vergaan is afgelopen tijd.

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krumfrum.. Jeetje das ook wat zeg :(:( zo had je je het zeker niet voorgesteld.. Ik hoop zo dat je snel weer wat fitter wordt en dat het zwanger zijn weer leuk gaat worden voor je

10. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Renske: Wat balen zeg! Stom van die streep, had je toch wat hoop gegeven.

Michelle: GEFELICITEERD! Leuk joh! Ik heb ook buikpijn gehad. Nu nog steeds af en toe. Bij mij was het gewoon bandenpijn.

Krumfrum: wat ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt. Ik hoop voor je dat het snel over is. Wel al bijna 12 weken!!

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Alle wachtende: Meiden succes met wachten hopelijk testen jullie allemaal zwanger :)!

@ Michelle: Meid van harte gefeliciteerd met je 2 dikke strepen :) super! Als je het leuk vind kun je aansluiten bij zwangerschap clubs en dan topic Bevallen in de mooie maand Juli. Wat de krampen betreft iedere zwangerschap is anders ik voel me nu totaal niet zwanger en had ik van onze dochter wel.

@ Krumfrum: Jeetje meis, dat is ook niet niks dan. Enorm balen het zou juist genieten moeten zijn. Ik voelde me bij Luna net zo, ook erg ziek veel spugen en 0 komma 0 energie :( Sterkte ermee!

@ All: Pfffff wat een dag :( Onze Molly is ingeslapen het ging gelukkig heeeeeel snel. Ze miauwde zelfs niet bij het narcose prikje het leek wel of ze zichzelf eraan over geefde.
    Het was heel emotioneel en het is ook nog erg onwerkelijk allemaal. Maar het is beter zo....
    Straks naar mijn werk en heb er totaal geen zin in :(! Maar goed life goes on.

Liefs enjoyllive

12. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Enjoyllive: sterkte meid! Echt vreselijk! Misschien zorgt je werk straks wel even voor wat afleiding....

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Enjoyllive: sterkte meid. Het is niet niks om je kat in te laten slapen. Misschien dat je werk je wat afleiding geeft. Hoe is het verder met je? Geen last van vervelende kwaaltjes??

Michelle: Gefeliciteerd:D! Eindelijk weer eens roze nieuws!!

Renske: hoe is het met je?

Krumfrum: wat ontzettend naar dat je zo ziek bent! Ik wens je heel veel beterschap!

Hebben jullie ook weleens het gevoel dat je zo bang bent dat je je eisprong weer gemist hebt ofzo?? Dat je weer verkeerd geklust hebt? Of is dit heel dom:).

14. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Schuldig!!:)

15. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ja, hier ook schuldig, hihi! Nu wist ik deze maand ook niet erg precies wanneer ik moest klussen, maar manlief en ik hebben ons best gedaan en hopelijk heeft ie raak geschoten, ha ha!

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Irritant is dat he! Volgens mij hebben we wel goed geklust nu, dus nu maar afwachten....

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    na terugrekenen blijkt dat we afgelopen ronde nét te laat waren. deze maand gaan we "verplicht" sexen.

18. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Deze ronde hebben we ook heel wat geklust en manlief is nu een beetje aan het mopperen van, moeten we volgende ronde (hopelijk is die niet nodig) nou weer zoveel en zo vaak klussen (hij houdt nogal van spontane seks)? ha ha! JA dus!!! Mopperen jullie mannen ook wel eens of valt het mee?

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    sinds de geboorte van ons meisje wil mijn man ineens een stuk minder vaak!!! ik mopper dus!!!:(:( normaal is het toch andersom?!

20. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    ja, dat dacht ik ook! sinds de geboorte van mijn dochter hebben wij juist meer seks dan ervoor, alleen nu het voor hem een soort van verplicht nummer wordt, vind ie het minder leuk worden....grrr

Deel Deze Pagina