Wauw Samba! Gefeliciteerd!! Het worden wel steeds meer dames per maand die op roze gaan als dat nou doorzet
Samba... Gefeliciteerddd en wij zijn gek op foto's, dus kom maar op met die positieve test dat geeft ons ook weer wat positiviteit Liessie.. Spannendd voor jouw, nog eventjesss Hoe was de sinterklaasintocht? Nikkie.. Ook voor jouw spannend, hopelijk gaan jullie op roze deze maand! Ik hoop toch niet dat ik als enige ga achterblijven hier als niet zwangere, dat zou niet tof wezen. Maar laten we nou eens allemaal even voor 2012 op roze gaan, hebben we dat gezeur ook niet meer Hier lekker weekend met me gezin. Gisteren naar sinterklaas geweest, was erg leuk ook al begreep de kleine er niks van. Ze had een leuke pietenpet op, kreeg aandacht van de pieten en gilde lekker mee op de muziek.. hihi heerlijk Vandaag maar pepernoten bakken.. Jammieeeeee
Geweldige foto Samba!! Hahahahaa! Hmmm, lekker pepernoten Renske! Wij zijn hier dol op schuimpjes....en we hadden een nieuwe chocoladeletter meegenomen van Verkade, met stukjes karamel. Ook heerlijk! Sinterklaasintocht was best leuk. Vond alleen dat de pieten niet echt bij de kindjes kwamen. Onze zoon vond het leuk, hij was in ieder geval niet bang!
Hmmm hier slaat mijn onzekerheid toe dus ik denk dat ik ff OP de dam blijf staan. Wij zijn ook naar sinterklaas geweest(heerlijk he en zo te lezen ben ik niet de enige die er van geniet).. Was super leuk. Maar toen we terug kwamen. ik natuurlijk nog ff de test bekeken. en het streepje is helemaal weg... zal ff een foto van vanochtend laten zien. Daarbij had ik rond middag ook wat licht bruin verlies...hierna niks meer.. kan normaal zijn maar denk dat ik woendag nog even test en dan pas naar de andere kant van de dam spring. Bekijk bijlage 200362
ik snap dat je er onzeker van word, maar dat streepje is er niet voor niks gekomen he. hij is ook duidelijk te zien.
Liessie.. Jaa die pepernoten zijn echt super lekker geworden gelukkig. Zijn er meer dan 100 geworden hahah Lekker snoepen. Weetje wat mij zo op viel bij de intocht? Dat de ouders juist helemaal vooraan staan en te gillen en te juichen naar Sinterklaas en daarmee drukken ze de eigen kids naar achteren, waarbij wij dachten: laat die kindjes lekker vooraan staan!! Maarja.. onze kleine meid heeft de grote man in ieder geval van dichtbij gezien Samba.. Jaa die streep staat er duidelijk jaa. Maar was ie vanmiddag volledig weg? Was je test toen OMO wit? En licht bruinverlies hoeft niks ergs te betekenen, kan ook van de innestelling komen! Hopelijk blijft het hierbij en ben je gewoon lekker zwanger, ik vind je foto erg duidelijk in ieder geval....
Goedemorgen meiden! Weekend is helaas weer om! Nu weer druk aan't werk! Samba: hoe is het? Heb je toevallig nog weer getest? Zoals Renske al zegt: bruinverlies hoeft niets te beteken. Ik hoop dat het allemaal goed zit! Ik heb een wat krampig gevoel in m'n buik. Misschien komt het van een aankomende ongi.....Ik weet het niet. Ik heb in ieder geval niet zoveel voeltjes en dingetjes als voorgaande keren. Pfff, het blijft nog even onzekerheid! Nikkie: heb jij ook symptoompjes?
Heey Meiden.. Idd het weekend is alweer voorbij. Wat vliegt de tijd als je het leuk hebt he.. Liessie.. Werkse vandaag en voor jouw wordt het idd spannend. Misschien is het juist wel goed dat je niks voelt Je hoeft ook niet altijd wat te voelen natuurlijk. Ik duim echt heel hard voor je. Nikkie.. Hoe is het met jouw? Jij liep toch gelijk met Liessie? Samba.. Nog getest vandaag of wacht je even een paar dagen? Amberliek.. Meis hoe is het met jouw? Al eventjes niks gehoord, gaat alles wel goed of ben je gewoon heel erg druk? Annelynn.. Gaat alles ook zn gangetje bij jouw? Meiden, zoals jullie weten ben ik aan de ovu testjes gegaan. Vandaag heb ik de eerste gedaan, op dag 10 gewoon om te kijken wanneer uberhaupt me eisprong is. Nu kreeg ik dit resultaat: Nu weet ik dat het een negatieve test is, maar wat moet ik doen? Vandaag nog eens testen of morgen weer? Of zijn jullie ook niet zo bekend met ovu testjes? Sorry voor al mijn gevraag hoor, maar ben hier nieuw mee
Renske.. ik zou gewoon morgen testen.. Ik heb er niet zoon verstand van hoor maar deze maand een berg van die dingen gekregen van een vriendin. Ik ben ze alleen gaan gebruiken om te kijken of er idd iets van een piek te vinden is. ik heb hem wel iets gezien.. maaar of ik dit nou zo duidelijk vond.... Vanohten met mn zoon naar de ha.. Heeft hij hoogstwaarschijnlijk de vijde ziekte. Tja ik natuurlijk zeggen daar dat ik gisteren een positest in handen had... nu moet ik me ook gaan testen... om te kijken of ik al positief ben voor deze ziekte.. Lekker is dat... ik wist niet eens dat dit voor een miskraam kan zorgen... Blegh... Hier trouwens nog een beetje bruin verlies gehad maar zal vamiddag nog een testen gaan halen en er een doen. Blijf dus echt nog even boven op die dam staan... lekker van het van het uitzicht genieten...
Hé Renske, hier alles goed hoor! Druk met van alles en ik probeer niet zo veel bezig te zijn met zwanger worden, dus ik wil ook niet te vaak op het forum kijken. Lukt niet helemaal moet ik zeggen... Ik heb inmiddels wel wat ervaringen met ovulatietesten, dus ik kan je wel wat advies geven. De test is inderdaad niet positief, maar wel dusdanig gekleurd dat ik zou zeggen dat je ovulatie er aan komt. Mijn advies zou dus zijn om door te testen, het liefst elke dag op dezelfde tijd. Kan dat een keer niet, dan is het het beste om niet meer dan 24 uur tussen twee testen te laten (anders mis je je piek misschien) Dan kan het dus zijn dat je twee keer per dag moet testen. Wel belangrijk om niet 's ochtends te testen en niet te laat 's avonds. Het mooiste is rond een uurtje of 13.00 - 14.00, maar mij lukt dat helaas meestal niet. Na een positieve test heb je binnen 48 uur je eisprong, dus dan is het klussen geblazen . Succes!
Samba.. Succes met de test dan en jeetje, dat is wel even schrikken ja als je dat te horen krijgt!!! Hopelijk loop jij er langs heen langs die ziekte!! Annelynn.. Aha okee als je je daarbij goed bij voelt, dan moet je het zeker zo doen op deze manier. Knap van je. Bedankt voor je advies. En wat adviseer je mij nou? Morgen weer testen of aan het einde van deze middag nogmaals? Sorry voor mijn gezeur hihi maar ben hier echt nog een amateur in
En oja, deze test heb ik gedaan om half 12 vanmorgen. En had daarvoor 2 uur niks gedronken En ik wil idd door blijven testen op dit tijdstip maar vroeg me af of het nu zin vol is vanmiddag er nog een te doen om te kijken of ie nog donkerder is?
Renske: het kán wel zin hebben om vanmiddag nog te testen hoor! Half twaalf is wel wat aan de vroege kant. Ik zou het nu ongeveer weer proberen, maar niet te veel drinken voor die tijd (heb je nu niet meer zoveel aan he?! ). En anders aan het einde van de middag en morgenmiddag weer (tegen 14.00 uur ofzo).
Annelynn.. Oke bedankt voor de info. Ik denk dat ik er nog eentje tegen aan gooi over een uurtje ofzo Ik heb de hele middag niks meer gedronken (heb toch geen dorst haha). En dan kijk ik even wat ie dan doet.. En anders morgen weer Bedankt in ieder geval!! Is het niet wat vroeg om op dag 10 al een licht streepje te hebben?
Renske: best ingewikkeld die testjes of niet! Tenminste, lijkt mij. Ik heb testdrang, erg he!!!!! Net na het plassen had ik veel sijm bij het afvegen (sorry voor detail). En heb toch constant wel wat steekjes en krampjes in m'n buik. Zou natuurlijk heel goed voorbode voor ongi kunnen zijn. Ben ik zoooooo pukkelig en daar erger ik me dood aan! Samba: heb je alweer opnieuw getest??
jah testdran... hier ook erg weindig geduld.... nog (MAAR) 5 dagen..voor jou.. hopenlijk vliegen ze voorbij! Hier net ff testje er tegenaan gegooid maar negatief... wel voor de eerste keer met een etos test want die van de kruidvat waren op. Heb verder geen ervaringen met de testen..of het is te laat op de dag of we worden alsnog ongi..we shall see... Ik blijf in iedergeval dus toch nog op de dam staan en als ik woensdag ochtend toch nog positief test spring ik er wel vanaf...
Samba: het kan best hoor, dat een andere test nu nog negatief test óf het inderdaad te laat op de dag is (of een combinatie van beide). Een test wordt ook niet voor niets positief natuurlijk.. Ik zal voor je duimen dat je straks definitief over mag springen naar de roze kant . Renske: nog een testje gedaan? Dag 10 is wel wat vroeg, maar het kan wel hoor. Misschien heb je een keer een korte cyclus of is de periode tussen je ei en ongi gewoon wat langer dan gemiddeld, dat kan ook heel goed. Het kan ook best zijn dat je pas over twee dagen een echte positieve test hebt en als het dan nog twee dagen duurt voordat je ei komt. Liessie: erg he, die testdrang?! Ik hoop dat de komende dagen snel voorbij gaan voor je! Bij mij kruipen die laatste dagen altijd voorbij (helemaal als het ook nog eens door de weeks is...) Hier aan het wachten op mijn vruchtbare dagen. Dat duurt nog wel eventjes. Een dag of negen denk ik... Wachten, wachten, wachten, altijd maar wachten....
Samba.. Hmm vreemd ja van die negatieve test. Heb zelf ook geen ervaring met etos testen dus daar kan ik je niks over zeggen. Misschien komt het omdat je in de middag hebt getest? HCG schommelt in het begin heel erg dus dat kan het verschil maken. Ik hoop toch dat je een positieve test hebt woensdag enne.. mag ik je dan van die dam afduwen? Annelynn.. Vanmiddag toch nog een ovu testje gedaan tegen 16.00uur en deze was net als die van vanmorgen. Ik test morgenmiddag weer, ik denk toch zo rond half 12 want dat kan ik het beste vergelijken met vandaag toch?
Samba, vervelend die onzekerheid, ik zou de volgende x weer een kruidvat test proberen, die zijn er gevoelig. misschien heb je een trekpleister in de buurt? die hebben dezelfde testen. Beterschap voor je kindje en succes met de test. Renske, hij is nog niet positief maar dat zal niet lang meer duren! ik heb een rijtje ovutesten in mijn album staan, misschien kan je daar wat mee. Liessie, nog 5 dagen wachten dan mag je testen (of ga je stiekem eerder testen?)