Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    waar is amberliek?

en de meiden die zwanger zijn? wel hier blijven kletsen he ook al ben je zwanger.

2. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Renske: elke dag rond dezelfde tijd testen is idd het beste. Ik denk dat je morgen of overmorgen een positieve test hebt gezien de kleur van je testen van vandaag. Ik begin morgen weer met ovu-testen, dus ben benieuwd naar ons resultaat volgende maand! :D

Leeuw: ik miste Amberliek ook al..! En ik vind ook dat je als zwangere gewoon mee moet blijven kletsen! We weten allemaal hoe het is en ik vind het juist leuk om al die verhalen aan te horen! Dan herinner ik me weer hoe het was en dat is juist leuk!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    waar bestellen jullie je ovutesten?

4. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ohhhhhh, ik kon de drang even niet weerstaan en heb vanavond getest:$! Hartstikke wit natuurlijk! Pfffffffff, waarom kan ik dan ook niet wachten:(!

Net hardgelopen, dat was heerlijk! Maar mistig!!! Ontzettend!

Ik mis de zwangere dames ook hoor! En Amberliek is ook al een tijdje niet langs geweest! Hoop dat ze zich binnenkort weer eens melden.

Samba: bah, wat een onzekerheid zo. Straks wel aan de goede kant van de dam komen hoor!

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    erg he die drang, ik heb het nu ook veel erger als toen we bezig waren met de 1e.

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    :) net met mij mannetje besloten toch morgen ochtend te gaan testen... ik kan echt niet wachten tot woensdag...

ik HAAT wit:x

7. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Samba: wat een onzekerheid zeg! bah! Ik leef met je mee! Maar die ene test was niet voor niets positief! Hou je daar maar aan vast!!!

Renske: als ik deze ronde niet zwanger ben dan ga ik ook aan de ovu-testen, maar wat een gedoe zeg....we moeten maar denken, het is voor het goede doel! ha ha

Hier al wel erge testdrang, maar ik heb geloof ik, nog maar 1 zw.test in huis en die wil ik nog niet verspelen en mn nod valt precies op de dagen dat we bij mijn ouders zijn. En als ik wel zwanger ben, dan wil ik het heeeeeel graag tegen mijn ouders zeggen, maar manlief en ik hebben afgesproken om het dit keer iets langer voor onszelf te houden....ik weet niet of ik dit kan, hihi!

Verder heb ik nog steeds dezelfde symptomen; pijnlijke borsten (+ wat meer blauwe aders erop), steekjes in mn liezen, misselijkheid....

Leeuw: een vriendin van me heeft haar ovu-testen bij www.sensitest.nl besteld...

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. Ik mis ook al heel veel meiden hier. Wel jammer hoor.. :(:( En ik miste die kletskous ook al, en dan weten we allemaal wel wie er wordt bedoeld haha en dat is positief bedoeld hoor want dat is juist hartstikke gezellig.
    Ik heb mijn ovu testen via Marktplaats besteld. Dan moet je als zoekterm: wondfo en dan vind je advertenties van ovu testjes en zwangerschapstesten van ene Cindy. Dat is heel betrouwbaar en spot goedkoop :):)

Annelynn.. Ik ben benieuwd wanneer jij een positieve ovu test in handen hebt dan :D:D
    Ik houd je op de hoogte en ik zal je misschien nog vaak stalken met mijjn vragen rondom ovu testjes:p

Liessie.. Niks aan het handje! Je bent nog vroeg en in de avond getest dus ik zou nog lang niet alle hoop opgeven meis:)

Samba.. Ik hoop dat ik je dan morgenochtend aan de kant van de zwangere dam zie staan

Nikkie.. Spannenddd.. en ook dat je bij je ouders bent als je kan testen. En dan wil je het meteen vertellen? Ik zou dat echt niet durven, zou eerst graag een goeie echo willen hebben maarja dat ben ik :p:p
    Ik hoop dat je symptomen voor een goed doel zijn :p

9. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Renske: ja, wij hebben nu ook zoiets van, eerst 'n echo afwachten, maar ik vertel alles aan mijn moeder en ik vind het heel moeilijk om iets voor haar achter te houden....en ze komt altijd overal achter....bij mijn zusje kwam ze er binnen no-time achter (ze zei verder niks tegen haar hoor), want mn zusje kreeg ineens overal pukkels en dronk ineens geen rosé meer, hihi!

Oja, ik zag dat ik alleen nog een clearblue digitale zw.test heb en ik las net op de site van clear blue dat je ook 4 dgn voor je nod kan testen, maar ik vind het zo zonde van die dure test om nu al te testen, want het kan maar zo dat mn hcg-waarde nog te laag is....ik ga morgen meteen maar wat goedkopere testen kopen!!! welke (goedkopere) testen kan ik het best gebruiken om vroeg te testen?

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. Aha okee dat wordt nog moeilijk voor je hahah:p Succes!
    En denk om je nep rose dan he :p
    Ik zou nog even wachten met die dure clear blue die kan je beter doen als je echt een mooie streep hebt op een zwangerschapstest. Die van de kruidvat 2 voor 5 zijn erg gevoelig en goedkoop, maar lees dat ze vrijwel overal uitverkocht zijn. Misschien bij jouw nog niet? Anders heb je dezelfde testen bij de Trekpleister, ook 2 voor 5. En anders kan je misschien wat testen bestellen via internet? Ik zou die plus testen (met zo'n kruis) vermijden, die geven nogal vaak vals positief.

Meiden, ik ga lekker hangen op de bank en dan slapen.

Tot morgen!

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    He geweldig! de vorige x had ik ze ook van wondfo, via via, maar die verkoopt ze niet meer. was erg tevreden over die testen, en nog lekker goedkoop ook
    Super tip :D
    ik w8 nog ff 2 weken af en als ik dan ongesteld word bestel ik direct een lading:D

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    1 deze dagen kan ik mijn ei verwachten (denk ik).. zal ik ze maar direct bestellen en hopen dat ik nog op tijd ben?

13. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Renske: thnx! ik race morgen meteen naar de kruidvat en hopen dat ze daar niet uitverkocht zijn, ha ha! ik hou jullie op de hoogte! ik ben nu al zenuwachtig, ahhhh!!!!

De nep-rose staat al klaar om mee naar mn ouders genomen te worden, ha ha!

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    trusten renske

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    ga je ook morgen testen?:D

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik had vanavond getest met een test van de Etos. Maar vind die 2v5 van Kruidvat toch de beste hoor. En die digi testen van Predictor kan ik nooit vinden, volgens mij hebben ze die niet overal.

Ik heb nu geen testen meer, dus dat scheelt.....Wij aanstaande vrijdag een weekend weg met ouders en broer/sch.zus + nichtje. Misschien test ik ook wel pas maandag, als we weer thuis zijn.

Dus 2 testers morgen???? Spannend!!!!!!!!

17. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    spannend weekend dus.....
    Ik vind die etos testen maar raar en DUUR! invergelijking met kv

18. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    ja, dan ga ik morgen testen! aahhhh, spannend!!!!

Liessie: wat knap dat je zo lang kan wachten met testen!

Ladies, ik hou jullie op de hoogte!!!

Ik ga nu lekker slapen!!! alvast welterusten allemaal!

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik duim voor je! trusten:D

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Testen: hier 'altijd' de kv 2 voor 5 euro. Perfect!

Heb zojuist mijn eerste echo gehad bij de vk. Heel klein boontje gezien van waarschijnlijk 8 weken en 2 dagen, 1.6 cm. Hartje zien kloppen. Geweldig dus! Wij zijn enorm blij.

Meiden voor jullie weer heel veel succes deze rondes! Hoop zo op meer roze!

Deel Deze Pagina