Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    #2581 Samba, 22 nov 2011
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
    Gefeliciteerd met je mooie echo!! wat bijzonder is het toch he!

Hier vanochtend nog een negatieve test:(. dus ik ga wachten op een ongi.

Nikkie ik hoop voor jou beter nieuws!!?!!

(ik spring van de dam en kom weer gezellig bij de rest van de kudde staan. Het uitzicht viel toch tegen met al die mist:p)

2. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Samba: da's ook raar, eerst test je positief en nu weer negatief en je hebt nog steeds niet je ongie....hmmm....al zou je een vmk hebben gehad, dan zou je nog steeds positief testen (dat hadden vriendinnen van mij ook)

Ik kwam er gisteravond achter dat ik toch nog ook 2 kv-testen had, dus toch maar 1 gedaan en uiteraard negatief....maar ja, hopelijk is het gewoon te vroeg nog....ik heb nu nog 2 testen (kv en clear blue) en die bewaar ik voor donderdag (nod)...even afwachten dus...

3. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    oja, en ik was vorige maand 2/3 dgn overtijd, dus ik wist deze maand niet goed hoe mijn cyclus nou was, dus het kan maar zo zijn dat ik sowieso pas later kan testen....

4. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Spannend nikkie! geen bloed geeft moed!!!

die moed is hier ook weg want mn ongi is doorgebroken... Ik snap er zelf ook niks van... als ik geen foto had gehad zou ik mezelf voor gek verklaren.....maarja het is niet anders...heb wel behoorlijke buikpijn..:(

Maar nu moet jij de eerste over de dam zijn!!! Behhhhhehhhh dan volg ik volgende maand wel ff:p

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Ik hoopte positief nieuws te lezen!!!!!

Samba.. Wat ontzettend balen zeg :(:(:( Heel veel succes in de volgende ronde. Ik moest stiekem wel een beetje lachen om je berichtjes, komiek! Maarja.. ik hoop toch echt dat jij snel aan de kant van de roze schapen staat hoor

Nikkie.. Balen meis maar het kan nog alle kanten op. Zolang je niet ongie bent, is alles nog mogelijk :):)

Liessie.. We horen het wel wanneer je hebt getest, uiteraad hoop ik dat jij ook een roze schaap bent :p

Leeuw.. Ik had ze binnen 1 dag in huis die testen dus ja.. je kan ze bestellen en dan misschien nog eentje te doen maarja mocht je dan wel zwanger zijn, dan zit je met een boel testen. Lastig! Ze zijn idd goed die testen, tenminste dat lees ik overal en ze zijn mega goedkoop. Ik heb er meteen 25 besteld :)

Hier weer een ovu testje gedaan vandaag, is nog niet positief maar wel donkerder als die van gisteren dus volgens mij is me ei echt in aantocht :) Ondertussen klussen wij gewoon door :)

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Samba: balen zeg! Ik had het zo gehoopt!

En nu maar hopen dat liessie en ik alvast over die dam mogen gaan om jullie vervolgens te verwelkomen in de roze wei!

En inderdaad, geen bloed, geeft moed!!! ha ha!

Renske: gewoon lekker veel gaan klussen, dan is het vast wel ergens een keer raak, hihi!!!

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Jaaaaaaa, we willen een roze wei!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Behhhheeeeeeeeeeeeeh..:p:p
    Ik wil een roze wei en jullie zijn allemaal mijn roze schapenvriendinnetjes:p

9. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ha ha! Geweldig!!!

En als we dan allemaal in die roze wei rond dartelen dan drinken we met zn allen gezellig die heerlijke roze nep-rosé-tjes van mij! hihi!

10. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    oja, ik bekeek net eens die kv-testen van mij en dat zijn niet die 2voor5 testen, maar zo'n plus-test vd kv. Zijn die betrouwbaar? Misschien dat ik morgen toch nog even die 2voor5 testen haal.

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Dat is een heeeeel goed idee, roze-neprosé!!!!

Ik heb geen ervaring met die testen, dus ik zou het niet weten. Die 2v5 schijnen wel superbetrouwbaar te zijn. Van die testen met zo'n plusje vind ik zelf niet heel fijn.

Ga zo naar bed. Vannacht bijna heel de nacht met onze zoon bezig geweest. Uiteindelijk heeft hij ons hele bed eronder gespuugd, die arme schat was niet lekker. Nu slaapt hij lekker en gaan wij zo ook slaap inhalen!

Trusten meiden!

12. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    voor mij dan een nep rose biertje!!:D

en tadaaaahhhhh een mooi roze weitje

Bekijk bijlage 201001

13. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Oehhh, ik zie ons daar al helemaal rond dartelen, hihi! Nou Samba, een nep-rosé biertje klinkt ook erg goed! Hopelijk kunnen we samen een nep-alcoholisch drankje drinken!

Liessie: trusten meis! hopelijk kan je even wat slaap inhalen

14. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, zo'n roze wei en de roze-neprosé-tjes, ik doe mee! :D En heeft er vanochtend nog iemand getest? En???

Hier de hele dag cursus van negen tot negen, pfff! Ach, het is voor een goed doel :p!

Fijne dag!

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Gatsie, ik had vanmorgen bloedverlies. Ben nu op het werk. Zo even weer naar de wc en kijken hoeveel het nu is. Heb maar een tampon ingedaan (sorry voor details).

Ik ben echt nooit te vroeg met m'n ongi. Raar dus weer!

16. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    aahhh nee!:( dat hadden we niet afgesporoken!!!!:p

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nee!!! Dat was zeker niet afgesproken! Verdorie, dat stomme bloed ook!!!!!!!!! Hahaha, even de frustraties eruit hoor!

18. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Was het veel of weinig...? denk je dat he nu game over is?:(

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Vond het toch wel veel. En ook duidelijk rood, dus niet bruin ofzo. Heb ook wel last van m'n buik. Dus denk ik ook wel dat het echt om ongi gaat hoor.

20. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    bah Jammer!:( op naar december dus... want van rode schaapjes met blauwe staartjes houden we niet....

Deel Deze Pagina