Tjoeketjoek.. Hmm okee als het nu steeds meer wordt zou je toch gaan denken aan je ongi. Even afwachten nog helaas hopelijk weet je snel meer
Enjoy: wat ontzettend vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk is dit snel over. En hopelijk was het bruine bloedverlies niks ergs. Wanneer moet je eigenlijk naar een VK? Tjoeketjoek: pfff, irritant die onzekerheid! Heb je verder ook kwaaltjes ofzo?
ja dat is dus het erge.. ik heb precies dezelfde kwaaltjes als bij mijn zoontje.. lichte buikkrampen, misselijk,duizelig,hoofdpijn,moe, branderd maagzuur, rommelende darmen.. mijn gevoel zegt echt dat ik zwanger ben maar ja dat bloed heh..
nou test vanmorgen was negatief.., maar het bloeden was vanmorgen (even) gestopt.. nu afwachten of het bloeden terugkomt.. pff wat een onzekerheid zeg!!
Tjoeketjoek: balen van je nega-test!! Maar er is natuurlijk nog kans he, je hebt nu 4 dagen voor NOD getest. Hopelijk blijft het bloeden weg....
Tjoeketjoek.. Balen van die negatieve test hopelijk stopt het bloeden en ben je gewoon wel zwanger! Meiden, ik heb weer eens een vraagje over ovu testjes.... Ik heb nu de derde dag op rij een knaller. Althans, eergister en gisteren echt een knaller. Hij lijkt nu ietje lichter maar lijkt nog steeds op een knaller.. Is dat niet vreemd gezien mijn banner???
ff ego hoor ik krijg net weer te horen dat iemand zwanger is, en ook weer met een kindje jonger dan die van ons, ja ik weet het ons meisje is nog heel erg klein en we zijn nog niet zolang bezig, maar als ze dan vol trots vertellen dat ze weer direkt zwanger waren steekt het me wel ben natuurlijk blij voor ze maar ik wil ook zo graag
meiden, ik ben zo onzeker nu.. ik bloed echt maar super weinig.. soms rood, soms bruin, soms rose(meestal rose) en ben zo mega misselijk! en sinds gistere avond duizelig! en voel allemaal steekjes in me baarmoeder.. ik ga morgenvroeg naar de dokter.. misschien dat ik daar wat zekerder wordt over me cyclus..
Leeuw: ik snap heel goed dat je je zo voelt hoor! Dat je ook zo graag wilt en het niet meteen lukt! Ook van mij een dikke knuffel! Tjoeketjoek: wat ontzettend irritant die onzekerheid! En wat vreemd van dat bloed. En die kwaaltjes die je hebt zouden natuurlijk op een zwangerschap kunnen duiden. Had je nog weer getest eigenlijk? Misschien mag je bloedprikken van de huisarts.
Leeuw.. Wat frusterend is dat he dat is omdat je zelf ook zo graag wilt, heel logisch hoor dat je zo reageert !! Tjoeketjoek.. Tja verwarrend zo. Ik denk eigenlijk dat de dokter niet heel veel kan doen. Misschien over 2 dagen als het nog zo is, een testje wagen? Misschien kan je bloedprikke bij de huisarts maar meer ook niet denk ik eigenlijk..
He dames! Renske: het is wel wat lang, drie dagen achter elkaar een positieve ovu-test, maar soms gebeurt dat. Zolang de test nog niet negatief is, moet je ei nog komen. Misschien heb je een lange cyclus dit keer, of een kortere periode tussen je ei en ongi dan gemiddeld. Dan kan het ook kloppen dat je ovulatie nog moet komen. Leeuw: heel herkenbaar! Ik zit nu in ronde 7 en dan word ik er soms wel een beetje moedeloos van als mensen sneller zwanger zijn. Niet dat ik het ze niet gun, maar ik gun het mezelf ook . En dan is er nog de categorie mensen die heel arrogant vertellen dat ze 'gewoon' in de eerste ronde zwanger zijn geraakt. Daar kan ik niet zo goed tegen...:x Tjoektjoek: ik hoop dat de dokter iets voor je kan doen. En anders over een paar dagen nog eens testen om te kijken of hij dan misschien positief is. Gemiddeld kun je een week na de innesteling positief testen, dus dan moet je nog een paar dagen... En, ik wil je geen valse hoop geven, maar toen ik een innestelingsbloeding had, verloor ik ook gewoon rood bloed en daar is ook een erg leuk, lief en gezond kindje uit gekomen . Maar goed, het kan ook nog steeds een ongi zijn helaas... Ik ben deze ronde erg laat met mijn ovulatie. Nog steeds geen positieve test en ook nog niets wat er op lijkt. Meestal heb ik een dag voor de positieve test ook al een wat donkerdere test, maar nu nog steeds niets! Pfff, ik hoop dat hij nu toch wel snel komt. Mijn testen zijn nl. bijna op.... Ach, we zullen wel zien! Nog één dagje werken en dan is het al weer weekend. Vrijdag komt er voor het eerst iemand oppassen en gaan wij gezellig wat drinken in de stad met wat vrienden. Dat is lang geleden! En zaterdag vieren we Sinterklaas. Heb er nu al zin in! Heb een jute zak gekocht en die lijkt aardig vol te komen met al die cadeaus . Niet alleen voor ons dochtertje hoor! Ook voor de rest van de familie (lootjes). Fijne avond!
Annelynn: gezellig he, Sinterklaas! Ik hou er echt van!! We hebben het afgelopen vrijdagavond met mijn familie gevierd. Zondagmiddag komen m'n sch.ouders, sch.zus en haar zoontje hier en dan doen we nog wat kadootjes voor de kindjes. En ik gun het jou ook hoor!! Na 7 rondes mag het nu weleens raak zijn!! Tjoeketjoek: ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt! Ik vind m'n lijf maar raar. Heb pijnlijke borsten (vooral tepels), rare gevoelens in m'n buik en ben 's middags zeeeeeer moe. Maar gisteren geen positest dus ik ben gewoon benieuwd waarom m'n lijf zo doet, haha! We klussen nu om de dag en dat wil ik voorlopig volhouden. Dan moeten we de eisprong toch niet kunnen missen,hahaha!!
Hallo dames, Ik kom hier ook nog maar eens om het hoekje kijken. Een tweede keer zwanger worden is echt niet minder spannend dan een eerste keer he. Had ik wel gedacht. Maar goed. Hier gisteren telkens enorme men.krampen en lagere temp, dus ik dacht die ongi zit eraan te komen. Krampen zijn nu wat minder en nog geen bloed en temp is weer iets omhoog gegaan. Nog even geduld voor duidelijkheid. Normaal is mijn cyclus 28 dagen, zit vandaag op dag 29, maar had volgens mij wel een laat ei. Confusing allemaal .
hey meiden, net dus terug van de dokter.. ze zei dat een innestelingsbloeding ook vaak op een hele licht menstruatie kan lijken, er komt dan vaak ook slijm bij.. dus ik heb nog een beetje goede hoop.. maar verder zei ze idd afwachten en volgende week nog een keer testen.. liefs simone
@TjoekTjoek. Wat spannend zeg en die spanning gaat dus nog een paar dagen door... Wanneer ga je weer testen? Is niks aan he, dat wachten.