het bloeden is volgends mij gestopt.. pff waarom wordt mijn geduld zo op de proef gesteld.. ik kan er niet tegen!!!
Tjoeketjoek: wat een spannend gedoe!! Logisch dat je er niet tegen kunt, je wilt toch duidelijkheid!!! Het weekend dus even overbruggen en dan testen....pfff...spannend man! Sch.ouders komen hier zo. Ik ga vanavond eten met een vriendin en zij passen even op zoonlief totdat m'n vriend thuiskomt. Heb al eten voor ze gemaakt, dus ga straks lekker weg! Pfffff, heb zo'n last van moeheid. Dat had ik in het begin van de 1e zwangerschap ook, dus dan ga ik weer zo twijfelen aan m'n lichaam. Bah, irritant!
Liessie.. Wat hebben wij toch een stom lichaam soms he. Hopelijk heb je het vanavond gezellig, vast wel Tjoeketjoek.. Nog even doorbijten en dan mag je testen Hanna Mom.. Voor jouw ook een spannende tijd zo he Hier: weinig nieuws. Ik zal er de komende dagen wat minder zijn hier want dochterlief is morgen jarig dus druk druk druk hier. Iedereen: succes met wachten!!
oooh ik ben zo stom! heb net een test gedaan en negatief! maar ja heb gistere ook een test gedaan dus ja echt raar is het niet.. is er nog een kans voor me?
@Tjoeketjoek. Er blijft volgens mij altijd een kans wanneer je voor NOD test. Spannend blijft het wel. Zou nu niet eerder testen dan je NOD hoor...
@ All: Hier nog altijd slecht Vandaag contact gehad met mijn coach hij was erg lief en meelevend. Hij heeft ook verpleegkunde gestudeerd dus dat is wel erg fijn hihi! Volgende week ben ik hele week vrij dus dat is wel fijn daarna hebben ik weer contact met hem over hoe verder! Fijne avond meiden! x
Hallo Meiden, Ik heb ff bijgelezen maar helaas nog geen nieuw rozeschapen gespot...zie ik.. Zie dat enkele dames weer druk aan het wachten zijn. pffff spannend hoor. Tjoektjoek.. wel volhouden nu he tot zondag of maandag... succes. Manna mom: heftige banner zeg.. jeetje.. maar over twee dagen testen spannend!... enjoyllife: man wat naar dat nog steeds niet best gaat. hopenlijk kunnen ze er beetje rekening mee houden. renske.. Proficiat met de kleine.. veel plezier morgen! Hier zojuist de uitslag van mn bloedtest terug gehad ivm met de vijfde ziekte.. Nu blijkt idd dat ik deze resent heb gehad.. Ik had gevraagd of het daar aan kon liggen dat zwangerschap is afgebroken.. maar dit kan ze niet zeggen...maar het blijft vreemd. Hier iig weer druk aan de klus dus laat dat ei maar komen!
Ha dames! Tjoeketjoek: oehhh, wat spannend! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!! Ik zal voor je duimen! Alleen dat afwachten is zoooo vervelend!!! Samba: vervelend dat je nou nog niet weet hoe het komt dat het is afgebroken....Maar goed, je komt er nu toch niet meer achter....op naar de volgende zw.schap en hopen dat het dan wel goed gaat! Leeuw: I know what you mean....ik hoor ook overal om me heen dat ze zwanger zijn zonder enige moeite....niet dat ik nog mag klagen (is pas ronde 3), maar ik ben zo bang dat het lang gaat duren, maar goed, positief blijven!!! Hanna Mom: spannend hoor! Wel laten weten of je getest hebt en dan de uitslag uiteraard!!! Renske: alvast gefeliciteerd!!! maak er maar een gezellige dag van! Ik ben alvast met mijn dochter aan het oefenen met, hieperdepiep...hoera (en dan de handjes de lucht in)....We hebben nog 2 maandjes om te oefenen voordat ze 1 wordt, hihi! Verder heb ik nog weinig te melden. Ik heb de ovu-testjes binnen via Cindy van marktplaats, dus ben benieuwd! Vanaaf gaan manlief en ik de finale van expeditie robinson kijken!!! Oehhh, zo spannend!!!! Ik heb me er de hele week al op verheugd, ha ha!
Hieperdepiep hoera heb ik hier ook aangeleerd haha Leuk om te zien. Heb een speciale jurk voor haar gekocht echt een hele leuke jurk, die ze na de verjaardag ook nog aan kan. Het super mooie taart besteld, mooie cadeautjes.. we gaan zo het huis versieren alvast voor morgen. Ik spreek jullie snel weer meiden
Een hele fijne dag morgen! mijn zoontje is 3 weken geleden ook jarig geweest en werd 1 we hebben echt een super dag gehad!!
dag dames, ik kom ook weer even kijken! Nog niet veel roze bij gekomen zag ik...december wordt vast de maand in dit forum! Ik strooi heeeeeel veeeeeeeel hcg rond!! Hier eigenlijk alles goed. Morgen om 12.15 moeten jullie even voor me duimen, dan heb ik de plaatsbepalingsecho met bijna 7 weken en hopen we ook een mooi knipperlichtje te zien. Ik ben zo zenuwachtig dat ik vannacht maar 3 uurtjes heb geslapen. Hopelijk gaate het straks beter. liefs michelle
ik ga heeel hard voor je duimen en ja stuur maar wat hcg hierheen voor maandag 5 dec sinterklaas cadeautje hihi
Tjoektjoek: je houdt het wel spannend zeg! Als het idd een innestelingsbloeding is, dan is het ook wel logisch dat je nog niet positief test hoor. Het kan wel een week duren voordat je een positieve test hebt. Ik ga voor je duimen dat hij maandag positief is! Hannamom: ik zie dat je bijna mag testen, spannend! Wanneer ga je een test doen? Nikkie: heb gisteren ook de finale gezien, maar de aflevering viel me een beetje tegen... Ik had wat meer spanning verwacht, maar pas op het einde zagen we de laatste minuten van het spel... Maar, ik ben wel blij met de winnaar, dat was mijn favoriet! Renske: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje! Ik hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben en ze een leuke dag heeft! Michelle: ik ben al voor je aan het duimen hoor! Laat je ons weten of alles goed is? Samba: jammer dat je er niet achter bent gekomen of het met elkaar te maken had. Maar idd: nu op naar een nieuwe zwangerschap! Ik zie dat je rond je eisprong zit, dus ik zou zeggen: sucsex! Ik weet nog steeds niet of ik nou wel of niet een eisprong heb gehad... Eergisteren heb ik eigenlijk te laat getest (had per ongeluk geplast ) en gisteren kon ik niet testen omdat ik pas laat thuis was. Ik heb dus nog geen positieve test gezien. Maar mijn temperatuur was vanochtend wel wat aan de hoge kant, dus misschien heb ik hem toch gisteren gehad (dat had ook gemoeten). Ik wacht nog maar even af!
Goedemorgen dames! @Tjoeketjoek. Nee hoor, natuurlijk worden we niet gek van jou! Hier kun je lekker alles kwijt, dan mogen wij dat over een poosje ook wel weer eens doen . Hoe is het? Beetje goed geslapen? @Samba. Wat raar dat ze niet kunnen zeggen of het aan de 5de ziekte lag. Ze zeggen toch wel dat dat invloed kan hebben op een zwangerschap? Het is idd allemaal nog maar kort geleden, zou het ook wel heel erg spannend vinden wanneer ik echt zwanger zou blijken... @Nikkie. Tuurlijk laat ik het weten (ook al schrijf ik hier nog niet zo lang), denk dat ik morgen of overmorgen test wanneer ik nog niet ongi ben geworden. @Renske. Oh wat leuk! Geniet ervan hoor, geweldige dag! Mijn dochter wordt al bijna weer 3, het gaat zo snel! @Michelle. We duimen voor je, laat je weten hoe de echo was?? @Annelynn. Ik denk morgen of overmorgen testen. Niet zeker wanneer de eisprong was he? Gewoon lekker doorklussen haha. Willen jullie eens naar mijn kaartje kijken? Ik dacht echt dat het over en uit was, heb al vanaf woensdag telkens menstru-krampen, maar nog geen bloed... Het wordt wel erg spannend zeg.
Hannamom: ik heb nog niet zo vreselijk veel verstand van temperaturen, maar ik snap dat je twijfelt, het is ook wel een erg grillig kaartje. Maar, je temp is al twee dagen hoog, dus je ongi hoeft er nog niet aan te komen lijkt mij. Het kan wel, maar dan zou ik verwachten dat hij laag was gebleven en niet meer was gestegen. Ik zou de hoop op een positieve test dus nog niet opgeven als ik jou was!