@Annelynn. Thanx! Ik maak mezelf ook gek, moet morgen gewoon maar even testen. Ik heb alleen zulke ongikrampen en voel me helemaal niet zwanger, dat was de vorige keren anders, vandaar... Ik wacht nog even 'rustig' af.
hey meiden, ja ik heb best goed geslapen omdat ik heel misselijk ben hihi klinkt gek maar ik was dat ook bij mijn zoontje (zwangerschap) dus kreeg/krijg goed hoop en dan ben ik rustig hihi toen had ik een paar dagen van te voren een ovulatietest gedaan en die sloeg positief uit ,toen een zwangerschaptest gedaan maar die was toen nog negatief een paar dagen later was ik uiteindelijk toch zwanger hihi er was toen blijkbaar nog te weinig hcg voor de zwtest hihi ik ben blij dat jullie niet gek van mij worden en natuurlijk als jullie in deze situatie zitten dan ben ik er dubbel en dwars voor jullie mijn man zit de hele tijd te zeggen.. doe eens een ovulatietest want dat heb je bij ons m. ook gedaan toen (hij denkt 99%zeker te weten dat ik zwanger ben)dus ik zei "nee, ik heb de meiden op zp beloofd dat ik maandag pas ga testen hihi"
Renske: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! een fijne dag. Welke taart heb je besteld? Tjoektjoek: wat houd je het spannend, kan je voor mij niet over een ovutestje plassen? ik ben zoo nieuwschierig geworden Enjoy: balen dat het nog niet beter gaat, knuff Michelle: bedankt voor de hcg strooisel hopelijk deze maand meer roze hier Hanna: Ik heb niet zoveel verstand van temp kaartjes, maar dat je temp nu omhoog gaat is positief nieuws dacht ik, spannend! wanneer ga je testen? Ik heb zelf weinig nieuws. nog 9 dagen dan is mijn nod.
hihi ik heb naar veel aandringen van mijn man (voor hem) toch maar over een ovulatietest geplast.. en die was positief.. hihi pff heb alleen mezelf nu nog nieuwschieriger gemaakt (bedankt manlief!)
hihi jahwel ik zal wel tot maandag moeten wachten hihi de ovutest gaf een licht streepje, dat is vcoor een ovutest negatief.. maar dat was bij mijn eerste zwangerschap ook zo toen begon dat ook zo
Tjoektjoek, spannend! Ik hoop voor je dat je straks ook een positieve zwangerschapstest mag hebben! HannaMom: ik hoor juist van heel veel dames dat ze zich juist helemaal niet zwanger voelden in de ronde dat ze het wel waren geworden... Ik vind je temperatuur persoonlijk een mooiere aanwijzing dat het nog kan! Laat je het weten als je hebt getest?
Michelle: en en en??? hoe was de echo? Annelynn: ja, ik vond de finale ook tegenvallen....het duurt een eeuwigheid voordat je dan eindelijk weet wie de winnaar is.....maar ben net zoals jij blij met de winnaar! ze heeft het echt verdiend na al die ellendige dagen in die grot Tjoeketjoek: ahhh, spannend! Ik hoop zo dat je een roze schaapje word!!!! hihi Volgende week kunnen manlief en ik weer aan de slag....en dit keer mbv ovu-testen...ben benieuwd! dan weet ik (hopelijk) wanneer ik nou precies mijn ei heb.... Vanaaf weer The voice kijken!!!
Als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het niet meer hoor! ik voel me zo zwanger en hetzelfde als ik bij mijn zoontjes zwangerschap. zou het echt super raar vinden als ik nu niet zwanger ben..
Nikkie: jaaa, heerlijk the Voice kijken vanavond he! Tjoeketjoek: pfff, je maakt het gewoon écht spannend hoor!!! Je wordt vast een roze schaap!!!! Michelle: hoe was de echo?? HannaMom: ben benieuwd naar je test! Je gaat morgen testen??
Hey meiden Even een kort berichtje.. Dochterlief heeft een super verjaardag gehad ze genoot er enorm van alleen ze is nu erg benauwd arm kind. Verder hier een druk weekend,dus ik zal snel weer komen kletsen. Oh en Tjoeketjoek.. ik hoop dat je gevoel klopt!
Hier klopte mijn gevoel ook, voelde me niet zwanger en ben net ongi geworden. Niet getreurd, even rust en in januari zien we wel weer. Ben benieuwd naar jouw voortgang tjoeketjoek!!
ik weet het even niet meer.. durf even niet meer te hopen.. ik was vanmorgen niet misselijk.. begint nu wel weer.. maar ik weet het niet..
Ik had er gistere met mijn man over, waar komen deze klachten vandaan als ik (waarschijnlijk) niet zwanger ben.. nu zaten wij samen te denken en toen bedachten wij ons.. wij zijn 1 aug verhuisd naar ons nieuwe huis.. en toen slikte ik de pil nog(wij dachten dat we de pil al veel langer de deur uit hadden gedaan.. maar niet dus) dus het kan heel goed zijn dat ik nog aan het ontpillen ben.. of kan dat niet meiden?? groetjes,tjoeketjoek