Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden!
    ik heb dus rekbaar slijm en lichte ovutesten.. dus ik wacht gewoon even af.. :) ik bedoelde wel alleen rust nemen met zwanger worden ;) dus informatie en kletsen is altijd fijn :)

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    NOD
    Amberliek: , ronde 13
    Nikkie25: 23 december, ronde 3
    Leeuw: Ergens half dec. Ronde 3
    Renske: 11 December (zo rond deze datum ergens),ronde 5
    Annelynn: 13 december, ronde 7
    TjoekTjoek: 4 december
    Hanna Mom: 4 december
    Liessie83: 27 december, ronde 4

Ik heb mijn NOD ook even bijgewerkt! Na kerst, spannend hoor!

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Amberliek is. Onze kwebbel!;)

Ik heb helaas nu even geen tijd om verder te reageren. Moet hier nog even de Sinterklaaschaos opruimen! Hoop morgen even goed bij te lezen en te reageren!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wondfo testjes marktplaats: die testjes gebruikte ik ook toen we bezig waren voor onze 1e, ik was er tevreden over. ze staan ook in mijn album, nouja een foto dan:p
    ik ben ook van plan ze straks weer te kopen.
    mijn cyclus is onregelmatig en om dan zo lang om de dag te seksen, dat redden we eerlijk gezegd niet.

tjoektjoek: vruchtbaar slijm wat rekbaar is is niet wit...

Heeft iedereen sinterklaas gevierd?
    wij hebben het vanmiddag gevierd, erg gezellig. leuke kadotjes gekregen enz:)

Amberliek: nee vreemd dat we niks meer hebben gehoord!

ik zal zo ff mijn nod veranderen, die is 2 dagen eerder:D jammer dat de lijst voor de helft is gekopieerd. ik ben te moe om hem nog op te zoeken..

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    NOD
    Nikkie25: 23 december, ronde 3
    Leeuw: 11 december Ronde 3
    Liessie83: 27 december, ronde 4

Amberliek is hier al een tijd niet meer geweest, die haar ook maar van ons lijstje gehaald.

iemand nog zin om onze andere lijst waar de geboortedatum van onze kindjes op staan en de zwangere dames enzo op staan op te zoeken?

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    yummy, ik zie nu dit in je onderschrift staan:

Eerst een paar maanden temperaturen en op zoek naar me eisprong.. daarna gaan we voor een 2e!
    gebruiken jullie dan nu condooms ofzo? ik dacht dat jullie al bezig waren voor een 2e?!
    ik snap het niet meer haha

6. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik bedoel ook doorzichtig.. xx

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat is wel snel als je net een week geleden rood hebt gehad;)
    dan zal je over een paar dagen wel een positieve ovutest hebben:D

8. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Speciaal voor Leeuw!
    Geslacht eerste kindje

krumfrum 26-10-2007
    Yummy
    21-11-2008
    MamaDY
    14-05-2009
    Amberliek
    09-06-2009
    Liessie
    24-03-2010
    Annelynn
    11-06-2010
    Goldy
    18-07-2010
    Daphne..
    12-10-2010
    Samba
    12-11-2010
    Michelle77
    12-11-2010
    Renske19
    02-12-2010
    Minkie86
    20-12-2010
    Leeuw
    08-01-2011
    Nikkie25 26-01-2011
    Ons wondertje
    Marise *-01-2011
    Enjoyllive 11-05-2011
    TjoekTjoek
    09-11-2010
    Hanna Mom
    januari 2009

8 meisjes 9 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 20-04-2012
    MamaDy uitgerekend 24-04-2012
    Minkie86 uitgerekend 11-05-2012
    Krumfrum uitgerekend
    Marise waarschijnlijk eind juni/begin juli
    Daphne uitgerekend op 03-07-2012
    Enjoyllive uitgerekend ( nu nog op 20-7-2012 )
    Michelle77 uitgerekend 21-07-2011 (zoals het nu lijkt)
    0 meisje 0 jongens 6 onbekend

NOD

Leeuw: 11 december, ronde 3
    Nikkie: 23 december, ronde 3
    Liessie: 27 december, ronde 4

Afspraken VK/Echo's

MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling
    Marise: 21 nov: intake/eerste echo
    Daphne1002: 22 november termijnecho
    Enjoyllive: 14 dec intake vk
    Michelle77 : 2 dec plaatsbepalingsecho

9. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    daarom vind ik het dus ook zo raar snap je? ;)

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    tjoek, zo gek is het niet, de 1 heeft dat slijm een aantal dagen vóór ei de ander ontdekt het pas erná.
    de 27e ben je ongi geworden stel dat het nog 4 dagen duurt voordat je ei gaat springen, dan zit je op 26 dagen.

Nikkie, super dat je hem hebt opgezocht:)

Ik heb amberliek ff opgezocht en zag dat ze al 3 weken niet meer online is geweest, best gek als je bedenkt dat ze op vakantie hier zelfs berichtjes kwam posten

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden. Ik mag wel van het lijstje af hoor. We gaan nu nog niet heel bewust voor een volgend kindje en ben dus zaterdag al ongi geworden. Bedankt!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    blijf je ook niet meekletsen dan? jammer hoor

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden,

Kijk daar is de lijst weer :):)

Leeuw.. Hier Sinterklaas ook gisteren gevierd met ons gezin aangezien onze kleine meid vrijdag ook al jarig was, hebben we gisteren lekker rustig gevierd. Ze vond haar cadeautjes geweldig. Nu kan ze voorlopig wel weer even vooruit :)

Amberliek.. Hmm vreemd ja, misschien wilt ze eve wat rust ofzo? Ik zou het anders niet weten.. wel jammer dat ze dat dan niet even komt melden :(:( dan weten wij ook wat er speelt..

Hanna Mom.. Jammer dat je ons weer gaat verlaten maar je bent altijd welkom hoor om hier te komen kletsen :)

Hier: Ik heb geen goed gevoel over deze maand. Ik voel niks, heb alleen enorme eet buien. Eet echt vanalles, allemaal van die lekkere hapjes en dan chips en nootjes.. hmmmm :p:p

Ik denk dat ik vorige week dinsdag me eisprong heb gehad..
    Wanneer speelt dan de innestelling zich ongeveer af, mocht er toch een eitje zijn bevrucht??

14. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Renske: volgens de calculator van zw.pagina is een innestelling ong. 5 dagen na de eisprong, dus dan zou dat gisteren (zondag) zijn geweest...nou ik hoop toch echt wel dat het voor jou deze ronde raak zal zijn!

Hanna mom: jammer hoor! maar als je toch behoefte hebt om te kletsen, you know where to find us!

Vanmiddag weer een ovu-testje er tegen aan gegooid, maar nog niks....terwijl ik al wel lichamelijk merk dat ik vruchtbaar ben (of dat denk ik dan tenminste), ik heb ineens veel meer slijm en heb nogal zin in sex, hihi! Maar goed, als de test wat anders zegt.....hebben jullie dit ook wel eens, dat de test wat anders zegt dan je lichaam?

15. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    oja, hoe ver van te voren wordt een ovu-test licht positief? ik zat nl te denken van, volgens de calculator is mijn ei over 3 dagen, maar dan zou ik toch al een licht streepje moeten zien of niet? mijn cyclus duurt altijd 28 dgn en kan me niet voorstellen dat ik echt heel laat mijn ei heb.....ik ben nl beetje bang om mijn eisprong te missen

16. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    HannaMom: mocht je er weer aan toe zijn, dan ben je uiteraard welkom! En gezellig meekletsen mag altijd!

Renske: jammer dat je er geen goed gevoel over hebt! Kloppen je voorgevoelens meestal? Ben toch benieuwd of je volgende week een positieve test hebt hoor! Ik hou het in de gaten!

Nikkie: de testen hoeven niet per se donkerder te worden hoor! Bij mij gebeurt het meestal pas 1 of 2 dagen van tevoren en ik heb ook weleens gehad dat hij helemaal niet donkerder werd en ik ineens een knaltest had. Dus over drie dagen je ei kan nog heel goed hoor! En in de tussentijd gewoon om de dag blijven oefenen, dan kan het bijna niet missen :p.

Hier waren mijn ovu-testjes op, maar volgens mijn temp heb ik mijn eisprong nu wel echt gehad. Ergens tussen donderdag en zondag... Ach, we hebben ons best gedaan, dus ik wacht rustig af! Ik wordt altijd na een dag of tien ongesteld dus als ik over elf dagen nog niet ongi ben, dan heb ik goede hoop op een zwangerschap! Gelukkig gaat de decembermaand altijd supersnel voorbij :D.

17. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Annelynn: het probleem is dat er helemaal geen lijntje verschijnt (behalve dan de controle-lijn dan), daarom vraag ik me af of het wel goed gaat.....

En jullie hebben iig je best gedaan en nu maar afwachten!!!!

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie... Het kan prima hoor dat je nu nog geen streep hebt en morgen of overmorgen ineens wel. Het is per persoon heel verschillend. Hij kan ook dagenlang negatief zijn, en ineens positief. Heel verwarrend maar het kan wel. Wat je het beste kunt doen is elke dag testen rond dezelfde tijd en niet met ochtendurine. En het liefst 2 uur van tevoren niks drinken en niet plassen. Dan heb je het beste resultaat en kan je mooi elke dag met elkaar vergelijken :)
    En ohja, dat vele slijm..ik dacht ook altijd aan me eisprong dan maar ik heb deze ronde gewerkt met ovu testjes en dat slijm had ik echter een paar dagen voor me eisprong!

Annelynn.. Jij ook op het wachtbankje dus.. Spannend hoor. Je hebt in ieder geval je best gedaan :):) Ik hoop op een positief resultaat voor je..

Nou ik heb eigenlijk nooit echt een kloppend voorgevoel :p
    Bij me vorige zwangerschap was ik er echt van overtuigd dat het een jongetje zou worden en wat ligt er nou te slapen?? Een meisje hahahaha:p Dus nee het klopt eigenlijk niet..
    Maar het zit gewoon enorm tussen me oren dat je per se iets moet voelen voor een eventuele zwangerschap..
    Stom he?:p

19. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Renske: ok, thnx! morgen dan maar weer testen! en nee hoor, het zit niet tussen je oren....iedere vrouw wil graag dat ze wat voelt hoor! ha ha!

Ik gaf mijn dochter vanaaf haar laatste fles en er zat nog een klein beetje in, want ze wilde niet meer en toen zat ze nog even op mijn schoot te spelen en toen pakte ze de fles en ging ze mij de fles geven!!! Zo schattig! En ze moest er zelf heel hard om lachen!!! ha ha

20. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,
    ik wil graag toch met jullie verder kletsen.. :).. me ovulatietesten worden donkerder maar heb geen rekbaar slijm meer.. is dat raar??
    Liefs van mij
    xx

Deel Deze Pagina