ik bij dochterlief ook en normaal niet (zit elke maand naar die dingen te zoeken maar tot deze ronde toe geen blauw gezien hahaha)
Hè meiden ik zat even te denken hè: Ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 28 en 38 dagen. Als ik eergister dus postief heb getest dan betekent dit toch dat ik wel minstens 8 dagen na mijn ovulatie zit? Ik ben 19 juli voor het laatst ongesteld geweest en zeg nu 10 tot 12 dagen geleden geovuleerd dan moet ik toch sowieso binnen nu en 4 dagen ong worden als ik niet zwanger ben?
Ohhhww dacht dat is hierzo de enige was die jong mama is geworden..maar dat valt mee niet dat het anders wat uitmaakt Maar wel leuk dat ik niet de enige ben!
allemaal juist 21 hoe reageert jullie omgeving hierop? ik heb namelijk wel eens dat ze raar kijken.. niet dat me dat wat boeit! hij krijgt alles wat hij nodig heeft en meer en bovenal alle liefde! maar toch soms triest hoe mensen dan kijken
ehh tja daar heb ik geen "last" van gehad...in mijn omgeving had niemand het meer verwacht...wij waren dan ook 30 en 34 toen we zwanger bleken..(de enige die raar regageerde was mijn schoonmoeder maar begrijp als ik hier het forum zo langs lees dat vele meiden het schoonmoeder syndroom hebben )..en denk dat ik nu ook alleen maar leuke reactie's zal krijgen aangezien niemand denkt dat er nog een tweede zal komen omdat het bij de eerste al zolang geduurt heeft ze aannemen dat het een tweede keer niet zal lukken ofzo
Hier helaas ook veel negatieve reacties gehad Heb me er ook vrij weinig van aangetrokken, maar toch is het niet leuk als mensen je altijd maar nakijken en zo snel een oordeel over je hebben!
Even tussendoor: ik ben ook nog jong geloof ik! Ik ben 23 en mijn zoontje is bijna 3. Ik wordt in februari 24. Hier alleen maar leuke reacties gehad, maar nu moet ik zeggen dat veel mensen ons ook ouder schatten. Ik lees zometeen even terug hoor, eerst even lekker een hapje eten haha.
SECOND BABY LIST Geboorte en geslacht 1ste kindje MamaDY 14-05-2009 zoon Lisanne 29-01-2010 zoon Navje 21-10-2009 zoon Evenstar Eerised90 20-09-2009 dochter Leeuw86 Yummy Amberliek 09-06-2009 dochter Torties 17-09-2009 dochter Steenbok29 Minkie86 20-12-2010 zoon Annelynn 11-06-2010 dochter 4 meisjes 4jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Annelynn: 20 augustus ronde 3 MamaDy: 17 augustus? (postieve test gehad, woe weer testen) Navje: 19 augustus? (geen idee, 19 aug. is een 30 dgn cyclus) Amberliek: 21 augustus ronde 10 Lisanne: 27 augustus ronde 1 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. Torties Vorige week heel erg veel hoofdpijn gehad, sinds 3 dagen (2dagen voor nod) miselijkheidsvlagen Gevoelige borsten, maar is vanaf nod wel minder geworden onrustig slapen Moe en volgens partner: nog veel feller zijn dan als ik normaal ongi moet worden, extreem perfectionistisch, op alles letten enz. (oeps, leuk hoor ) puistjes, maar die heb ik zo en zo wat meer sinds me eerste zwangerschap mamady: Veel honger Af en toe ongesteldheidbuikpijn trillende handen erg geirriteerd
Heb het lijstje ook even ingevuld! Tja, heb wel eens 'negatieve' opmerkingen gekregen, en als je 19 bent, ben je nog " tiener " dus kon (en kan) me erg druk maken over alle vooroordelen enzovoorts over "tiener"moeders. Mijn familie was heel blij voor ons, geen enkele negatieve reacties gehad, alleen maar leuke! Nog steeds wel eens rare blikken op straat, maargoed, ik trek me er niets van aan.
SECOND BABY LIST Geboorte en geslacht 1ste kindje Evenstar Leeuw86 Yummy Steenbok29 MamaDY 14-05-2009 zoon Amberliek 09-06-2009 dochter Torties 17-09-2009 dochter Eerised90 20-09-2009 dochter Navje 21-10-2009 zoon Lisanne 29-01-2010 zoon Annelynn 11-06-2010 dochter Samba 12-11-10 zoon Minkie86 20-12-2010 zoon 4 meisjes 5 jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Annelynn: 20 augustus ronde 3 MamaDy: 17 augustus? (postieve test gehad, woe weer testen) Navje: 19 augustus? (geen idee, 19 aug. is een 30 dgn cyclus) Amberliek: 21 augustus ronde 10 Lisanne: 27 augustus ronde 1 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. Torties Vorige week heel erg veel hoofdpijn gehad, sinds 3 dagen (2dagen voor nod) miselijkheidsvlagen Gevoelige borsten, maar is vanaf nod wel minder geworden onrustig slapen Moe en volgens partner: nog veel feller zijn dan als ik normaal ongi moet worden, extreem perfectionistisch, op alles letten enz. (oeps, leuk hoor ) puistjes, maar die heb ik zo en zo wat meer sinds me eerste zwangerschap mamady: Veel honger Af en toe ongesteldheidbuikpijn trillende handen erg geirriteerd
SECOND BABY LIST Geboorte en geslacht 1ste kindje Evenstar Leeuw86 Yummy 21-11-2008 zoon Steenbok29 MamaDY 14-05-2009 zoon Amberliek 09-06-2009 dochter Torties 17-09-2009 dochter Eerised90 20-09-2009 dochter Navje 21-10-2009 zoon Lisanne 29-01-2010 zoon Annelynn 11-06-2010 dochter Samba 12-11-10 zoon Minkie86 20-12-2010 zoon 4 meisjes 5 jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 0 meisje 0 jongens 0 onbekend NOD Eerised90: 11 of 17 augustus ronde 2 Annelynn: 20 augustus ronde 3 MamaDy: 17 augustus? (postieve test gehad, woe weer testen) Navje: 19 augustus? (geen idee, 19 aug. is een 30 dgn cyclus) Amberliek: 21 augustus ronde 10 Lisanne: 27 augustus ronde 1 Minkie86: 30 augustus ronde 1 Yummy: 31 augustus ronde 0, wij starten pas volgende maand! Klachten: Amberliek:klapborsten (voelen zwaar aan) 2 lichte blauwe aders van tepels naar borstbeen witte vlokken in plas vorige week rekbaar slijm (week na eisprong) Loop neus (maar kan ook van het weer komen) Weeig/honger gevoel Eerised90: Een swinging mood.. Vaak een leeg gevoel alsof ik niks heb gegeten. Maar weinig trek. Veel puistjes stinkt uit mn mond haha. Duizelig en misselijk soms. Verder wat kampen in bm. Niet zoals bij ongi. Veel hoofdpijn ook. Torties Vorige week heel erg veel hoofdpijn gehad, sinds 3 dagen (2dagen voor nod) miselijkheidsvlagen Gevoelige borsten, maar is vanaf nod wel minder geworden onrustig slapen Moe en volgens partner: nog veel feller zijn dan als ik normaal ongi moet worden, extreem perfectionistisch, op alles letten enz. (oeps, leuk hoor ) puistjes, maar die heb ik zo en zo wat meer sinds me eerste zwangerschap mamady: Veel honger Af en toe ongesteldheidbuikpijn trillende handen erg geirriteerd
Wat zijn er veel van jullie lekker jong! Haha dacht ik jong moeder te zijn op mn 24e Ik kan me voorstellen dat er wat negatieve reacties zijn geweest, die kreeg ik op mn 24e al. Terwijl ik al 3 jaar getrouwd was! Maar ik studeerde dus nog toen ik zwanger was, dan lijkt het voor je omgeving ook nog alsof je jonger bent dat je eigenlijk bent. Maarja, mensen hebben vaak een bepaald beeld he, en als je daar niet aan voldoet ben je vreemd. Laat maar lekker kletsen!