Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Dan gaan ze bijna gelijk op, ha ha! De laatste keer op het cb was mijn dochter 9 maanden en toen woog ze 8,7 kilo en 71 cm! Nu zijn we al weer bijna 1,5 maand verder, dus nu zal het wel hetzelfde zijn als jouw dochter.

Hoe zwaar en lang zijn de andere kindjes? Als we dan nu toch bezig zijn.... ;)

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    jaa ik heb een pendel binnen, dec 2011 een meisje:D andere pendel is januari. zou leuk zijn als het uitkomt

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Yeah Leeuw!! Ik ga duimen dat die voor december uitkomt! Dat zou toch heeeeeeeeeeeeeerlijk zijn!:D:D

Onze zoon is ong. 12 kilo en 85 cm. Hij wordt in maart 2.

Bijna weer een paar NOD's toch? De spanning neemt weer toe! Bij mij ook hoor! Hoop echt dat we allemaal op roze mogen!!!

4. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    hoe werkt dat toch met die pendels??? ha ha

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. Mijn dochter is afgelopen vrijdag 1 geworden en zij woog ongeveer 3 weken geleden iets van 8,5 kilo en is 74 cm lang. Wij zijn zelf ook niet groot en gezet dus ze heeft echt ons postuur :) Ze is een slanke, lange meid:p

Leeuw.. Hahaha nee heb nog geen ovu testje gedaan maar misschien als ik test drang ga krijgen aan het einde van de week dat ik dat probeer, ook al zegt het niks.. dan heb ik in ieder geval gepiest over een stokkie:p ahahah

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    dames, ik hoorde van iemand wat tips om snel zwanger te raken, misschien hebben jullie hier wel wat aan!!!

* als je posi ovu-test hebt, heb je normaal gesproken 24-48 daarna je eisprong...uit onderzoek is gebleken dat dat een gemiddelde is en dat je ook later je eisprong kan hebben, OFTEWEL: ook doorgaan met seksen als je denkt dat je eisprong voorbij......

* en als je man zijn zaadjes netjes heeft afgeleverd (ha ha) dan moet je zorgen dat je zelf daarna ook een hoogtepunt krijgt, want dat schijnt positief te zijn (iets met dat je baarmoeder dan samentrekt en zaadcellen naar binnen zuigt...ofzo....ja ja, da's ook weer uit onderzoek gebleken...hihi)

Of het werkt of niet, het valt te proberen toch? Misschien dat we hierdoor eerder een roze schaapje worden!!! Ik zal de nep-rosé vast koud zetten! ha ha ha!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nikkie: onder het kopje pendelen staat wie je een pb kan sturen met je naam en geboortedatum, dan pendelen ze voor je en krijg je een pbtje terug, ze doen het alleen op aangegeven tijden.

renske, dan is je drang weer iets weg, helaas heb ik geen stokjes waar 2 streepjes op kunnen verschijnen in huis. de drang begint al

nikkie, na je man een hoogtepunt krijgen hebben wij 1x gedaan, en zwanger.

8. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Meiden! Ik ben hier flink aan het balen!! Ga net naar het toilet en zie dat er bloed in m'n slip zit......Nouja zeg, 26-11 was m'n laatste menstruatiedag.....Gisteravond nog geklust, maar lijkt me niet dat het daarvan komt.....Gatsie, wat is dit nu weer! Gaat m'n hele cyclus in de war ofzo!?!?!

Sorry voor dit egobericht...Zit op het werk en moet het even kwijt....

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    huh dat is gek? kan het niet van de sex gekomen zijn?

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Lijkt me zo onwaarschlijk.....Pfff, wil nu steeds naar de wc, kijken of er meer bijgekomen is. Misschien was het iets eenmaligs...

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Ik snap je onzekerheid en het is ook zeer verwarrends.. Als het iets eenmaligs is, kan het ook een geknapte ader zijn.. ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt bij je..:(

Leeuw.. Hmm bij mij is de drang er nog niet echt.. maar dat kan zo ineens komen opzetten. Ik heb wel zwangerschapstesten in huis maar ik doe er voorlopig nog geen 1 denk ik:)

Nikkie.. ik drink graag binnekort met jou een nep rose :p

Hier: vanmorgen wat misselijk (weer) maar ik wil het gewooon niet voelen want ik denk dat ik het me weer verbeeld en dan ga ik dingen in me hoofd halen..

Gisteren had ik seks met manlief maar het was zo stroef bij mij, het deed gewoon pijn:( dit heb ik in geen jaren gehad en ben altijd wel glad (sorry, voor de praat).
    Hoe kan dit??:(:(

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik hoop ook dat het geen ongi wordt....anders de hele cyclus in de war...Bah!

Vind het goed van je dat je geen testdrang hebt! Over 4 dagen al testen!! Ik hoop dat de OVUtestjes hebben gewerkt!

13. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,
    ik heb een vraag,
    ik ben nu een dag of 6 ovulatietesten aan het doen.. ze werden donkerder en eerder gistere was die best duidelijk.. maar nu worden ze weer lichter.. zou ik dan toch me ovulatie hebben gehad? xx

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heb je een foto? dat is makkelijker beoordelen

15. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga even een foto proberen te maken.. ik denk zelf dat ie niet positief is geweest maar snap dus niet waarom die dan vager wordt..

16. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nee hij is nog niet positief geweest, misschien had je toen wat donkerder urine?

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    op welke dag zit je nu in je cyclus?

19. TjoekeTjoek

17 nov 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat weet ik dus niet.. ik weet echt helemaal niet hoe me cyclus is.. :( als ik er vanuit ga dat die laatste bloeding een menstruatie is.. dan zit ik nu op dag 10..

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nog ff doortesten dus, en alvast sexen:D, die eisprong kan dan niet lang meer duren als dat echt je laatste menstruatie was

Deel Deze Pagina