@ Renske Jeetje meis, toch doorgezet balen!! Wel goed dat je alweer vooruit kijkt naar een nieuwe ronde!! @ Annelynn Hoe is het daar??? @ Ons wondertje Ik had ook geen goede hoop bij de zwangerschap van ons wondertje... dus ik hoop voor je dat het toch raak is!! Al is vaak een voorgevoel meestal wel het juiste gevoel... maar er moet iemand hoop houden Zou je misschien voor mij misschien wat meer willen vertellen? Ik zie dat je in de icsi behandelingen zit... ik ben nieuw hier, dus een beetje nieuwsgierig naar je achtergrond! Lijkt me toch ook dubbel zo spannend... @ Nikkie Hoe is het met de symptomen?? Jij bent na Annelynn de volgende waarbij de nod er aan zit te komen!!
He dames, Helaas, het eerste bruin is er... Dan zal de rest ook wel niet lang op zich laten wachten . Had ik dus toch vandaag mijn NOD en was mijn ei 5 dagen later dan normaal. Ik had nog hoop vanochtend omdat mijn temp nog hoog is, maar de zwangerschapstest was negatief en een uurtje later kwam het bruin... Dus ook ik mag weer op naar de volgende ronde. Ronde 8 inmiddels. Maar: er is ook goed nieuws! Heb gisteren mijn beoordelingsgesprek gehad en mijn promotie is een half jaar naar voren gehaald, naar 1 juli! Dat betekent dat ik per 1-1 meer ga verdienen en per 1-7 nog meer én een leaseauto krijg ! Oh en ik mag nog een opleiding/cursus volgen van een paar duizend euro. Heb ik dat even goed gedaan ! Ons wondertje: ik hoop voor je dat het wel raak is, ondanks je slechte voorgevoel! Succes met wachten en wie weet krijg je nog net voor de kerst te horen dat het toch raak is! Hoe is het verder? En met de dames op het wachtbankje?
Geslacht eerste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Daphne..12-10-2010 Samba 12-11-2010 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Serendipity 21-01-2011 Nikkie25 26-01-2011 Ons wondertje Marise *-01-2011 Enjoyllive 11-05-2011 TjoekTjoek 09-11-2010 Hanna Mom januari 2009 9 meisjes 9 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Krumfrum uitgerekend Marise waarschijnlijk eind juni/begin juli Daphne uitgerekend op 03-07-2012 Enjoyllive uitgerekend ( nu nog op 20-7-2012 ) Michelle77 uitgerekend 21-07-2011 (zoals het nu lijkt) 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD TjoekTjoek: even een pauze Nikkie: 23 december, ronde 3 Liessie: 27 december, ronde 4 Serendipity: 8 januari??, ronde 1 Leeuw: 13 januari, ronde 4 Annelynn: 13 januari, ronde 8 Renske: 14 januari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 6 Afspraken VK/Echo's MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling Marise: 21 nov: intake/eerste echo Daphne1002: 22 november termijnecho Enjoyllive: 14 dec intake vk Michelle77 : 2 dec plaatsbepalingsecho
Onswondertje.. ik duim voor een ontzettend goede afloop bij je voor deze keer!! Niet opgeven nog hoor! Annelynn.. Nee toch wat ontzettend balen zeg maar je had wel dus gelijk met je ei dat ie later was dan dat je dacht! Wel mooi dat je het zo goed doet op je werk, super joh. Dat zijn leuke vooruitzichten goed gedaan hoor! Leeuw.. Hoe gaat ie met jouw meis? Lissie.. Is het bloeden weer gestopt? Meiden, de laatste paar weken komt er heel weinig roze bij vinden jullie ook niet?? Ik ben bang dat ik als laats achterblijf bij jullie als niet zwangere, maar we komen toch allemaal een keertje echt aan de beurt?? 2012 wordt ons jaar meiden
Meiden geen zorgen maken. Ik heb dit al meegemaakt, iedereen al zwanger en ik werd ahum 4,5 jaar later zwanger. Helemaal niet leuk maar S was het helemaal waard Serendipity ik zal straks wat meer uitleg geven
Leeuw en Renske hopelijk voor jullie snel roze!! Jullie zitten beide in ronde 4/5 als ik het goed lees? Opzich is het helemaal niet raar om nog niet zwanger te zijn. Meeste stellen worden binnen 6 a 12 maanden zwanger. Toch begrijp ik heel goed dat het niet leuk is als het langer duurt dan anderen. Je bent er toch best wel mee bezig en dan duurt het wachten zo lang. Nou meiden ik hoop het allerbeste en snel positief nieuws! Xx
Dit word mijn 6e ronde.. Ik weet ook wel dat het normaal is om een aantal maanden bezig te zijn, maar hoop niet dat ik als enige niet zwangere achterblijf hier van de meiden! Dat zou ik echt niet tof vinden.. maja hopelijk vliegen de dagen voorbij, kan ik aan de klus (heb mijn eisprong rond oud&nieuw haha). Ik zei al tegen me man; laat het vuurwerk maar knallen
Wij hadden twee vrienden stellen die hun kindjes na de zomervakantie kregen wij met die meiden terugrekenen. Bevruchting rond oud en nieuw. Wij allemaal lachen natuurlijk! Bedoelde mijn vorige mailtje niet lullig hoor renske. Want als ik ergens mijn zinnen op gezet heb, baal ik ook als het niet direct lukt. Kan me je reactie dus echt wel voorstellen.
Annelynn: ah nee toch!!!! ik wil, net zoals de rest, allemaal roze schaapjes zien en ik denk dat iedereen hier hetzelfde denkt, als ik maar niet alleen als niet-zwangere achter blijf... Meiden, we houden er gewoon de moed in en gaan vrolijk verder! Ooit komt onze tijd!!! Serendipity: ik heb uiteraard symptomen, ha ha, maar ja, dat heb ik iedere maand, dus ik let er maar niet teveel op! Ohhh, het zou zó leuk zijn als we met kerst een positieve zw.test hebben!
je hebt helemaal gelijk hoor, ik sta er ook wel nuchter in, alleen als ik dan op het forum ben krijg ik zó erg de kriebels dat ik wil en wel nú. buiten zp, ben ik er lang niet zoveel mee bezig als het hier misschien overkomt
Geslacht eerste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Daphne..12-10-2010 Samba 12-11-2010 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Serendipity 21-01-2011 Nikkie25 26-01-2011 Ons wondertje Marise *-01-2011 Enjoyllive 11-05-2011 TjoekTjoek 09-11-2010 Hanna Mom januari 2009 9 meisjes 9 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Krumfrum uitgerekend Marise waarschijnlijk eind juni/begin juli Daphne uitgerekend op 03-07-2012 Enjoyllive uitgerekend ( nu nog op 20-7-2012 ) Michelle77 uitgerekend 21-07-2011 (zoals het nu lijkt) 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD TjoekTjoek: even een pauze Nikkie: 23 december, ronde 3 Serendipity: 8 januari??, ronde 1 Liessie83: 9 januari, ronde 5 Leeuw: 13 januari, ronde 4 Annelynn: 13 januari, ronde 8 Renske: 14 januari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 6 Afspraken VK/Echo's MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling Marise: 21 nov: intake/eerste echo Daphne1002: 22 november termijnecho Enjoyllive: 14 dec intake vk Michelle77 : 2 dec plaatsbepalingsecho Ik heb m'n NOD even bijgewerkt. Maar door die rare ongi's van mij van de afgelopen weken heb ik eigenlijk geen idee of het klopt. Daarom gaan we even proberen met OVU-testen. Hoop dat ik ze morgen binnen heb.
Dat je denkt dat je als laatste nog-niet-zwangere overblijft snap ik helemaal! Ik zelf heb het heel erg dat ik niet hoop dat er enorm veel leeftijdsverschil tussen de 2 kindjes komt te zitten. Is dat ook herkenbaar bij jullie? Ik hoop dat de feestdagen voor ons allemaal heel vruchtbaar worden!!! Met in januari alleen maar roze!! Ohhh, wat zou dat geweldig zijn!
Liessie.. Heel herkenbaar, dat je niet zoveel leeftijdsverschil wilt tussen de eerste en de tweede, dat speelt bij mij ook echt in me hoofd hoor. Maar het gaat goed komen met ons meiden Goed de best doen tijdens de feestdagen. Marise.. Ik snap je wel hoor hihi en het kwam niet lullig over hoor Hier is manlief over een week, een week vrij.. heerlijk! en ik zou het wel een stunt vinden ja als het ons lukt tijdens oud en nieuw zwanger te raken hahaha dat zou ik nooit vergeten Ik ga verder hier TVOH kijken en lekker genieten van me man Fijn weekend alvast meiden
gelukkig maar Renske ik kijk ook tvoh. Vind ze tot nu toe alleen niet zo geweldig. Alleen JessieJ was wel leuk.
Heb nog niet terug gelezen maar moest dit ff kwijt!! Zit vanochtend op de bank... en krijg ongipijn... kan natuurlijk...heb ik vaker paar dagen voor ongi....... ga naar de wc en JAAA Hooor Ongi !!??!? Tis dat ik mijn broek al op mijn enkels had zitten ander was ie spontaan afgezakt! Mischien heb ik me wel vergist.... Vorige ongi uitgegaan van 22-11 maar had toen vanaf 19-11 beetje bruinverlies maar dat was zo weinig dat ik dat niet mee telde. als ik nu uitga van de 22-11 zou ik nu een cyclus hebben van 25 dagen. Ga ik toch uit van de 19de dan zit ik vandaag op dag 29!!!!!...zucht... (hoop stiekum wel een beetje dat het niet doorzet maar het was niet bruin maar echt donker roze/rood dus denk dat ik een wit mekkerschaap blijf beehhee)
He Gats getzie dat ik niet de enige ben die ongi is geworden... Renske Jammer... Ikk ook ei rond oud en nieuw!! Kunnen we gezellig samen klussen( aaahhh nee dat klinkt raar!!) Annelynn OOK ongi!! bah bah lijkt wel besmettelijk...wel proficiat met je promotie! Nikkie zie dat er voor jou wel nog hoop is... je bent onze enige hoop nog deze maaaaand (voer de druk niet op hoor) Ons wondertje spannend hoor allemaal. ik ga duimen!!
Samba heh bah dat is een hele grote tegenvaller Altijd zo'n grote teleurstelling zoiets Dikke knuffel!
Samba: bah bah bah! ik wil niet bah roepen, maar beéhhhh! een roze beéh dan he? hihi Vandaag ging mijn dochter ineens van de ligstand naar de zitstand, ik dus weer helemaal trots! Alleen gaat ze vanuit een split- of spagaatstand zitten (vanuit daar duwt ze zichzelf omhoog) en da's niet de bedoeling (ze is nl extreem lenig)....iemand hier ook ervaring mee (of gaan jullie kindjes wel op een andere manier zitten?)?
@ Nikkie Heb ik idd ook wel eens mee gemaakt op het kdv dat een kindje het op die manier doet... weet niet of dat echt kwaad kan, maar denk dat als ze verder is in haar ontwikkeling, dat ze wel ontdekt dat het ook anders kan @ Ongi Oei wel veel dames ongi zeg niet grappig!! Hier zitten juist de vruchtbare dagen aan te komen... heb "vruchtbaar" slijm gespot hier