Samba.. he bah wat balen zeg! Oooh ook een ei rond oud en nieuw hahaha toeval. Nou nee samen klussen? Haha ik vibd het heel gezellig met je op het forum maar dat,nee haha grapje.. je begrijpt me vast wel! Hopelijk brengt het ons beide geluk dat ei.. Nikkie.. spannend de laatste dagen voor jou. Mijn dochter ging anders zitten,maar weet niet of het kwaad kan. Misschien cb even raadplegen als je ermee zit? Hierngi bijna voorbij,en een leuk druk weekendje. Ga nu even lekker bankhangen met manlief.
Geslacht eerste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Daphne..12-10-2010 Samba 12-11-2010 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Serendipity 21-01-2011 Nikkie25 26-01-2011 Ons wondertje Marise *-01-2011 Enjoyllive 11-05-2011 TjoekTjoek 09-11-2010 Hanna Mom januari 2009 9 meisjes 9 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Krumfrum uitgerekend Marise waarschijnlijk eind juni/begin juli Daphne uitgerekend op 03-07-2012 Enjoyllive uitgerekend ( nu nog op 20-7-2012 ) Michelle77 uitgerekend 21-07-2011 (zoals het nu lijkt) 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD TjoekTjoek: even een pauze Nikkie: 23 december, ronde 3 Serendipity: 8 januari??, ronde 1 Liessie83: 9 januari, ronde 5 Leeuw: 13 januari, ronde 4 Annelynn: 13 januari, ronde 8 Renske: 14 januari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 6 Afspraken VK/Echo's MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling Marise: 21 nov: intake/eerste echo Daphne1002: 22 november termijnecho Enjoyllive: 14 dec intake vk Michelle77 : 23 dec 2e echo met bijna 10 week Dag Dames, Ik heb m'n afspraken even bijgewerkt. Weer up to date nu. Ik zie dat er weinig roze is bijgekomen deze maand. Ik duim voor jullie!!!! Ik reageer niet veel maar volg jullie zeker wel! Liefs Michelle
Hey meiden, Even een egoberichtje van mij.... Heb net m'n eerste OVU-testje gedaan. En er is een best duidelijk 2e streepje tevoorschijn gekomen! Hele domme vraag hoor, maar maakt het eigenlijk ook uit wanneer je dan klust? Moet dat binnen een bepaalde tijd? Vriendlief vindt het ook wel grappig die testjes, dat scheelt ook weer. Komende 3 dagen maar even op het werk testen..... Hoe is het verder hier??
Liessie.. Zodra je test positief is (de teststreep moet dan even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep) dan sprint je ei binnen 24-48 uur. Zolang je test nog niet positief is, sprint je ei nog niet maar zit er wel aan te komen. Dus klussen heeft dan zeker wel zin. Misschien om de dag dan proberen en kijken wat je testjes doen. Maar omdat dit je eerste ronde is met ovu testjes weet je nog niet hoe hij eruit ziet als hij positief is. Misschien wordt ie bij jouw gewoon niet donkerder, dat kan. maar dat weet je pas na een maand proberen.. Klussen zou ik dan wel doen en zeker op de dag dat je ovu test positief is, en misschien ook nog wat dagen daarna. Dan zit je goed. Sucsex dan maar he
He dames! Samba: vervelend van je ongi! Heeft het inmiddels echt doorgezet? Ons wondertje: hoe gaat het ermee? Hou je het wachten nog een beetje vol? Nikkie: onze dochter ging op een andere manier zitten, maar ze worden er steeds handiger in, dus op een gegeven moment veranderde dat ook weer. Ik zou bij twijfel het CB vragen en anders gewoon een tijdje afwachten. Kan vast geen kwaad! Serendipity en Liessie: leuk, vruchtbare dagen! Sucsex en op naar de positieve test over twee weken! Michelle: leuk dat je ons nog steeds volgt! Laat je even weten hoe je echo was vrijdag? Ben heel benieuwd! Vind echo's altijd zo leuk, even een kijkje binnenin nemen! (Liessie, dat was toch jouw luikje?!) Hier weet ik het allemaal niet meer... Mijn ongi is er nog steeds niet door, alleen maar wat bruinverlies. Er was een heel klein beetje heel donkerrood bloed, maar dat kan nog geen ongi zijn. Ik ben dus nog steeds aan het wachten op het eerste echte rood. Ondertussen is mijn temperatuur nog wel redelijk hoog, maar temp in het weekend altijd wat later, dus zeker weten doe ik het niet... Pff, dat eeuwige gewacht ook! :x Zou mooi zijn als ik toch zwanger blijk te zijn, maar ik heb de hoop wel een beetje opgegeven... Ik hou jullie (uiteraard ) op de hoogte! Fijne avond!
Annelynn.. Wat spannend zeg! Mijn vraag ook: heb je nog eens getest dan? en bruinverlies kan je volgens mij geen ongi noemen nee.. oooh ik hoop het zo voor je. Enne .. ja het was mijn luikje haha maar volgens mij wil iedereen hier wel een buikluikje Liessie.. succes vanavond
Annelynn: oehhh, er is dus nog hoop!!!! testen, testen testen!!!! Liessie: sucsex! hihi! Wbt mijn dochter, het ziet er heel pijnlijk uit, maar zij heeft er totaal geen last van, ha ha! En elke keer als ze gaat zitten, dan zijn wij helemaal blij en dan klappen we en vanmiddag zag ik haar vanuit de keuken weer zitten en toen ging ze maar voor zichzelf klappen! Zo schattig!
@ Annelynn Oeeh spannend!!! D'r is dus nog wel degelijk hoop!! Zolang je temp hoog blijf... spannend zeg!! Wanneer ga je weer testen?? @ Nikkie Gelukkig zijn kinderen nog lekker lenig he @ Hier Vruchtbare dagen ingeluid maar heb nog niet het idee dat m'n eisprong er aan zit te komen... waarschijnlijk dan toch rond kerst?
Annelynn.. Weet je al wat meer?? Nikkie.. hahaha dat klappen, heel herkenbaar en precies mijn dochter. Lief is dat he om te zien En gelukkig zijn ze nog lekker lenig als ze nog zo jong zijn.. Serendipity.. Gebruik je geen ovu testjes?? Of had je dat al een keer verteld? Is dat niet wat voor je, om je eisprong op te sporen? Hier: de ongi is voorbij dus we kunnen weer aan de gang Hopelijk mag 2012 knallend beginnen voor ons Trouwens, me dochtertje heeft nu haar tweede tandje, jaja ze is er laat mee maar zonder pijn of iets is ie doorgekomen, superr
Hai dames, kom hier ook weer even om het hoekje kijken. Deze ronde temp ik niet om niet meteen er druk op te leggen, maar ja, weet in mijn hoofd wel ongeveer wanneer mijn ei is natuurlijk haha. Waarschijnlijk afgelopen vrijdag mijn ei gehad, dus nu op het wachtbankje. NOD is officieel 1 januari, maar wil 31 december testen mocht ik tekens vertonen. Pff. Deze week kan ik lekker nog relaxen, volgende week begin ik (eindelijk!) met werken. Veel zin in en dan gaat de tijd ook wat sneller haha.
Hallo dames! Helaas, ondanks de hoge temp had ik vanochtend toch een negatieve test en even later is de ongi echt doorgekomen. Wel een rare lange cyclus deze maand, maar het is niet anders. Mijn nieuwe ei wordt een week na oud en nieuw verwacht, dus laat 2012 maar komen! Hopelijk krijgen we nog wat roze deze week/dit jaar en anders wordt 2012 een heeeel roze jaar voor ons! Dat kan gewoon niet anders!
Annelynn.. Toch jammer! En idd, een rare cyclus jaa.. zit denk ik in een winterdepressie voor zover je het winter kunt noemen hahaha Idd, 2012 gaat gewoon ons jaar worden meiden, iedereen gaat gewoon op roze. Ik eis dat gewoon In het voorjaar staan wij met zn allen als roze schapen in de wei... beeehhhhhg
Renske: super zeg dat je dochter haar tweede tandje krijgt!!! ik ben nog steeds heel geduldig aan het wachten tot er hier 1 verschijnt, hihi! Hanna mom: oeh, spannend, nu even afwachten!!! Misschien ga je dan wel met positief nieuws 2012 in!!! Annelynn: jammer dat het toch heeft doorgezet...op naar de volgende (roze) maand!!! Hier verder geen nieuws. Ik wacht wel nog even tot donderdag met testen (denk ik...ha ha).
ja, ik voel weer van alles, ha ha! ik ben erg moe, steekjes in mijn liezen, af en toe beetje misselijk...maar goed, dit had ik de afgelopen keer ook en toen werd ik gewoon ongesteld....dus ik denk er niet teveel bij na. Dan kan het alleen maar meevallen! Ik heb alleen nu slijmverlies erbij en dat had ik de vorige rondes, volgens mij, niet. Maar ik kan me ook niet herinneren dat ik in het begin van mijn vorige zw.schap dat ook had. Jullie wel?
@ Nikkie Wit slijmverlies?!?!?!?! Ik had dat weldegelijk bij m'n zwangerschap!! Spannend!! @ Annelynn He verdorie... raar met een hoge temp. misschien een verkoudheidje erbij?? Ook wel raar dat het nog zo lang duurde voordat het doorzette... @ Renske Ik heb "vroeger" wel veel ovutesten gebruikt, maar inmiddels ken ik m'n lichaam goed en heb ik het (denk ik) niet meer nodig! Ik voel zoiezo m'n eisprong... vind het alleen altijd spannend van te voren wanneer ik die ga voelen voel hem een hele dag lang... dus dan weet ik gewoon dat ik die dag moet klussen! En ik heb al een paar dagen "vruchtbaar" slijm (weet niet of jullie dat hier spotten en hoe jullie dat noemen??) meestal heb ik 4 tot 8 dagen daarna m'n eisprong ongeveer! Gemiddeld gezien qua cyclus zou ik rond kerst zitten en als ik nu naar m'n lichaam luister, denk ik dat het ook rond kerst is... of er net voor! En jij volgt me alweer er snel na zo te zien!! Dat heb ik met een lange cyclus Wel gezellig!!
Spannend Nikkie, al bijna testen.... Ga duimen dat het voor jou een roze kerst wordt!!! Annelynn: jammer dat het doorgezet heeft! Hannamom: leuke datum, je NOD!!!! Heb vandaag weer OVU-testje gedaan. Hij was wat lichter als gisteren. Maar dat kan toch ook komen doordat je veel gedronken hebt? Morgenochtend maar even wat minder drinken... Verder hier wat gedoe met sch.moeder gehad dus voel me niet echt prettig in m'n vel...moet het loslaten van vriendlief en sch.zus maar is lastig!
@ Liessie Opzich zou je ovutest gisteren wel positief geweest kunnen zijn... dan heb je vandaag of morgen je ei... qua cyclus is dat wel logisch aangezien je morgen op dag 14 zit... zou een mooie nette cyclus zijn!! Heb je al geklust??