Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Gisteren geklust en donderdag en vrijdag...

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    dan zit je met gisteren wel goed denk! ;)

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik hoop het!!!! Ga vandaag nog wel weer een testje doen. Even kijken hoe het nu is. Drink niet zoveel vanmorgen....

We mogen straks ons eigen kerstpakket samenstellen! Ben heel benieuwd!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serendipity.. Das wel handig ja dat je je eisprong zo goed kan voelen, hoef je idd niet aan ovu testjes of iets :p
    Zou wel mooi wezen als ie rond de kerst is, als je dan zwanger bent dan weet je in ieder geval dat het een mooi kerstkindje is;)

Liessie.. bij mij waren ze de ene keer ook wat donkerder en dan weer lichter, het kan ermee te maken hebben hoeveel je drinkt ja. Aangeraden wordt om 2 uur van tevoren niet te drinken en niet (teveel) te plassen.
    Na deze ronde en hopelijk heb je daarna die testjes niet meer nodig, dan weet je wat je echte knaller is:) voor nu: probeer wel te klussen:)

Nikkie.. Spannend hoor, hopelijk krijgen jullie een mooi kerstcadeautje:)

5. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Liessie: hopelijk heeft je man raak geschoten, hihi!!! Wat vervelend zeg dat met je sch.moeder! Hopelijk kan je dat nare gevoel snel van je af zetten....

Hier: ik wilde vanochtend eigenlijk een test doen, maar ik heb het toch niet gedaan (vond ik erg knap van mezelf). Nu wil ik morgenochtend gaan testen...dan is de hcg-waarde (als ik wel zwanger ben dan...) weer wat hoger.

Ik had vooral gisteravond/vannacht (ja, ik was al om half 5 wakker door een uitgeslapen dochter die het leuk vond om lekker uitgebreid te gaan zingen....ze is wel weer daarna in slaap gevallen, gelukkig!) last van symptomen...ik had echt heel erg last van mijn schaambeen....een beetje een druk erop...En ik heb veel meer last van mijn liezen (veel meer dan bij mijn vorige zw.schap), maar goed, vorige ronde dacht ik ook dat ik echt zwanger was, ha ha! Als ik heb getest (met hopelijk roze nieuws!) dan laat ik het jullie meteen weten!!!

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehhh spannend Nikkie.
    Mijn duimen draaien voor je hoor:D

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nikkie spannend meid!!!! Als je dan weer die symptomen leest denk ik: dat moet wel roze zijn! Maarja, uit ervaring weten we dat die symptomen (helaas) vaak niks zeggen!

8. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nikkie spannend spannend spannend!!!! ik ga duimen!! ik WIL goed nieuws morgen ochtend!!!:D:D:D

9. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    wat lief van jullie! jaaaaa, ik wil ook zo graag een roze schaapje worden!!! beeeeééééhhhhh

ohhh, ik word helemaal gek van mijn rechterlies....echt heel veel steken, niet normaal.....ik weet, helaas, dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.....Maarrrr, positief blijven!!! ha ha

Vanaaf weer New girl kijken op rlt5...vind ik echt een briljante serie! Kijken jullie daar wel eens naar?

10. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Haha ik heb gekeken....vond het leuk! Hihi echoput!

11. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nikkie!!!

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Jaaa, ik ben ook benieuwd naar Nikkie!!!

13. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Vanochtend wel getest, maar negatief, maar goed, morgen is mijn nod pas officieel, dus er is nog een heel klein sprankje hoop!

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. Wel jammer maarja zullen we maar zeggen: geen bloed geeft moed?? Ik duim nog steeds voor je meiss!

En bedankt voor je tips in mijn andere topic, ik ben nog aan het denken hoe of wat;)

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    OEHHH Spannen zeg.... duimen dat de ongi idd wegblijft!:$

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Nikkie
    Oeeh je houdt het wel spannend zeg... wel balen van die negatieve test... was tie echt super wit?? Of toch stiekem een licht streepje gespot??

@ Hier
    Ik denk vandaag m'n ei, maar zondag ochtend voor het laatst geklust :( dus vanavond aan de bak... maar vriendlief zat gisteren ook alweer te zeuren dat tie te moe was (hij is een beetje ziekjes)... daar komen de excusses alweer :( en dan zitten we pas in ronde 1 :(

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serendipity.. Hmm eisprong eerder dan verwacht zie ik. Ik hoop dat je je man toch nog even zover kunt krijgen, zou anders wel jammer zijn!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve lieve meiden,
    Sorry weer verwaarloosd maar heb mijn hoofd zo vol sorry.

Nikkie negatief getest maar nog geen ongi ik blijf duimen hoor.

Meiden die kunnen gaan klussen heel veel succes!!

Hier is helaas icsi nummer 1 ook mislukt pfff.
    Had het vermoeden al maar toch komt de klap hard aan.
    Ik snap het totaal niet meer:(

Serendipity ik zou je mijn verleden vertellen:)
    Heel verhaal maar probeer het kort te beschrijven.

27 Oktober 2005 besloten mijn man en ik de pil de deur uit te zetten.
    De afspraak was als hij een vast contract had dat we gingen stoppen dus zo gezegd zo gedaan.
    Maanden na maanden niks.
    De 8e maand heb ik een licht positieve test??? gehad maar de bloedtest was negatief dus dat was een valse.
    Toen we na 1,5 jaar nog niet zwanger waren wilde ik wel eens weten wat nu het probleem was.
    We ondergingen allebei onderzoeken, hij zaadtest en bloedtesten.
    Ik bloedtesten, echo's en een onderzoek met een camera en water om te kijken of mijn eileiders open waren.
    Het nieuws wat we toen kregen was een harde klap in ons gezicht.
    Er was geen enkele zaadcel gevonden in mijn man zijn sperma.
    Op dat moment wisten we echt niet meer wat te doen.
    Donorsperma wilden we niet, adoptie tja.
    Alhoewel de fert arts ons het afraadde onderging hij een tese 8 Mei 2008( een ingreep om zaadcellen in de zaadbal te vinden)
    Helaas kregen we daar ook van te horen dat die negatief was.
    We zaten toen helemaal zak in as.
    Wat nu?

Na heeeeeeeeeeeel veel gepiekerd en onderhand weer een hele tijd verder besloten we dan toch maar voor donorzaad te gaan.
    Via kennissen gehoord dat men erg tevreden was over Antwerpen.
    Dus zo gezegd zo gedaan een afspraak gemaakt.
    Maar onverwacht moesten we deze afzeggen.
    Aangezien we de papieren hadden moeten opvragen van ons beiden, ook van zijn tese, of we mochten starten met kid , hadden we deze thuis.
    Uit nieuwsgierigheid ben ik eens op de termen gaan zoeken op internet.
    En daar kwam uit dat er wel maar 8 volgroeide zaadcellen waren gevonden.
    Op internet las ik van een prof die zo bekend staat in het mannelijk probleem dat we zoiets hadden we gaan daar naartoe voor een 2nd opinion en evt kid.
    Daar aangekomen Mei 2009 lieten we hem ons dossier zien.
    Hij vond het helemaal niet slecht en raadde aan een nieuwe tese te doen met backup van donorzaad.
    Het werd een verse icsi met tese ( of donorzaad)
    27 Oktober 2009 ( precies 4 jaar na het stoppen met de pil) was het zover mijn punctie en zijn tese.
    Mijn punctie leverde 15 eicellen op!
    Super.
    Maar helaas werden bij de tese enkel onvolgroeide zaadcellen gevonden die ze niet konden/ mochten gebruiken.
    Dus werd onze afspraak na gegaan met donorzaad.
    1 november zou ik mijn tp krijgen maar het is nooit zover gekomen.
    Van de nacht op 31 oktober op 1 november werd ik extreem ziek.
    Ik had al wat dagen last, opgezwollen buik enz maar mijn bloedwaarden waren goed.
    Maar helaas was het op 2 dagen zo verergerd dat ik hele ernstige overstimulatie had.
    Mijn bloed was niet meer te prikken, bijna helemaal ingedroogd.
    Mijn buik was alsof ik 7 maanden zwanger was en van mijn gezicht niks meer over.
    Meiden ik wil mij nooit maar ook nooit meer zo voelen ( daarom dat ik nu ook bang was voor de icsi)
    Ik heb na 4 dagen een spoedpunctie moeten ondergaan waar men 4 liter vocht aftapte.
    Mocht bijna niks drinken want dit was niet goed.
    Heb 1 nacht aan de beademing gelegen want had al vocht richting mijn longen lopen.
    Uiteindelijk 2 dagen na de spoedpunctie mocht ik weer voorzichtig naar huis.
    2 maanden later mochten we dan voor een cryo ( ingevroren embryo) tp gaan.
    3 Januari was het zover een tp van 2 top cryo's.
    En 9 dagen later had ik een lichte positieve test , ik was zwanger!!!
    Maar het hcg was niet hoog genoeg, men vermoedde dat het een mk ging zijn.
    Uiteindelijk bleek ik zwanger van een 2ling maar met 6.5 week ging het idd mis:(
    Kapot van verdriet eindelijk was het zover en dan ging het weer mis.
    1 cryo daarna was niet meer zo goed en die tp mislukte ook.
    Aangezien er een wachttijd was voor iui-d hield ik rekening met een aantal maanden.
    We gingen op gesprek bij de fert arts en die gaf ons groen licht.
    Onverwacht mochten we al starten!
    4 Mei 2010 had ik mijn eerste iui-d.
    Ik verwachtte er totaal niks van maar merkte wel mijn belangrijk zw symptoom.
    19 Mei had ik toen een prachtige knaltest in mijn handen.
    Helemaal verbaasd en dolgelukkig!
    Mijn hcg stond deze keer op 325 en er werd zelfs vermoed voor een 2ling nu.
    Maar het was ons ventje wat zo'n krachtig hcgtje was.

Zo nu kennen jullie een beetje ons verhaal:)
    xxx

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Serendipity: hopelijk kun je je man enthousiast krijgen!!! Anders zou het idd heel jammer zijn!

Nikkie: blijf duimen voor je hoor!!!!

M'n OVU-testen worden steeds lichter. Zal ik dan afgelopen weekend m'n ei al hebben gehad? Dat zou dan toch wel heel snel na m'n laatste menstruatiedag zijn geweest (vrijdag). Denk dat ik nog maar even doortest.

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onswondertje.. jeetje diepe respect heb ik voor jou. Dat jullie zoveel hebben meegemaakt en hebben moeten doorstaan om een mooi wondertje te krijgen. Dan pas besef je dat het echt een wondertje is. Ik hoop dat het snel mag lukken bij jullie, het is jullie zo gegund.

Liessie.. Ik zou ook nog even doortesten. Ik had pas op dag 17 een positieve test, en daarvoor werd ie donkerder en dan weer lichter.. als ik jouw was zou ik nog even doortesten en dan weet je pas iets zeker:) succes

Deel Deze Pagina