Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Renske dank je wel:)

2. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    hallo allemaal!

Wat een spannende tijd hè?! Heb een klein beetje terug gelezen, heftige verhalen soms zeg, pfff!

Wij gaan ook voor een tweede! Onze dochter is nu 3 jaar (oktober 2008). Ik wilde al wel eerder, maarja, manlief vond het wel prima zo! Hij twijfelde net zo als bij de eerste, maar gelukkig lijkt het hem nu toch helemaal leuk!
    Bij de eerste was het de eerste ronde meteen raak! Dat bleek pas toen ik een echo liet maken, met 8 weken, toen bleek ik al bijna 12 weken zwanger te zijn, surprise! Ben benieuwd hoelang we nu moeten wachten...(man zegt dat ik zo weer zwanger ben: Macho!:D) Ik ga daar zeker niet van uit, maar hoop t stiekem wel!
    Ik ben sinds afgelopen zondag gestopt (stopweek al gezehad, zeg maar)!
    Blijf gezellig meelezen!

3. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Nikkie!!!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emmy.. Welkom. Hopelijk is het snel raak voor jullie :D

Nikkie.. Al meer nieuws?

Liessie.. Hoe gaat het met testen?

Leeuw.. hoe gaat het met jouw meis?

Annelynn.. Je ongi alweer een beetje over?

Hier.. weinig nieuws, voorlopig nog geen ei denk ik. Ga van het weekend weer beginnen met ovu testjes

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jeetje wat een verhaal zeg wondertje!! En ik denken dat wij lang moesten wachten, hoe sta jij er nu in? Trek je het? Dat afwachten? Of ben je het inmiddels een soort van gewend?

Hier vannacht denk mijn ei gehad en gisteravond geklust! Maar nu al een slecht gevoel er over, stom hè? Zal wel uit zelf bescherming zijn!

Hoe is het met de rest?

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    ha dames

Heb nog geen test gedaan. Ik ben ook nog niet ongie geworden, maar heb wel het gevoel dat ik het vandaag word. Hmmm, maar weer wachten dus. Als ik nog niet ongie ben geworden, dan test ik morgenochtend weer. Ik hou jullie op de hoogte!

Emmy: gezellig dat je mee komt kletsen!!!! Succes met zwanger raken!!!

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikke.. Mijn duimen draaien hoor voor je

Serendipity.. okee dus je ei is geweest. Hoellang is je LF meestal of verschilt deze nog wel eens?

8. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ons wonder: WOW wat een verhaallll:$ respect!! dat jullie er samen zoveel energie in kunnen steken...slik...

Nikkie!! wat ontzettend spannend.. ik blijf duimen hoor...:D

9. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Ons wondertje (lees net pas je verhaal): jeetje meid, wat ontzettend heftig! Echt heel veel respect dat je het allemaal zo lang volhoudt zeg! Knuffel voor jou!!!

10. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Nog steeds niet ongie....zucht....ik word er gek van. Ik blijf nu nog steeds hopen dat ik toch stiekem zwanger kan zijn...pfff! Ik heb nu ook last van mijn bekkenbodemspieren (nooit eerder last van gehad) en heb nog steeds wit slijmverlies....Frustratie alom hier!

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Nikkie
    Wow spannend!!!! En dat wit slijmverlies herken ik echt :)... en wit is iig niet roze :D dus ik heb er een goed gevoel bij!! :)

@ Renske
    Ik had vroeger altijd een lf van precies 14 dagen... nooit meer of minder... na m'n zwangerschap is het tot nu toe 12 dagen... dus ben benieuwd!

12. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Ik heb alles wel gevolgd, maar was nogal druk, dus heb niet meer gereageerd. Maar nu heb ik vakantie, dus alle tijd :D.

Nikkie: al getest? Ik hoop dat je op roze mag! Spannend!

Ons wondertje: ik heb je verhaal gelezen en vind het ongelooflijk wat jullie allemaal hebben meegemaakt en doorgemaakt voordat jullie eindelijk zwanger mochten zijn! Ik hoop echt dat het snel raak is voor je en dat jullie ook nog een tweede kindje mogen verwelkomen in jullie leven! Wanneer gaan jullie voor de volgende poging?

Emmy: welkom! Klets gezellig mee! We hebben ook een NOD-lijst, als je het leuk vindt mag je jezelf er op zetten. Zo kunnen we elkaar's NOD's mooi in de gaten houden. Ik zal de lijst nog even opzoeken.

Samba: ik moest erg lachen om het plaatje van het witte schaap :p. En nu maar hopen dat je (en wij) hem snel roze mag kleuren! :D

Serendipity: als je je ei hebt gevoeld, dan moet je toch haast wel op tijd zijn?! En als je op tijd was, dan heb je zo'n 60% kans dat je zwanger wordt heb ik eens gelezen. Dus, geef nog niet op! En: voorgevoelens zijn niet altijd juist (dat kunnen de meest hier wel beamen denk ik...:p)

Renske: hier is de ongi bijna voorbij. Ik ook nog lang geen ei uiteraard, dus nog even geduld (ben ik niet zo heel goed in :p). Ik begin volgende week met ovu-testen. Heb er 25 besteld zodat ze niet weer opraken als mijn ei later is dan verwacht :D. Dan zit ik ook niet meer zo lang in spanning!

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. spannend en frusterend tegelijk ja. Heb je alweer opnieuw getest? Hopelijk is het bingo!

Serendipity.. aha oke dus je zit nu op het wachtbankje! Spannend hoor!

Annelynn.. vakantie en er alsnog zo vroeg uit? Hihi. Tja de eerste dagen na ongi vind ik zo lang duren en je hebt niks aan die dagen. Ja even bijkomen om vervolgens weer aan de klus te gaan haha.

Hier een druk dagje zo voor die feestdagen,heb genoeg te doen! Zit nu op dag 10 en ga morgen weer beginnen met ovu testjes. Ben benieuwd wanneer mijn ei deze keer is.
    Ik houd jullie in de gaten

14. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Renske, ja, vroeg opstaan is er in gedrilld he?! :p. Zit denk ik nog in de werk-modus, want ik kon om 6.00 uur al niet meer slapen! Ik was zelfs nog eerder wakker dan dochterlief! Succes met de laatste voorbereidingen voor kerst! Ik ga ook even douchen en naar de winkel, anders pas ik er straks misschien wel niet meer bij ;).

Nikkie: EN, EN???

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
  16. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Oh wat zou ik mij graag willen aansluiten. Maar mijn meisje is nog maar 3,5 maand dus dat is nog een beetje vroeg. Maar volgend jaar kom ik mij aansluiten!

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    MMM74.. Zodra jullie er klaar voor zijn, ben je van harte welkom hier hoor:) gezellig!

Nikkie.. je houd het wel spannend hoor!
    trouwens, me choco hart staat in de koelkast hoor, heb net even gespiekt en hij ziet er goed uit:D komt ook makkelijk los van de silicone vorm! Thanks voor je tips:D

18. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Renske: nou, ik hoop dat je choco-taart ook lekker smaakt! Laat even weten als je er van hebt gegeten!!!

Nog steeds geen ongie, maar ik durfde het vanochtend niet aan om te testen, hihi! Ik dacht, straks heb ik weer een negatieve test. Ik ga wel morgenochtend testen hoor! Ik hou jullie op de hoogte!

Zo, mijn dochter ligt op bed en ik ga alvast een appeltaart bakken, jammie!!!

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. Jaa ik ben ook erg benieuwd. Hij is natuurlijk voor manlief:p
    Jeetje wat houd jij het spannendd!!!
    Geen bloed geeft moed toch :D:D zou wel een gaaf kerstcadeau zijn, daar kan ik niet aan tippen met me choco hart:p

Annelynn.. Ik was vergeten op jouw te reageren, maar das echt je ritme dan he er vroeg uit moeten enzo. Heb je een weekje vakantie nu?

Na vandaag heeft manlief ook heerlijk een ruime week vrij, dus we gaan allemaal leuke dingen doen met de kleine meid. Ik heb er zo zin in :D:D

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heb jullie een btje verwaarloosd, sorry:(

wat heb ik gemist?

Deel Deze Pagina