Uuhmm.. Nikkie die officieel overtijd is.. maar ze gaat morgen weer testen dus spannend spannend spannend.. Serendipity.. Heeft haar eisprong vermoedelijk gehad.. UHmmm.. verder niet hele bijzondere dingen hoor Leeuw. Hoe is het met jouw?
aah spannend dus! ben erg benieuwd naar de test van morgen. met mij gaat het prima, ik wil niet bezig zijn met het "zwanger worden", maar het lukt steeds niet, toch weer berekenen wanneer eisprong ongeveer is, wanneer nod enz. ik was eerst van plan om ovutesten te kopen, niet gedaan Van de week was ik bij mijn broer en schoonzus, pakte de suiker uit het kastje, en wat zie ik, Foliumzuur!! ik heb maar net gedaan alsof ik niets had gezien, ben benieuwd wanneer hun met het blijde nieuws komen de vorige x was zij eerder zwanger, gewoon ff in ronde 1, toen zaten wij in ronde 2, 4 maanden later was ik ook zwanger. dus ben benieuwd hoe het nu gaat lopen, mijn man zei tegen me: jaa maar nu moeten wij eerder zijn hoor haha. Hoe is het met jou? en de rest?
net ff gekeken wanneer ik voor het laatst ongi was en: ik zit nu op dag 12, met een cyclus van 32 dagen, nod is 12 januari. vorig jaar was ik toen uitgerekend
@ Nikkie Ik heb zooooo'n goed gevoel bij jou!! Ik ga heel hard duimen voor morgen!! @ Annelynn Fijn dat jij nog hoop voor me hebt... zou wel een stunt zijn... vorige x in ronde 14 zwanger en wie weet nu in ronde 1 zwanger @ Hier Ik begin een beetje te twijfelen over m'n ei, al weet ik eigenlijk zeker dat ik hem woensdag op donderdag nacht heb gehad! Maar gisteren en vandaag voel ik nog steeds wat steekjes her en der in m'n linker lies! Ik hou het maar op spierpijn?? van het sexen ... of na "weeen" van de eisprong?? Lijkt me namelijk een beetje stug dat in nu al symptomen zou hebben! Ik ga m'n banner even aanpassen... gooi hem maar op donderdag m'n eisprong en een lf van 14 dagen voor de zekerheid (ipv 12)
Geslacht eerste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Daphne..12-10-2010 Samba 12-11-2010 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Serendipity 21-01-2011 Nikkie25 26-01-2011 Ons wondertje Marise *-01-2011 Enjoyllive 11-05-2011 TjoekTjoek 09-11-2010 Hanna Mom januari 2009 9 meisjes 9 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Krumfrum uitgerekend Marise waarschijnlijk eind juni/begin juli Daphne uitgerekend op 03-07-2012 Enjoyllive uitgerekend ( nu nog op 20-7-2012 ) Michelle77 uitgerekend 21-07-2011 (zoals het nu lijkt) 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD TjoekTjoek: even een pauze Nikkie: 23 december, ronde 3 Serendipity: 5 januari, ronde 1 Liessie83: 9 januari, ronde 5 Leeuw: 13 januari, ronde 4 Annelynn: 13 januari, ronde 8 Renske: 14 januari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 6 Afspraken VK/Echo's MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling Marise: 21 nov: intake/eerste echo Daphne1002: 22 november termijnecho Enjoyllive: 14 dec intake vk Michelle77 : 23 dec 2e echo met bijna 10 week
Leeeuw.. ik hoop dat jullie dan deze keer eerder zijn haha. Dat soort dingen berg ik dus altijd goed op in het geval dat iemand anders het ziet Je klusdagen komen er dus wel aan nu.. succes ermee in ieder geval. Moeilijk is het he, om er niet mee bezig te zijn.. Serendipity.. Wat kan een vrouwenlichaam toch ingewikkeld zijn he, hopelijk heeft je gevoel gewoon gelijk gehad met je eisprong! Ik zal de komende dagen wat minder aanwezig zijn vanwege de drukte, morgen al beginnen met wat voorbereidingen en dan de kerstdagen. Ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen en tot snel
Hey meiden! Even druk gehad afgelopen dagen dus niet veel op ZP geweest. Nikkie, je maakt het spannend meid! Ben heel benieuwd naar je test morgen!!!!! Ik heb het idee dat m'n OVU-testen weer wat donkerder worden. We blijven gewoon klussen om de dag. Hoop dat het effect heeft! Nu lekker the Voice kijken. Opening ging niet helemaal goed! Jammer, geluid was denk ik niet goed ofzo!
Seren, dat kan heel goed nog na-pijn zijn van je ei. Renske, jij ook fijne dagen, en voor de rest ook natuurlijk maak er wat moois van!
@Serendipity. Ik heb soms ook nog 1 of 2 dagen na mijn ei een soort van ovulatiepijn, dus kan best! @Hier. Mag ik weer een beetje meekletsen? 1 januari is NOD, wil nog net in het oude jaar testen als ik wat symptomen heb. Erg druk met kerstvoorbereidingen en probeer het zwanger worden een beetje los te laten. Zit eigenlijk ook nog in het verwerkingsproces, maar goed. Zou wel heel graag weer zwanger willen zijn... Erg dubbel en verwarrend gevoel dus. Hoop dat ik dat ook een beetje met jullie mag/kan delen... Ga nu naar bed, spreek jullie morgen! Liefs.
natuurlijk mag je dat met ons delen wel dubbel voor jullie zeg ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn, maar ja hoe doe je dat?
Nou, dit zag ik dus he-le-maal niet aankomen zeg! Ik dacht gisteravond dat ik ongie was geworden, want ik dacht dat ik met het afvegen wat bruinverlies had (maar dat kan ook donkere urine zijn geweest), dus ik had de moed opgegeven en vond mezelf erg zielig en manlief was (en is nog steeds) werken, dus heb ik zijn halve kerstpakket maar geplunderd, hihi! En vanochtend dacht ik dus weer bruinverlies te hebben, maar toch dacht ik, ach ik doe gewoon die laatste test, dan ben ik daar ook weer vanaf. Dan beginnen we daarna weer een nieuwe ronde. Ik deed die test en toen heb ik de test in de badkamer laten liggen en niet meer naar gekeken. Ik ging ondertussen mijn dochter uit bed halen. Voordat ik met haar naar beneden ging, dacht ik, oja, even nog die test in de prullenbak gooien (want ik dacht, ben toch niet zwanger) en ik pak de test....en ja hoor, een streepje....ik was echt helemaal ondersteboven!!! Ik kan het nog steeds niet geloven!!! AAHHHHHH!!! Straks maar even wat extra testen kopen. Ik had woensdagochtend een clearblue dig.test gedaan en die kunnen al 4 dgn voor je nod goed testen, dus ik dacht, nou als ik die test doe, dan komt het wel goed, want ik had zo'n sterk gevoel dat ik zwanger was, maar die test gaf negatief aan. Dus al met al, ik zag dit helemaal niet meer aankomen.....en ik ben heeeeeeeel erg blij!!!!! En ik hoop echt oprecht dat jullie mij mogen volgen!!!!
Jaaah Nikkie!!! Ik wist het!! Gefeliciteerd meis!!! Ik herkende het van je afscheiding ... maarja dan nog blijft het gissen natuurlijk!!! Geniet er van!!! Hoe reageerde manlief?? @ Hier Hier worden de steekjes in m'n lies eindelijk minder... heb het nog nooit zo lang gehad (weet wel dat ik bij de zwangerschap van Evi ook lang twijfelde wanneer ik nou m'n ei had gehad... toen bleef die ovulatiepijn ook zo lang, maarja) maar komt denk ook doordat ik er nu zo mee bezig ben, dan let je overal op natuurlijk!! Los laten... los laten... los laten... pff we zitten pas in ronde 1 en ik ben er al zo mee bezig... is niet goed, los laten
GEFELICITEERD!!!!!!!! Wauw! Wat een fantastisch kerstcadeau! Geniet er van! En ik hoop ook dat er snel meer mogen volgen!
Nikkie.. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah JIPPPIEEEEEEEEE! Gefeliciteerdd! Wat een leuk kerstcadeautje zeg. Wij willen wel even een foto zien, ook van die digi die je nog gaat doen Hoe voel je je nu???
De foto's volgen nog!!! De cb dig. was ook positief! Het duurde een eeuwigheid voordat ik resultaat kreeg. De vorige keer sprong die meteen op zwanger, maar goed, het was positief, dus daar gaat het om, ha ha! Verder voel ik me goed, maar vanmiddag ging ik naar de wc en toen veegde ik bloed af (het was meer afscheiding met wat druppels bloed)....maar goed. Het kan ook een geknapt adertje zijn ofzo. Eerst was het bruin bloed en nu bruinig/rood. Ik ben toen weer naar de kruidvat gefietst voor nog wat testen. Morgenochtend weer testen. Oja, mijn man kwam uit zijn werk en toen zei ik van, ik heb toch nog een kerstcadeau voor je (ik had een strik om de test gedaan en ingepakt) en dat gezicht van hem toen hij het uitpaktte!!! Geweldig! Hij (en ik) moest wel wat tranen laten, hihi! Ik ga proberen mezelf niet gek te maken door die enkele druppels bloed, maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig krijgen we vanaaf visite...wat afleiding! Ik hou jullie op de hoogte!!! en ik zal vanaaf foto's maken en als ik tijd heb, zet ik ze online! Fijne dagen!
Dames, ik kom me aanmelden Moeder van een dochter van 2 jaar en 4 maanden. Ik verkeer op dit moment op het wachtbankje in ronde 1. Bij mijn dochter was het ronde 1 raak... dus hopelijk nu weer. Voel hier en daar een rommelende onderbuik, verder voel ik me kiplekker zonder die rotpil! Dus we zullen zien. Wie mogen er nog meer testen deze week?
Nikkie.. Zolang je geen krampen en echt heel veel bloed verlies hebt, zou ik me geen zorgen maken. Dat kan er allemaal bij horen. En hartstikke goed dat je cb nu ook positief was Jij bent gewoon lekker zwanger en wel van een mooie plakbeeb. Een fijn kerst meis!! En wat lief van je man, dat ie zo reageerde Superr! Wij gaan volgen hoor, we laten je niet alleen in de wei staan Dochter2009.. Welkom. Hopelijk is het snel weer raak voor jullie Meiden, hele fijne dagen. Dat er maar veel kerstkindjes gemaakt mogen worden en geniet natuurlijk van de kerst. Ik ben de komende dagen niet veel online, ik spreek jullie dus heel snel weer!