Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
  2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Nikkie!! Wat een geweldig kerstkado!!!! Gefeliciteerd!!!!

Welkom dochter2009, klets gezellig mee!

Hier net een kerstontbijtje gehad. Lekker vroeg. Zoonlief was al vroeg wakker. Maar geeft niet, gezellig!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik realiseerde me vanmorgen in eens dat het niet alleen onze eerste kerst met z'n 3tjes is, maar misschien ook wel meteen de laatste kerst met z'n 3tjes ;)

Welkom dochter2009

4. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Serendipity: Jaaa, daar gaan we wel vanuit hoor!!!! Misschien groeit er nu al een kindje in je buik!!! Je weet het maar nooit!

Dochter2009: welkom! Gezellig!!!!

Gisteravond en vandaag was mijn urine ook een beetje rood, maar deed vanochtend weer een test en die was nog donkerder dan die van gisteren!!! Daar hou ik me dan maar aan vast...en idd, zolang je geen krampen hebt, gaat het vast goed!

Ik wens iedereen een hele fijne kerst en op naar allemaal roze schaapjes!!!

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    he daar zeg je me wat:D

Dochter, welkom.

Net weer thuis van de kerstbezoeken, was erg gezellig

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Dank voor de lieve ontvangst! Hier zwaar ongeduldig! en ook behoorlijk onzeker... bleh! hahaha

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Dochter 2009: dat wachten is altijd heeeeeeeeeeel frustrerend!!!Zet'm op met wachten, wij helpen je er wel doorheen, haha!

Ik had vanmorgen een knal-ovutest! Gisteravond nog geklust, maar denk dat het handig is dat vandaag ook nog maar even te doen...hopelijk denkt vriendlief er ook zo over!

Onze zoon en ik gaan zo naar m'n ouders. M'n vriend moet eerst werken tot een uur of 2. Dus wij gaan alvast. Hijs ik zoonlief even in z'n mooie kerstkleertjes! Ben benieuwd hoe het staat!

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
  9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dochter2009.. die lijkt mij positief toch!! Zie duidelijk een tweede streepje. Zolang hij roze is, en binnen de tijd vrscheen is het hartstikke goed! Ronde 1 toch voor jullie? Wauw!

Lissie.. even doorklussen ja! Maak er een moou kerstkindje van hihi

Nikkie.. hoe gaat ie bij jou? Nog een test gedaan?

Hier: leuke dagen,erg gezellig. Ga er maar gauw weer van genieten!

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dochter, die is duidelijk! jeetje, direct al zwanger in ronde 1, wat een geluk!

11. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Dank jullie wel meiden, ben zelf ook behoorlijk verbaasd. Had ik echt nooit nooit verwacht. Ik was voor mijn dochter in ronde 1 zwanger, dat ging mis en toen meteen weer... Dus ik denk dat ik een heel heel gezegend mens ben... En dat na twee hele zware jaren, vooral ook fysiek... Ben trots op mijn lijf, vooral als dit gewoon positief doorzet.Nu moeten ze donkerder worden!

12. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Dochter: jeetje, dat zou echt geweldig zijn!!!! aahhhhhh!!!! Wanneer test je weer? Alvast gefeliciteerd!!!! hihi

Ik had gisteren nog getest en die was nog duidelijker dan die van zaterdag!!!

Vandaag zijn we bij mijn familie, erg gezellig! Mijn ouders hebben we het vanmorgen verteld.....ze waren heeel erg blij!!!! En straks vertellen we het mijn zusje en zwager! Eerst wilden we wachten met vertellen, maar we kunnen onze mond toch niet houden, hihi!!!!

13. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Nikki!! haha ehm wanneer ga ik niet testen;) Ik ga vanavond weer testen als ik niet naar de wc ben geweest, anders morgenochtend. Heb het idee dat mijn hcg beter te vinden is s avonds. haha

Wat leuk dat jullie het toch vertellen. Snap ik helemaal hoor. Wij konden het bij onze dochter ook niet stilhouden. Meteen verteld aan onze ouders. Daarna mocht iedereen het met 10 weken weten omdat we een mooi kloppend hartje hadden gezien. En nu?... ervanuit gaande dat het goed gaat, proberen we onze mond te houden. Mijn moeder trouwt 29 feb, dus zou een leuke verrassing zijn.... Maar of ik ZO LANG mijn mond houden kan...pfff geen idee.

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Dochter2009: Wow, wat goed zeg! Geweldig, gefeliciteerd!!!!!!

Gisteravond nog een 2e ovu-test gedaan en hij was echt KNAL! Dus gelijk wezen klussen, haha! Nu weet ik dus hoe een knaltest eruit ziet! Het klopt wel met de calculator, dus dat vindt ik dan wel weer grappig. Hopelijk heeft het vele klussen ons wat opgelevert!

Ga zo ff naar Tuinland (intratuin). Waarschijnlijk hebben ze wel kortingen op het kerstassortiment, dus even neuzen!

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Dochter2009
    Woow gefeliciteerd!!! Hoe voel je je.. heb je al symptomen... misschien dingetjes waar ik me ook een beetje aan vast kan klampen ;) Ik wil zo graag hoop hebben!! ;)
    Maar wauw wat gaat jullie jaar goed beginnen zeg!!

@ Nikkie
    Ow wat fijn dat je testen donkerder worden!! Tja we weten allemaal dat het erbij kan horen, bloedverlies... maar het liefst wil je het gewoon niet zien natuurlijk, het maakt je zo onzeker!! Maar een donker wordende test is echt wel hoopvol!! Heb je niet toevallig een blaasontsteking?? Als je ook bloed hebt bij je urine?? Dat schijnt vaak voor te komen met een zwangerschap!

@ Liessie
    Jij zit ook ff goed met klussen dan!! Dus vandaag of morgen je eisprong!! Spannend, daarna wordt het wachten geblazen :( Duurt altijd zo lang...

@ Hier
    Nog steeds steekjes aan de linkerkant... maar aangezien ik vandaag ongeveer m'n innestelling zou moeten hebben, denk ik toch dat tie steekjes wat anders zijn... anders zou het nu wel ergens in het midden moeten steken toch?? Of aan 2 kanten?? Pfff je wil eigenlijk gewoon na je eisprong meteen weten of het raak is ;)... vreselijk dit!!

Verder heerlijke kerst gehad, normaal hadden we vaak ruzie met kerst ;) (we hebben allebei een hekel aan dat verplichte gedoe) maar nu met Evi was het helemaal leuk!! Zij steelde de show natuurlijk ;)

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Even m'n dochter in d'r kerst outfit showen hoor!! ;)

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. donker wordende testen zijn goed toch :D Hopelijk stopt het bloeden snel, dan ben je af van die onzekerheid:) Je begint het nieuwe jaar in ieder geval zwanger, hoe mooi is dat :D

Dochter2009.. Al weer opnieuw getest?

Liessie.. Nu dus afwachten voor jouw, spannend hoor!

Serendipity.. Ja ik had het toen die tijd al over een buikluik met de meiden, bestond die maar he.
    Wat een lief dochtertje heb je, wat zag ze er leuk uit:D

Hier: hele leuke dagen gehad, en manlief is nu lekker nog een aantal dagen vrij. Gezellig!

Vandaag ook een ovu test in handen die positief is, gisteren niet geklust omdat we wat wilde sparen hihi dus dat komt vandaag wel goed van pas.
    Is niet erg toch, een dagje voor de positieve ovu test niet geklust te hebben?
    In ieder geval, vandaag gaan we onze best doen:p

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    seren, wat een schatje! enneh die beer hebben wij ook.

renske, als de test posi is springt ie pas 24-48 later toch?

Hier: toch maar ovutestjes besteld, en niks gezegd tegen mn man, verplichte nummertjes houd ie niet van.
    daarom lukt het ook niet om de dag, das 3 x en dan vind hij het niet meer leuk op die manier, en aangezien ik niet weet wanneer mn ei is is dat erg lastig.

nu maar hopen dat het niet op de mat valt als hij net thuis is.

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Renske
    Nee hoor is helemaal niet erg!! Als je vandaag of morgen klust, is er niks aan de hand!! Ik zou het vandaag doen... en eventueel morgen nog een keer ;)

@ Leeuw
    Ik ken het probleem... vriendlief wil hier ook niet gepland klussen... tot dat ik zei dat als je zo dicht mogelijk bij de eisprong sext, je dan meer kans hebt op een jongen ;)... nu wil die wel mee werken ;) maar gaat nog niet van harte helaas...
    Gewoon stiekem die testjes doen... en dan op je positieve dag, net als doen als of je bloed geil bent :p

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. Hopelijk lukt het een beetje om je ei te vinden op deze manier en om je man zover te krijgen dat je wel de zaadjes binnen hebt!
    Mannen vinden dat vaak niks nee dat verplichte gedoe, maar ik heb dan zoiets: jullie willen toch net zo graag een kindje, doe er dan ook wat voor. Maja soms is de druk dan net wat te groot voor ze..

Hier: nou het klussen is gelukt hoor:p ben benieuwd naar me ovu test van morgen..

Deel Deze Pagina