Whaha dat komt ook alleen maar omdat manlief nu een weekje vrij is Dat is zelden zo, dus ik denk: ik pak mijn kans
gister zei ik tegen hem, als je een baby wilt moet je wel er wat voor willen doen, ja zegt hij dat wil ik ook, maar nu ff niet.. tsjaaah. heb je t precies zo uitgestippeld dat de week precies je vruchtbare week is? geintje maar wel handig!!
Serendipity: er zit niet meer bloed in mijn urine, maar 't is nu alleen maar nog bruin bij het afvegen en heel af en toe een druppeltje bruin bloed in mijn onderbroek....ik word hier zo onzeker van, bah! Ik wil een echo en wel nu!!! ha ha! Mijn moeder vertelde gisteren dat de vrouw van mijn neef met 10 weken (ze is nu 13 weken zwanger) een fikse bloeding kreeg, maar dat er niks aan de hand was met het vruchtje, alleen mocht ze niet meer tillen en rustiger aan doen.....Nou, dan zou bij mij echt een ramp zijn, omdat mijn dochter nog lang niet loopt (ze staat wel al aan de salontafel enzo)...ha ha! Bijna iedereen hier aan het sexen, ha ha!!! You go girls! Verleid die mannen maar eens goed! Mijn man is al helemaal blij dat ie niet meer hoeft te 'kalenderneuken', zoals hij het noemt...hihi! Leeuw: ik heb hier heel wat keren gehoord van manlief van; ja ik wil ook een baby maken, maar niet nu...ben veel te moe nu....enz enz....Om gek van te worden! Ik ben toen flink boos geworden (hij dacht serieus dat je zwanger wordt van zo af en toe eens sexen) en toen wilde hij wel meewerken. Ik mocht alleen niet meer zeggen tegen hem dat we het op dat moment moeten sexen, want dan was de lol ervan af. Ik mocht wel gewoon bovenop hem springen, want dan was het wel spontaan.....tuurlijk schat, of ik nou wat van te voren zeg of 'spontaan' bovenop hem spring, het blijft natuurlijk niet meer spontaan. Maar goed, als de schat het dan wel wil, dan hou ik mijn mond! ha ha!
Geslacht eerste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Daphne..12-10-2010 Samba 12-11-2010 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Serendipity 21-01-2011 Nikkie25 26-01-2011 Ons wondertje Marise *-01-2011 Enjoyllive 11-05-2011 TjoekTjoek 09-11-2010 Hanna Mom januari 2009 9 meisjes 9 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Krumfrum uitgerekend Marise waarschijnlijk eind juni/begin juli Daphne uitgerekend op 03-07-2012 Enjoyllive uitgerekend ( nu nog op 20-7-2012 ) Michelle77 uitgerekend 21-07-2012 (zoals het nu lijkt) Nikkie uitgerekend 31-08-2012 0 meisje 0 jongens 9 onbekend NOD TjoekTjoek: even een pauze Serendipity: 5 januari, ronde 1 Liessie83: 9 januari, ronde 5 Leeuw: 13 januari, ronde 4 Annelynn: 13 januari, ronde 8 Renske: 14 januari (uitg. cyclus van 31 dagen),ronde 6 Afspraken VK/Echo's MamaDy: 29 okt: geslachtsbepaling Marise: 21 nov: intake/eerste echo Daphne1002: 22 november termijnecho Enjoyllive: 14 dec intake vk Michelle77 : 23 dec 2e echo met bijna 10 week Nikkie: moet nog afspraak maken
@ Nikkie Vriendlief dacht hier ook dat hij "meegewerkt" had, toen ik een x spontaan zin had moest tie een paar dagen later als nog aan de bak Als of het het ergste is, wat er bestaat he... hahaha
nikkie, dat bruine bloed had ik ook, werd er zo onzeker van! ik heb toen een vroege echo gekregen met 6 weken. misschien moet ik die man van mij maar eens uitleggen dat 1x niet genoeg is hiih kzal er tegen hem maar niet teveel over zeuren, dan wil hij straks helemaal niet meer. nu dochter onder de douch doen. kan ze straks lekker slapen
Leeuw.. ik vind dat mannen niet zo moeten zeuren. Zij moeten er ook wat voor doen! Maja maak dat die mannen eens wijs, tenminste.. die van mij is niet zo maar ik lees dat zoveel op het forum! 1x is echt niet genoeg, tenminste.. dan moet het een lucky shot zijn zeg maar.. Hopelijk lukt het een beetje met het seksen.. En nee ik heb dat niet uitgestippeld haha Maar het komt wel erug goed uit! Kan haast niet missen hoop ik
Leeuw: ik had de vk al gemaild (ik kan pas donderdag bellen, dus dan maar mailen) en die stelde me ook al gerust. Zolang je geen hevige bloeding met stolsels hebt en krampen, hoef je je niet te druk te maken. Maar toch ga ik zeuren om een vroege echo, ha ha! Dan weet ik meteen waar ik aan toe ben! Serendipity: idd, alsof het het ergste is wat er bestaat, ha ha! Ik zei tegen mijn man van, hoe kan dat nou? iedere man wil toch vaak sex? dan zegt ie van, ja, maar ik ben moe van het werken enz enz.....de man van een vriendin van me had er totaal geen problemen mee, die vond het echt geweldig! Zulke mannen moeten we nou hebben he? ha ha Vannacht werd mijn dochter ziek...alles onder gekotst...pfff....ik ben rond half 5 met haar naar beneden gegaan (zodat manlief even door kon slapen) en toen is ze tegen mij aan in slaap gevallen, 1,5 uur lang! Zo schattig! Ik heb alleen maar naar haar gekeken, zucht! Maar nu ben ik echt gesloopt! Ik ga dus maar vroeg slapen!
Wow wat een drukte vandaag. Ik was vannacht heel erg misselijk, bijna spugen. Maar misschien ook wel van de kerstdagen hoor... Ik kan er iig niet meer omheen. Ben zo zwanger als het maar kan. Ik voel me opzich redelijk. Mijn symptoom is voornamelijk gerommel en een krampgevoel aan de rechterkant van mijn onderbuik. Dus het rommelt. En dan heeft de misselijkheid er ook wel mee te maken! haha... Meiden met een positieve ovu!! JOEHOE!!! lekker sexen!!! hahahaha Spannend hoor, nog meer testers in de aanbieding? Liefs ps Renske: sssst Bekijk bijlage 210171
Nikkie.. Ik heb wel zo'n man die het dus niet erg vind.. dus ik mag echt in me handen klappen als ik die verhalen zo hoor..
Dochter2009: ik vind het echt zó leuk voor je! Wanneer ben jij, volgens de calculator, uitgerekend? Dan gaan we samen op! Leuk!
Nikkie wat lief van je!!! Nou ik gok 8 of 9 september... Ik moet vr of za NIET ongesteld worden hihi Hoe voel je je?
wat leuk dat we ong. dezelfde datum hebben!!!! Ik voel me verder goed, wel erg moe, vollere en jeukende borsten (maar nog niet zo erg als bij de vorige zw.schap) en met vlagen klein beetje misselijk....maar mag (nog) niet klagen! En jij?
Renske, het gebeurt in de vruchtbare week wel iets meer dan 1x zeg maar, begin van de week 2 dagen achter elkaar en dan ineens 5 dagen niet ofzo, daar bne ik dan niet tevreden mee nikkie, ik weet niet hoe ze bij jou zijn, maar ik moest er echt erg om zeuren, ze wouden liever bij 8 weken de echo doen, maar dat duurde voor mn gevoel nog zolang. hopelijk doen ze bij jou niet zo moeilijk. bij mij duurde de bloeding 10 dagen! en wel een gezonde baby, het zit allemaal goed bij jou Dochter, mooie test.
Nikkie, nou ik was vannacht ineens mega misselijk, maar misschien toch wel een virus aangezien mijn ontlasting best ddun was vanavond. Vanmorgen misselijk... en nu gaat het wel redelijk. Krampjes en zeurderig gevoel in mijn rechterlies. Dat had ik bij mijn dochter ook.En mijn borsten die doen eigenlijk wel nog gewoon haha Bij mijn dochter had ik zoveel pijn in mijn tepels dat ik geen douchestraal kon verdragen haha maar wat niet is... kan nog komen! zit nog niet eens op de 4 weken haha
Ja, die vervelende liezen, ha ha! Ik heb sowieso weinig trek in eten en als ik teveel eet, dan word ik 'n beetje misselijk. Hopelijk zet dat niet door! Maar aan de andere kant, een paar kilo minder, is ook wel zo prettig, hihi! Ik was net weer op mijn oude gewicht en ga nu echt proberen om niet veel aan te komen. Maar goed, eerst zien dan geloven! Allen: zijn jullie trouwens de zw.kilo's al helemaal kwijt of nog niet?