Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Kilo's: volgens mij ben ik zo'n beetje alle kilo's wel kwijt. Sta eigenlijk nooit op de weegschaal...maar als ik het zo zie, haha!

Wat leuk dat jullie zo'n beetje tegelijk lopen Nikkie en Dochter2009!

Ik had gisteren weer een knal ovu-test. Volgens mij heb ik m'n ei gisteren ook gevoeld dus ben benieuwd hoe de test vandaag is.

Zeer kort nachtje gehad. Zoonlief ziek dus bij ons liggen. Maar dus niet stilliggen.....Hij heeft ook koorts, dus maar lekker rustig aan vandaag!

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    beterschap voor je zoontje

3. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Hoi dames,

Het lijkt mij erg gezellig om met jullie mee te kletsen. Ik ben al drie maanden gestopt met de pil en sinds deze maand gaan we voor nummero 2. Ik heb net mijn eisprong gehad, dus moet nu geduldig afwachten. Allemaal veel succes en de zwangeren van harte!

Groetjes Rammelaar

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dochter2009.. Hier gaat het goed hoor, druk aan de klus en een hele fijne vakantie met manlief en dochterlief:D:D erg gezellig!!

Nikkie.. Nu heb je misschien nog nergens last van, maar ik zou maar even afkloppen hoor:p die symptomen kunnen zo ineens komen opzetten hihi. Ach we hebben het er allemaal wel voor over denk ik:D:D

Liessie.. Dus eisprong is net geweest? Hoe was je ovu test vandaag?
    Beterschap voor je zoontje! Nooit leuk als je kids ziek zijn :(:(

Leeuw.. Hmm okee lastig soms he dat je toch echt seks moet hebben om zwanger te kunnen worden. Hopelijk gaat het deze maand wat beter bij je en weet je d.m.v. de ovu testjes wanneer je ei is.

Hier: vandaag weer een knallende ovu test, dus eisprong zit er toch echt aan te komen. Na morgen kan ik denk ik weer op het wachtbankje, spannendddd

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rammelaar.. Welkom! en heel veel succes.

6. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Rammelaar: welkom en gezellig dat je meekletst! En hopen dat je snel op roze mag!!!

Liessie: beterschap met je zoon! ik heb hier ook nog steeds een zieke dochter, pfff! Het arme schaap.

Renske: oeh, een knaltest! Al gesext vandaag? Tot hoe lang heb je vakantie? Heb je al leuke dingen ondernomen met man en dochter?

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Hai dames!

Het lijkt me leuk met jullie mee te kletsen. Wij gaan ook voor een 2e.
    We waren al druk aan de klus, toen we een pauze hebben ingelast, omdat we in ons nieuwe huis aan de klus moesten, hihi.
    Nu gaan we er weer voor ik heb 14 december mijn laatste pil gehad, en heb 18 december mijn ontrekkingsbloeding/ongie gehad, van 5 dagen. De vorige keren heb ik heel verschillende cyclussen gehad. Maar als ik nu van een cyclus van 29 dagen uit ga heb ik 2 januari mijn eisprong. Ik denk dat ik weer ovulatietesten ga gebruiken, heb er nog een aantal liggen namelijk.

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikkie.. Nou manlief heeft tot volgende week dinsdag vrij:D en ik ben thuis blijf mama, dus ik ben altijd vrij:p
    Jaa hele leuke dingen al gedaan, vanmorgen toevallig gezwommen vond ze heerlijk!!! was helemaal kapot natuurlijk.
    Jazeker gesekst vandaag, vanmiddag weer.. normaal gesproken doen we het nooit in de middag. Nu doen we het als konijnen hahaha:p

Flowerpower.. Welkom, hopelijk mag het snel raak wezen voor jullie! Met ovu testjes weet je natuurlijk wel waar je aan toe bent:)

Morgen lekker appelflappen, ananasflappen en berliner bollen bakken. Jammieeeeeeeee:D:D:D

9. flowerpower50

Dankjewel, Renske19! Ik heb hier al eens eerder meegekletst onder een andere naam.Maar deze heb ik gewijzigd om privacyredenen. Ik had dit account al aangemaakt om privé mee te kunnen kletsen over zwanger worden, omdat mijn lief en ik het graag nog geheim willen houden totdat het zover is, en we de eerste 12 weken voorbij zijn.

Dus je gaat morgen lekker aan het bakken, heerlijk!! Ik heb nog helemaal geen oliebol of appelflap of appelbeignet gehad dit jaar. Gaat dus snel tijd worden, hihi.

Weet ook niet zo goed van welke cyclusduur ik uit moet gaan, heb mijn banner van 29 dagen uit laten gaan, dus ovutesten zijn wel makkelijk om mijn ei te spotten. Ga er morgen maar eens mee beginnen dan. (dag 12)

10. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Renske: oh, wat heerlijk dat je de (financieële) mogelijkheid hebt om thuis te kunnen blijven! Oeh, appelflappen etc.....lekkerrrr! Ha ha ha, stelletje sexkonijnen, hihi!

Flowerpower50: gezellig dat je met ons meekletst!!!! Ik was heel blij dat ik ovu-testen heb gebruikt, anders was ik er niet snel achter gekomen dat ik een late eisprong had. Succes met de ovu-testen en ik hoop dat je snel op roze mag gaan!

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Rammelaar welkom.

Renske, jullie hebben de vakantie goed benut haha

Flower, ook welkom, hoe oud is jullie 1e? volgensmij weet ik wie je bent? nouja, je oude nickname dan

12. flowerpower50

Leeuw: Gelieve niet hier noemen als je wilt, hihi. Je mag me altijd een PB sturen hoor. ;) Onze 1e is 2 jaar.

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hah nee natuurlijk doe ik dat niet, dan kan je weer een andere naam kiezen hihi, ik stuur je ff een pb

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flowerpower.. Ik weet niet waar je je ovu testjes wilt bestellen maar even een tip voor als je goede en betaalbare wilt..
    via marktplaats moet je als zoekterm wondfo intypen en dan krijg je testen te zien van ene Cindy. Ze zijn goed, betaalbaar en snel in huis.

edit: ik lees nu dat je ze al in huis hebt, sorry!
    succes ermee dan:)

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb ze ook bij die cindy van marktplaats besteld, maar nog niet in huis, had ze vandaag wel verwacht.
    eisprong is waarschijnlijk nét geweest, vandaag dag 18

16. flowerpower50

Bedankt voor de tip! Heb er nog 10 van zwanger en kids! Sensitest heeft nu ook mooie aanbiedingen!
    Ah, dat is balen Leeuw! Wanneer heb je ze besteld?! Welke dag van de cyclus beginnen jullie trouwens altijd met de ovutesten?

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik had ze zondag besteld, denk dat ik op dag 12 maar ga beginnen met testen

18. flowerpower50

Dan hadden ze vandaag binnen kunnen zijn als ze de testen dinsdag direct op de post heeft gedaan. Misschien is het iets drukker nu, door de kerstdagen en omdat maandag ook een feestdag was. Wij kregen dinsdag ook nog kerstkaarten haha. Ik ga morgen denk ik ook beginnen met de ovulatietesten.

19. flowerpower50

Hai dames!

Wat is het rustig hier zeg, hihi.
    Vroeg me wat af wij hebben besloten nu om de dag te gaan klussen tijdens de vruchtbare dagen, dus de 'planning' was 26, 28,30 dec en 1 januari. Nu is het er gisteren niet van gekomen, maar nu gaan er dus 3 dagen tussen zitten zou dit erg zijn voor de kwaliteit? Zijn ze dan al oud?

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, Jullie hebben veel bijgekletst zeg!!

@ Renske
    Wat moet dat heerlijk zijn, zo'n man die mee werkt ;) Hoevaak jij het doet, gebeurd hier nou nooit!! ;)

@ Dochter2009
    Alleen steken in de lies aan 1 kant?? Dus er is nog hoop voor mij?? ;)

@ Nikkie
    Is het bloeden inmiddels al gestopt?? Ik hoop voor je dat je ook vroeg een echo kan krijgen, die onzekerheid is niks he?!

@ Voor alle positieve ovu-testers
    Spannend!!! Dus over 2 weken, hebben we misschien wel een heleboel positieve zwangerschapstesten erbij!!!

@ Nieuwe mensen
    Welkom!!!

@ Hier
    Okay we zitten op de helft met wachten ;)... Nog steeds steekjes in de linker lies, maar is wel minder geworden inmiddels! Voelde dinsdag wel vreemde steekjes in m'n onderbuik, maar dat was eenmalig... en 's avonds als ik moe ben... ben ik licht misselijk! Owja en voel weer gekriebel in m'n buik... van dat "vlinder" gevoel, net als bij m'n vorige zwangerschap... alleen kan dat natuurlijk nog niet, maar misschien m'n darmen die plaats maken??? Pffff ik loop mezelf weer gek te maken, had ik niet verwacht dat ik dat nu alweer zo erg zou hebben! Misschien maar even zo'n sensitest kopen, dan is tie vast negatief en kan ik m'n kop weer leeg maken...

Deel Deze Pagina