Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik doe mijn best ;). Schoonzusje is ook aanwezig in het huis en wil natuurlijk niet dat zij dit per ongeluk ziet haha.

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ow was jij het ;)... wanneer is je nod?? eigenlijk 1 januari toch?? Wow goed dat je temperatuur stijgt!! Dat is idd een goed teken!! Spannend!!!! Heb je verder symptomen??

@ flowerpower
    Let maar niet op mij hoor ;) vandaag denk ik dat het niet raak is... morgen denk ik weer van wel ;)
    Ik heb ergens in m'n achterhoofd dat ik het toch moet merken als ik zwanger ben??? Ook al was dit bij m'n dochter ook niet het geval... toch denk ik dat je iig IETS moet merken ;) en soms denk ik dan weer iets te voelen en dan is het weer weg en dan denk ik dat het weer niet raak is!
    Vorige keer duurde het voor ons 1,5 jaar, dus de kans is klein! Maar dit keer hebben we echt een paar uur voor m'n eisprong (ik voel m'n eisprong) geklust, dat hadden we bij de eerste nooit... dus daardoor vind ik het nu zo spannend! Omdat ik denk dat ik meer kans maak als anders... maar die gedachtes slaan dan ook weer nergens op ;)

3. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik dacht idd dat mijn NOD 1 januari was, maar dit is (volgens mijn berekeningen) toch echt 31 december.
    Symptomen, lastig haha. Heb wel sinds maandag een soort van buikpijn, geen menstruatiekramp, maar echt wat last van een opgeblazen buik en het doet wat zeer. Mijn borsten jeuken wat en moet regelmatig naar de wc. Ook last van mijn onderrug, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Ach, het kan beide kanten op, maar die buikpijn doet mij wel vermoeden dat het raak is.
    Zit nu op 13 DPO en vaak een lf van 12 of 13 dagen.
    Normaal een dag voor ongi ook al wat bruin bloed, heb ik ook niet.

Dus mijn hoop is wel vrij groot ja haha. Vind oudjaarsdag ook zo'n mooie symbolische dag om zulk goed nieuws te krijgen. Na ons vorige kindje is dat dan toch weer een uitzien naar iets nieuws in het nieuwe jaar...

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    dat klinkt idd heel erg positief!! Ook genoeg symptomen idd... ik vind idd 31ste mooi om te weten of we ons nieuwe jaar goed gaan beginnen ;) maar eigenlijk kan ik ook gewoon niet wachten met testen... best slecht, want m'n nod is pas 3 januari.. misschien zelfs 5 januari

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wil jij morgen ook al testen dan? Snap ik wel hoor! Maar hij kan natuurlijk nog nega zijn terwijl je stiekem wel zwanger bent.
    Maar ja, die dingen zijn maar 2 voor 5 euro, dus ach... ;)

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ja ik wil morgen denk ook al testen... slecht he ;) ik kan gewoon niet wachten! En idd het zegt waarschijnlijk nog niks...
    Ik heb een hele zooi sensitive testen besteld via internet ;) dus dan kan ik voorlopig vooruit... hoop ik alleen wel dat ik ze morgen binnen heb! Ik denk zoiezo dat ik niet zwanger ben, maar kan m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen... erg he... in ronde 1 ;)

7. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Serendipity. Haha en dat in ronde 1 ja haha. Je wilt het gewoon zo graag he. Nou wie weet! Heb je er een goed gevoel over? Ook wat klachtjes?

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Nee ik loop mezelf helemaal gek te maken... best irritant... vandaar dat testen, misschien dat ik dan weer met 2 benen op de grond kom te staan ;)
    Soms denk ik dingen te voelen of te herkennen van m'n vorige zwangerschap, maar tis steeds heel kort dat ik dingen voel ;) en zodra ik het niet meer voel, denk ik meteen weer dat het niet raak is! Ach bij m'n zwangerschap van m'n dochter, wist ik zeker dat ik ongesteld zou worden en dat kwam ook niet ;) dus bij mij is het nooit zeker ;) en dat maakt het heel irritant! Ik ben gewoon HEEL slecht in wachten ;) niet alleen met dit ;)

9. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha, wel herkenning hier hoor! Kan mezelf ook heel goed gek maken, maar manlief houdt me daar dan wel strak in. Onze eerste zwangerschap was niet gepland, dus toen hoeven wachten (is ook wel fijn hoor :p).
    Mijn motto is wel een beetje, als ik zwanger ben, dan blijf ik dat ook wel (bij wijze van), hoe laat ik ook pas test. En mocht ik niet zwanger zijn, dan wordt ik wel gewoon ongesteld en is het zonde van de test...

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jouw motto werkt hier niet :p hahaha
    Als ik zwanger ben, wil ik het gewoon zo snel mogelijk weten, want dan kan ik er alvast van genieten hahaha

11. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    hoi meiden

Ja, dat eeuwige gewacht ook altijd...pfff...om gek van te worden! Aan de ene kant dacht ik altijd van, laat ik toch maar testen, maar was die negatief dan dacht ik toch daarna weer van, misschien is het toch nog te vroeg enz enz...dan ga je dus weer twijfelen. En aan de andere kant dacht ik ook wel eens van, laat ik maar even wachten, want anders is het weer zonde vd test. Ha ha! En dan ben je eindelijk zwanger en dan moet je weer veeeeeel te lang wachten op die echo! 't is ook nooit goed, ha ha!

Maar meiden, jullie moeten wel positief testen hoor, want ik zit hier met mijn nep-rosé al op jullie te wachten! hihi!

Vanaaf weer the voice kijken! Al vind ik wel iedere keer dat het geluid zo slecht is (het achtergrondgeluid is harder dan vd deelnemers), maar goed, het blijft leuk! En nu hopen dat dochterlief vannacht niet wéér om half 3 wakker wordt....pfff....Sinds ze ziek werd 2e kerstdag is ze iedere nacht wakker geweest en zette ze het op een gillen. Voor 2e kerstdag heb ik haar nog nooit (nou ja, bijna nooit) 's nachts gehoord. Ze heeft weer iets nieuws, als ze op haar rug ligt, wil ze perse op haar buik en andersom. Maar op haar buik valt ze niet in slaap, dus ik ga 's nachts nu tig keer haar weer terugrollen. Maar ik heb haar nu (hopelijk) goed vastgesnoerd met een deken, dus ik hoop dat we een rustig nachtje krijgen, hihi!

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Geen Voice vanavond!!! Jammer!!

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hier natuurlijk negatief ;)

@ Nikkie
    Wat had jij een luxe dat je meisje netjes door sliep 's nachts!! Ik heb zo'n onrustige slaper die een tijdje terug om de 3 uur wakker werd :s.. toen uiteindelijk toch maar overgegaan om haar te laten huilen... 3 uur lang hield ze het vol :s... nu slaapt ze al 2 weken goed, dat houdt bij ons in, dat ze 1x wakker word 's nachts... en bij meerdere keren, dat ze zelf weer in slaap valt... dus ik ben juist heel blij met die 1x wakker worden 's nachts hahaha!
    Ik zit dus nu helemaal in het ritme van om de 3 uur ;)... alleen nu met werken overdag erbij ;) dus een toekomstig verlof zou lekker zijn ;)... maar daarvoor nog even geduld hebben denk haha

@ Hanna Mom
    En? En? En?

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden, ben ik weer ;)
    Dat ik een negatieve test had... was eigenlijk van gisteren ;) Ik had gisteren stiekem al getest en natuurlijk super wit, dus ik dacht vandaag hoef ik dan niet meer te testen!
    Tot dat ik net het toch niet kon laten... (ik heb 3 verschillende soorten testen gekocht hahahaha) om nog even met die 2 andere soorten toch even te testen...
    bij test 1... niks... maar bij test 2 lijkt toch echt een heel heel heel licht streepje zichtbaar te zijn!
    Ik geloof niet dat ik nou in eens wel zwanger ben hoor ;) maar ik heb in eens weer hoop!! Maar nu moet ik wel zeggen dat tie zo licht is, dat als ik het vriendlief zou laten zien... hij vast niks ziet!! Dus foto maken ervan heeft ook geen zin! Denk dat ik vannacht toch nog een poging ga wagen :p... dan met dezelfde soort test... dan heb ik iig vergelijkings materiaal ;)

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serendipity.. Spannend hoor, het kan dat je gisteren nog negatief tesste en vandaag een heel licht streepje hebt. Dan zou ie morgen of overmorgen weer wat donkerder moeten zijn:D:D spannendd!!

Nikkie.. Ga jij maar lekker aan die nep rose hihihi:p:p jullie hadden het al verteld aan ouders enzo toch?
    Hopelijk slaapt je dochtertje snel weer wat beter.
    Wat een luxe is dat toch he, dat doorslapen. Ons meisje slaapt al vanaf dat ze 5 weken was, door. Heerlijk!

In een ander topic heb ik gelezen dat HannaMom positief heeft getest, alleen heeft ze dat hier (nog) niet gemeld!

Meiden met een posi test, wij willen wel foto's zien hoor:D:D

Hier: heerlijk gegeten gisteravond!
    Vandaag lekker rustig aan, vanmiddag even naar familie en dan vanavond gewoon thuis met ons gezinnetje. En nog steeds op het wachtbankje, ooh wat hoop ik dat wij 2012 goed gaan beginnen:)

Iedereen alvast een super 2012 toegewenst. Op naar een gezond maar ook vooral vruchtbaar 2012:D

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Voor de streepjes speurders onder ons ;) ben benieuwd of er hier iemand is die hem ook kan zien als tie scheel kijkt ;)... vriendlief hier ziet echt niks!

Zou trouwens wel echt een goeie grap zijn... 1ste kindje in ronde 14 en 2de in ronde 1 ;)

17. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hai hai,

Idd, zoals Renske zei heb ik positief getest! Ben blij, maar vind het ook wel heel erg spannend hoor...

Ga nu snel verder met huis schoonmaken, vanavond zit hier het huis vol! Doeg meiden, goed uiteinde!

18. Rammelaar

Rammelaar Lid

31 okt 2010
    55
    0
    0
    Hoi allemaal,

@serendipity: klinkt in ieder geval hoopvol zo'n licht streepje!
    @renske: wachten lijkt altijd een eeuwigheid te duren nog ff geduld en ik duim voor een positieve test voor je!
    @nikkie: Hoop dat je meisje beter heeft geslapen.

Hier word ik gek van het wachten.....
    Allemaal alvast een vruchtbaar en gezond 2012!

Groetjes Rammelaar

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Gefeliciteerd meis!!!!! Spannend is het zeker!!! Geniet van een mooi begin van het nieuwe jaar!! :D

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Seren, op de bovenste zie ik wel iets.. spannend!

Hannamom, gefeliciteerd!

ik word ook gek van dat eeuwige gewacht, heb ook geen idee of en wanneer ik een eisprong heb gehad, niks bijgehouden dit keer.
    had ovutesten besteld maar net iets te laat.
    ach geeft ook niet, we zien het wel.

Alvast goed uiteinde.

Deel Deze Pagina