Serendip: ben benieuwd naar je test!!! Gelukkig nieuw jaar allemaal meiden! Wij hebben ook genoten met onze dochter gister. Ze werd een uur voor het vuurwerk wakker. En heeft het goed volgehouden. Geweldig. En we hebben het toch mn schoonouders en schoonzus verteld. We gingen proosten en ineens zei ik PROOST OP ONS NIEUWE KINDJE IN 2012. Jullie hadden die gezichten moeten zien hahhaha ff off topic eigenlijk
Hihi, super dochter2009! Ben het net vergeten te zeggen in mijn vorige bericht, maar voor jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar natuurlijk! Dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!
@ Sweet Hey ja, ik ken jouw!! Hoe is het met je?? En met je mannetje?? Leuk dat jullie ook voor een 2de gaan... het kan snel gaan, zoals je ziet @ Flowerpower Ben benieuwd of je positief test vandaag... en tuurlijk mag je een wijntje drinken... ik had het zelfs ook nog gemogen het schijnt dat het pas kwaad kan rond de 6 weken, als je bloed contact gaat maken... maar heb het maar niet gedaan hoor @ Dochter2009 Uhm ik heb eigenlijk niet meer getest na 4 licht positieve testen ben ik eigenlijk er wel zeker van dat ik zwanger ben... nu alleen nog blijven plakken, maar die zekerheid heb je nooit natuurlijk! Ik denk dat ik morgen of dinsdag weer ga testen... ben nu namelijk wel weer rustig er onder Gaaf dat je het al vertelt hebt!!! Stond je man ook niet raar te kijken toen je het riep?? Of hadden jullie het afgesproken om het te vertellen?? Ik heb het gisteren aan m'n beste vriendin vertelt, zij weet echt alles van mij, dus tja... maar vriendlief was daar ook niet zo blij mee... hij moest zelf nog even aan het idee wennen, hij gelooft het nog niet helemaal
dochter2009 ik zag je test op het andere forum!! Wow wat een knaller zeg!!!!! Ik heb ook het idee dat ik nu meer hcg aan maak als de vorige keer... aangezien ik zo vroeg positief teste... Had jij de vorige keer ook al zo'n knaltest met 4.1 weken?? Owja en iedereen nog de beste wensen natuurlijk... dat iedereen ons maar snel mag volgen!!
Serendip: hij wist het hoor hahaha En ja, ook bij mijn eerste knalde hij zo en testte ik met 3 wk en 1 dag heel licht. 3 wk3 dagen gaf de indicator 1-2 aan. Nu ook weer en 3 wk 4dg was die gewone clear blue ook zwanger. Zo bijzonder... Mannen snappen het niet he. Mijn vriend wilde tegen niemand wat zeggen. EN een prater is hij niet, dus ik zeg, bij wie moet ik mijn ei dan kwijt?? EN mijn zorgen, want jij zegt alleen maar komt wel goed schatje. hahaha Dus vandaar dat ik het graag wilde vertellen. Schoonzus is nu 30 weken dus kan ik lekker praten met haar. Fijn!
Ik had precies hetzelfde bij mijn vriendin... ik zei ook, ik wil samen met iemand springen en gillen ... Vriendlief zei net nog, heb je nog een test gedaan??? Ik zei... is toch niet nodig?? Waarop hij zei, maar het is toch nog niet zeker?? Niet zeker dat het blijft plakken nee, maar wel zeker dat ik zwanger ben... gelooft hij niet Iemand hier nog een originele tekst misschien?? ik wil een t-shirt maken met de tekst: Ik word grote zus!!... maar wil eigenlijk iets origineels... iemand ideeen?
hahaha ja kan eerst maar even visite ontvangen daarna zien wel wel verder... Ik heb deze tekst voor een t-shirt gevonden... vond hem zo leuk!! Voorkant: Big Sister "the movie" Achterkant: In premiére 13-09-2012
Meiden, Allereerst: de beste wensen voor 2012 Maak er een gezond en knallend 2012 van Seren.. Nog een keertje testen met de digital dan dan hoef je ook geen streepjes te turen, dan staat het er gewoon in woorden Ooh en wat een leuke tekst voor op het shirtje hihi. Ik vind hem heel orgineel Sweet.. Welkom en heel veel succes met zwanger worden!! Dochter.. Hahah ach, dat is er in ieder geval uit leuk toch, zo'n spontane actie. Ik vind hem in ieder geval geslaagd haha Flower.. Ik ben ook benieuwd naar je ovu testje! Hier: dochterlief is lekker door al het knalwerk heen geslapen, wat een luxe Verder een hele gezellige avond gehad met manlief, lekker op de bank met tv aan en heerlijke hapjes.. alleen wat waren we later op de avond er misselijk van hahaha We lagen lekker om 1 uur op bed, dus eigenlijk niet anders dan anders. Oke, doordeweeks liggen we er rond 10en in maar in de weekenden wel eens later Vanmiddag weer op visite bij familie en dan morgen eigenlijk een rustig dagje om de kerstboom af te breken
@ Renske Ik ga denk verder op in de week een digitale test doen... ik heb er wel eentje liggen, maar ben bang dat het nog te licht is en dat ik hem dan verpest Hier is Evi om 5 over 12 wakker geworden door het vuurwerk ... toen hebben we met z'n 3tjes lekker vuurwerk gekeken, ze keek d'r ogen uit!! Om kwart voor 1 lagen we met z'n 3e weer op bed ... Ze pikte het zowaar!! Ik had verwacht dat ze klaar wakker zou zijn, maar dat viel dus mee!
Renske: wat heerlijk dat jullie dochtertje doorgeslapen heeft! Wij hebben de kerstboom ook nog staan, morgen ook maar eens opruimen. Seren: Ben heel erg benieuwd naar je digi test. Heb net een ovutest gedaan, en begint ergens op te lijken. Denk dat hij morgen of overmorgen positief is. Dag 12,13,14 waren lichte streepjes, zeg maar een soort donker pennenstreepje wat heel licht uitliep (een half lijntje) en nu is hij net zo breed als de controlestreep, alleen nog niet zo donker.
Actief topic zeg @ Dochter2009 WOW dat is een leuke manier om het te vertellen Ze stonden zeker verbaasd erbij te kijken? Hadden ze het gelijk door dat jullie zwanger zijn of hadden ze de hint niet goed begrepen? @ Seren: Wow, gewoon al in 1 ronde zwanger?! Bij Evi 14 rondes zag ik. Wat een verschil zeg! Of heb je een MK tussendoor gehad? Hopen dat beeb blijft plakken ja gaaaaaf zo'n shirtje! Ja, zeker doen dan Je weeet inderdaad nooit of ze blijven plakken. Hoe gaat het met Evi? En met jou? Verder nog weinig last van misselijkheid etc? Hier alles best. Jayden groeit als kool en die loopt zo nu en dan al los als hij zin heeft (2-4 stapjes) en kan ook redelijk lang stil staan als je hem op zijn voetjes ziet (kan zich ook al heel goed in balans houden op zijn voeten, op een enkele keer na. Zo lief) @ Flowerpower: 1 wijntje maakt niet uit hoor! Bij Jayden dronk ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms nog 1 wijntje (ook in een gevorderd stadium). Volgens VK kan het geen kwaad, zolang het maar bij 1 wijntje blijft. Je moet je natuurlijk niet lam gaan zuipen, maar dat lijkt mij logisch Er is overigens ook alcoholvrije wijn, al vind ik die persoonlijk niet te drinken. Jayden is ook door het vuurwerk heen geslapen, maar meldde zich wel om 6:30. Tja, die snapt natuurlijk niet dat papa en mama willen uitslapen. Lagen er om 02:00 uur in. Het was mijn vriend zijn dienst zeg maar dus hij mocht er lekker om 6:30 uur uit. Kon ik nog even door slapen. Echt veel deed ik niet meer, maar ok.
Happy 2012 meiden! Dat het maar een rose 2012 mag worden!!!! Zozo, wat een nieuwtjes zeg! Ahhhh!!! Hanna mom: GEFELICITEERD!!!! Joehoe!!! Serendipity: oeehhhh, een licht streepje, aaahhhh, GEFELICITEERD!!!! Zo leuk!!!! En wat een leuke tekst voor op 't shirt! ha ha! Flowerpower: nice, bijna positieve ovu-test!!! sucsex!!!! Renske: fijn dat je dochter doorsliep en dat jullie een leuke avond hebben gehad! veel plezier bij je familie! Hier: we hadden gisteren een feestje met onze vriendengroep hier. Was echt heel erg gezellig en tijdens het vuurwerk heb ik onze dochter niet gehoord, maar toen ik naar bed ging (02.15 uur) werd ze wakker en wilde daarna niet meer slapen. Dus uiteindelijk ging ik even laat slapen als manlief (uurtje of 4)....pffff. Vanochtend nog wel even bijgeslapen. Maar ik ben zo misselijk...maar goed, dat heb ik er graag voor over!!! ha ha! Oja, we hadden met de kerst tegen onze families verteld dat ik zwanger ben!!! Vonden ze helemaal geweldig!!!! We vonden het wel heel erg moeilijk om gisteravond niets tegen onze vrienden te zeggen, ha ha! Tuurlijk weten mijn beste vriendinnen het al wel hoor, ha ha! Ik moest het toch echt kwijt, hihi! Fijne dag allemaal! Fijne dag allemaal!
Nikkie en serendipity van harte gefeliciteerd meiden! Geniet ervan Sweet bijna starten heh ik duim voor je en Leeuw natuurlijk ook heel veel succes lieve meid. Hier ff een behoorlijke dip. Hoe echt waar!!! ik ook blij ben voor de zwangeren. Ik merk dat het er flink weer inhakt bij me Hebben we toen eindelijk het probleem gevonden en nu wil het weer niet. Hebben zowiezo rust tot einde februari dus probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.
Leeuw: ondanks dat ik zwanger ben, blijf ik hier meekletsen hoor! Ik vind het leuker om met meiden te kletsen waarmee je al een tijdje 'kletst' en waarmee je iets hebt dan nieuw op een forum komen met 30 zwangeren die je niet 'kent'. Ons wondertje: jeetje meid, wat ontzettend vervelend zeg! Ik heb dan niet lang moeten wachten, maar ik vond het (korte) wachten al echt vreselijk. Dus dan moet het voor jou echt een hel zijn. Sterkte meid en ik denk aan je....dikke knuffel xxx
Onswondertje: wat verschrikkelijk meid! hoop dat het voor jullie snel raak is. Nikkie25: heel lastig he om het dan voor je te houden, snap ik heel goed!! Hier: krampen in mijn onderbuik. Naderende eisprong? Hij is rechts volgens mij. Zal mijn test vanavond nog donkerder dan vanmiddag kunnen zijn? Want als ik morgen een positieve ovutest zou hebben dan heb ik toch pas de dag erna een eisprong. Ga vanavond en 3 januari klussen dus moet het toch goed zitten?! 1 dag ertussen (48uur)
Onswondertje.. Wat ontzettend rot zeg bah gun het jullie zo. Ik zie dat je kindje net 1 jaar is geworden, volgens de banner. Ik wil je daarmee nog wel even feliciteren! Flower.. Als je morgen een positieve ovu test hebt dan springt je ei binnen dan en ongeveer 36 uur toch? Zoiets was het! Anders even snel googlen, want kan ook 48 uur zijn.. In ieder geval, klus vooral wanneer de zin ernaar is en het is echt niet erg om er een dag tussen te laten want de zaadjes overleven wel even hoor in de baarmoeder.
Iedereen een gelukkig en gezond 2012!!! Ons wondertje.... PPFFF sterkte meid.. Dikke knuffel..Hopenlijk lukt het de eerst volgende poging... Ik zie ook nieuwe roze schapen!! jeeeeeejjj Dames gefeliciteerd!!! Wachtbankje zit ook goed vol dus hier wordt het weers spannend.. Ik mag zelf ook weer op het bankje aanschuiven... Heb er alleen geen goed gevoel over want begon mijn meest vruchtbare dag (volgens de banner) met een blaasontsteking.. GREAT Vanaf gisteren dus aan de antibiotica... najaa we we zullen wel zien..! x Samba