Voor iedereen de allerbeste wensen voor 2012!!! Dat het maar een roze jaar mag worden! De nieuwe roze schapen: GEFELICITEERD!!! Ben heel blij voor jullie!!! Ons wondertje: snap heel goed voor jou dat het moeilijk is! Dikke knuffel!!!!! Flower: Klusse!!! Ik voel hier van alles, dus hoop zoooo dat het raak is!! Nog even wachten!!!! Straks lekker Boer zoekt vrouw kijken, heerlijk! En even de laatste oliebollen opeten, mmmm!!
@ OW echt k zeg. En dan hopelijk al dat zwanger nieuws en jullie mogen gewoon niet verder en schuiven aan op het wachtbankje. Het enigste wat jullie kunnen doen is toekijken. @ Samba pffff jij schuift ook al gezellig aan en moet ook verplicht toekijken?! Hoelang duurt de kuur? En wanneer mogen jullie voor het eggie klussen? @ Liessie spannend!!! Nog paar dagen geduld en je mag testen Hou je het vol om niet voor je NOD te testen?
Renske, sweet en alle andere lieve meiden dank jullie wel! Ik gun het jullie ook allemaal zo!! Samba auw dat doet pijn zeg! Hopelijk is het snel over en raak!!!! Ik hoop dat jullie me niet verkeerd begrijpen, want ik ben heel blij voor de zwangeren. Is gewoon ff een domper.
Ons wonder... Knuf knuf knuf.. Denk dat jouw gevoelens meer dan logisch zijn... Wij zijn deze ronde wel echt voor het eggie gegaan en hebben vrolijk doorgeklus. (dacht verrek maar met mijn blaas) Ik had aan de huisarts verteld dat we aan het proberen waren en dat ik rond eisprong zit. Hij heeft me toen toch een andere antibioticum voorgeschreven. Een die ze ook aan zwangere vrouwen geven dus er is wel nog hoop. ben nog drie en een halve dag zoet met de kuur.. Doet gelukkig geen pijn meer alleen beetje ongemakkelijk gevoel.. Liessie SPANNUUUUUNND!!!!! Wanneer wil je gaan testen.. Ik ga het op de 14de houden.. (ik zet het wel ff in mijn banner..)
Pfff, heb ineens enorme testdrang (slaat nergens op) en zwanger-willen-zijn-gevoel.... Las net op Hyves bij een kennis dat ie vanavond een zoontje gekregen heeft. Dan heb ik dat altijd, herkenbaar????? Ik hoop dat ik kan wachten tot NOD, maar ben er bang voor....We hebben nu sinds 2 weken een Kruidvat in het dorp gekregen...handig voor de 2v5 testen!! Wel goed kijken of ik geen bekenden zie natuurlijk!
hey meiden, Ik reageer morgen even uitgebreid hoor... @ ons wondertje Ik snap je gevoel heel goed meis, ik vond ronde 14 de vorige keer al lang wachten... en wat jullie allemaal hebben door moeten maken!! Maar blijf hoop houden, je weet dat het kan lukken!! En aan die woorden heb je nu niet zo veel... maar iedereen hier hoopt met je mee, dat het snel raak is!! *knuf*
@ Liessie Ik herken dat gevoel ja... als je iets over baby's hoort in je omgeving, wil je ook... en wel NU!! Hoever zit je in je cyclus?? Als ik me goed herinner loopt je banner voor volgens mij?? Of ben ik nou weer in de war met Leeuw?? Ik haal jullie steeds door elkaar...
Liessie: heel herkenbaar! Soms kan ik best wel een beetje jaloers worden. Dan schaam ik me gewoon voor mijn gevoel! Erg hè? Hopelijk zijn we allemaal heel snel op roze. Onswondertje: Jouw gevoelens zijn heel normaal en helemaal terecht meid. Hopelijk is het voor jullie snel raak. En hier in afwachting van mij ei. Hopelijk morgen een positieve ovulatietest. Dan klopt mijn banner al niet, hihi Volgende maand gaat niet lukken, dan is mijn vriend 2 of 4 weken van huis. Balen!!
@ Liessie herkenbaar alleen bij meiden op het forum die ik "ken" (via digitale netwerk dan). Ik ben de enigste in vriendengroep die een kind heeft en de rest zie ik nog niet zo snel gebeuren om voor een kind te gaan krijgen (vrijgezel, krap bij kas, 1 slaapkamer in huis etc) @ Flowerpower jemig dat is lang dat hij weg blijft! Waar gaat hij heen dan? Voor zijn werk? @ Seren, ja meis zou jij je banner eens gaan veranderen?
Gatsie, heb bruin bloedverlies. Heel klein beetje maar hoor, maar de moed zakt me alweer in de schoenen! Ging net even naar de wc, dacht: ga gewoon even testen, ben ik weer rustig. Test gedaan en bij afvegen zie ik dus wat bruinverlies. Heb ook wel een wat krampig gevoel in m'n buik en vannacht ontzettende hoofdpijn...Nouja, hopen dat het geen ongi wordt......... Sorry voor dit ego-bericht, maar ja, jullie zijn de enigen waar ik er natuurlijk zo over kan praten, haha!
Ah jakkes Liessie dat is balen Hopelijk heeft het niets te betekenen! Het kan nog een innestelingsbloeding zijn toch? En was de test negatief?
Ohja, de test was negatief.....had ik ook wel verwacht hoor. Innestelingsbloeding...daar had ik nog niet aan gedacht! Thanx meiden!
@ Liessie Ik dacht ook meteen aan een innestelbloeding... er is nog hoop!! Klopt je banner?? Was het veel bruin verlies?? En is het inmiddels gestopt?? @ Sweet Jeetje Jayden gaat echt snel!! En ik denken dat Evi snel gaat... Evi is met 8,5 maand gaan staan, maar toen stond ze een beetje stil... sinds 11 maanden loopt ze langs de kanten en stapt ze ook meteen over... ze gaat nu steeds vaker los staan en loopt als ik met 1 hand onder haar oksel vast houdt, maar stapjes los is het echt nog te vroeg voor! Ze gaat het los lopen niet reden voor haar verjaardag! En ja wat een wonder he... ronde 14... ronde 1... nu nog blijven plakken @ Flowerpower Nog flink aan het klussen?? Kom eitje kom @ hier Vanmorgen weer getest, maar hij is niet donkerder ook niet lichter gelukkig, maar het maakt me wel onzeker... heb dit ooit eerder mee gemaakt en werd een vmk! Maar m'n urine was volgens mij wel iets lichter als zaterdag, maar had hem nu gewoon donkerder verwacht! M'n symptomen zijn nog niet echt minder gelukkig... pff "rustig" afwachten tot donderdag...
Liessie anders over 4 dagen nog eens testen? Seren ow nee he. Begrijp je angst dan wel ja. Afwachten tot donderdag dus maar dat duurt lang! Ik duim voor je voor goed nieuws. Hier: 9 januari gaat spiraal eruit
Heey meiden.. Samba.. Hmm dat begon dus niet zo goed met die ontsteking. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, wel kunnen klussen dan? ondanks de pijn? Flower.. Ik hoop dan dat het deze ronde raak is, waarom gaat je vriend weg? voor zijn werk of iets? Liessie.. Hmm balen van je test maar het kan nog te vroeg zijn, zeker als het een innestellingsbloeding is geweest! Dan kan je ook nog niet positief testen volgens mij.. dus er is nog wel hoop Seren.. Hmm okee, gelukkig is ie ook niet lichter! en hcg schommelt in het begin heel erg he.. Als ik jouw was deed ik in de loop van deze week een digitale Hier: kerstboom weg, maar wat kaal zeg! Verder op het wachtbankje, mag gelukkig wel wat eerder testen als dat nodig is natuurlijk. Maar had me ei deze keer wat eerder
Net nog wat bruinige vegen tijdens toiletbezoek. Blijf een wat gevoelige buik houden, dus ik weet niet wat het is. Wel irritant die onzekerheid! Vanmorgen even naar babywinkels geweest, m'n ouders wilden een matrasje voor als onze zoon daar slaapt. Heeeeerlijk al die kleine babykleertjes!!!!!!! En alle andere babyspulletjes!