Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
  2. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Rijtje: bovenste van zaterdag, die daaronder zaterdagmiddag. daaronder zondag en onderste dinsdagochtend.

Ik ga vanmiddag naar de huisartst voor een bobbeltje onder mijn borst, zal ik dit aan mijn huisarts vertellen? Of denken jullie dat ze er niks mee kan...

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mamady zou het gewoon zeggen en om een bloedtest vragen! Dan heb je iig zekerheid

Moet vanmorgen werken dus kom daarna Ff Bijlezen!

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    goeiemorgen,

als je vanmiddag toch naar de huisart moet zou ik idd ook om een bloedtest vragen..dan weet je zeker of het posi of nega is.
    maarre waar je voor naar de huisarts moet is ook niet zo fijn:(
    kan me voorstellen dat je peunerveu bent als je een knobbeltje vind....hopelijk is het niets ernstig meis! sterkte en suc6 vanmiddag!

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi, bedankt voor jullie reacties. Het is niet echt een knobbel maar meer een soort opgezette klier onder me borst die wegspringt als je er op drukt.

Ik ben echt een controlefreak en kan hier niet tegen! IK wil duidelijkheid!

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mamady: Gewoon even zeggen bij de huisarts hoor, dan krijg je een bloedtest en dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid!
    Als ik je test zo zie dan zou ik gewoon zeggen: zwanger!

Leeuw86: Gewoon doen waar jullie je zelf goed bij voelen en je absoluut niet druk maken om wat anderen ervan vinden. Hartstikke leuk toch dat er straks niet zo veel leeftijdsverschil tussen zit?

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik zou je testjes meenemen vanmiddag dan kun je laten zien dat het zo schommelt.

mijn "borstpijn" is weer aanwezig dus denk helaas toch dat ik naar de volgende ronde ga snik :(

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dames eind 20: dat is echt niet oud hoor! hele mooie leeftijd! Zeker ook om modeer te worden :D

MVM: Vorige keer niet gedaan, omdat ik bang was voor een kliederzooi, en later ook verhalen gehoord van flessen die niet werden opgehaald, dus ga het nu ook weer niet doen.
    Heb ook gehoord dat je nog maar net 1 persoon ermee helpt als je volledig meedoet. Tuurlijk het is 1 persoon die er blij mee is. Maar die probeer ik dan wel op een andere manier te helpen

Wachten:
    ooh wat vervelend he! Leef met jullie mee!
    Het maakt je zo onzeker!

Wonderbaby1
    Heel irritant inderdaad, mensen die denken dat jonge mensen alleen maar dom zijn, of in ieder geval, je zo behandelen.
    Gelukkig heb ik er niet heel veel last van, af en toe een stomme opmerking..

Leeuw86
    Die reactie heb ik previes zo gehad hoor ;) want ooh dat werd zoo druk en ik was toch nog jong en blabla
    maar niemand denkt eraan dat je het misschien niet leuk vind als je eerste kind al 6 is..

Angelsound:
    Heb ik nog liggen :D vond het helemaal leuk de eerste keer.

Leeuw86
    Het is misschien wel een beetje snel maar dat heft juist ook hele leuke kanten!
    Ik klets met iemand op een priveforum die was tegelijk met mij zwanger van de eerste en ne al 20+ weken van de derde :D
    En het gaat super, wel druk, maar leuk!

mamaDy
    Spannend! Lijkt toch echt wel op een zwangerschap hoor!!

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

MamaDy; wat een onzekerheid dat de testen zo 'schommelen', zou ze inderdaad gewoon mee nemen naar de HA vanmiddag en dat ook voor leggen.
    En een knobbeltje in je borst, brr! Sterkte en succes vanmiddag, hopelijk valt het allemaal mee!

Leeuw, niets van aantrekken inderdaad, als jullie er klaar voor zijn, waarom niet?! :D

Amberliek: nee meid! :( misschien trekt het zo weer weg!

Hier, nog steeds geen ongi of krampen ofzo. Pff :(

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hihi navje: wat blijf jij lekker positief voor mij :D helemaal goed ;)

Nog geen ongie te bekennen bij jou dus...zelfs geen ongie tekenen???....test gedaan toevallig??

11. flowerpower50

Ook geen ongi tekenen! :(
    Gisteren een test gedaan, negatief. Dus denk een lange cyclus deze maand, en op naar de volgende ronde!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mamad, ik zou het idd bespreken met je huisarts en de testen meenemen.

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    thnx allemaal!

@ mamaDy, ik zou ook een bloedtest aanvragen. Als ik de testjes zie zou ik zeggen zwanger. Zijn dit testjes voor nod? Succes bij de huisarts

@ amberliek, haha hoe oud ben je dan? Ik heb de angelsound ook nog in de kast liggen, hopelijk kan ik er binnenkort gebruik van maken.

@ wonderbaby, jij ook hier! Gezellig :D Ik denk niet dat ik mee ga doen met mvm als ik zwanger ben. Want je weet hoe dat wij wonen en dan weet meteen iedereen hier dat ik zwanger ben. En we willen het de eerste weken toch nog even voor ons houden.

@ leeuw, als jullie er klaar voor zijn is dat prima toch. Mensen moeten altijd iets te zeuren hebben dus lekker niks van aantrekken ;)

Hier; Vandaag ga ik beginnen met etos zwanger worden capsules en ga straks ook even een andere banner aanmaken..

14. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @MamaDy, zou de testen zeker meenemen om te laten zien. Wel vreemd hoor, maar het is toch echt wel een duidelijke streep. En het is zeker een plus dat de streep weer donkerder is geworden. Heb goede hoop voor je. Succes bij de huisarts vandaag!

@Leeuw, onze kindjes schelen zo'n 2 weken, dus we zitten bijna in hetzelfde schuitje. Ik ben bang dat vervelende reacties niet te voorkomen zijn, maar ik hoop dat ik me daar niet te veel van aan zal trekken. (kan normaal heeel slechts tegen kritiek, dus dat wordt nog wat..) Voor ons is het wel een bewuste keus om nu alweer voor een kindje te gaan. Het lijkt me juist superleuk als de kindjes dicht op elkaar zitten, we zitten nu nog helemaal in de luiers en het ritme. Ideaal toch! Maargoed, niet iedereen zal er zo over denken, en tegen die reacties zie ik best een beetje op.. Nog een ander dingetje, het is inderdaad de vraag of we meteen zwanger zijn. Voor mij nog een extra reden om er nu al voor te gaan!

@Amberliek, oh de voortekenen worden iets minder :(

@Angelsound, heb ik niet, maar zou het misschien best willen aanschaffen. Heb je niet dat als je een keertje het hartje niet goed hoort, je meteen in de stress schiet?

@Navje, balen, waarschijnlijk een langere cyclus..

@Goldy, oja de Etospillen! Heb ik de vorige keer ook geslikt. Het zijn wel grote ondingen, maar ik kreeg er wel een goede cyclus van ;)

@MvM, vorige keer eigenlijk niet echt over nagedacht om het te doen, maar wil het nu wel proberen. Het is toch een heel goed doel om voor te plassen :D

Ik denk dat mijn eisprong vandaag is!

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mvm: Ik ga denk ik wel mee doen! Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe ontzettend verdrietig is als het zwanger worden niet lukt. Al help ik maar 1 iemand, dat is voor mij al genoeg.
    Ik zou het echt fantastisch vinden als ik iemand daarmee kon helpen. Maar dit komt wellicht ook omdat ik het van zo dichtbij meegemaakt heb en weet hoe veel impact het op iemand kan hebben als het zwanger worden niet lukt.

16. flowerpower50

Als ik ook weer zwanger ben, ga ik ook zeker mee doen met MvM!

17. Mvm, dit keer wil ik wel mee doen! Alle beetjes helpen.

Hier geen ongi tekenen... Dag 28 vandaag. Dus morgen testen!

18. Ik heb bijna geen geduld meer!!

19. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    spannend meis! ik geloof dat ik dat geduld niet zou hebben hoor :) (weet het wel zeker eigenlijk)

20. Ja vanmorgen dacht ik nee morgen test ik wel.
    Maar nu wil ik zo graag testen! Hihi.

Deel Deze Pagina