Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ liessie
    gevoelige buik als ik ongi krampen?? Ik hoop dat het snel weer stopt en een innestelling is geweest... bij m'n vorige zwangerschap had ik dat wel gehad, maar eerlijk gezegd wat dat toen bij mij witte afscheiding met wat strengeltjes helder rood bloed... maar iedereen is anders...

Ik had bij m'n laatste hema bestelling ook stiekem al een maatje 50 erbij gedaan ;) (toen wist ik nog niet dat ik positief ging testen ;)) een wit shirtje met de test: "hello, i'm new here!" Vond hem zo schattig!

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Renske: ja voor zijn werk!
    Liessie: kan me voorstellen dat je nu heel onzeker bent, hopelijk is het niets!

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Serendipity: ja als ongi-krampen. Dus echt even blijven afwachten. Snap er nu zowiezo niks meer van. Had even een ovu-test gedaan en daar is een behoorlijke 2e streep op te zien..Heel vaag allemaal.

Leuk he, zo'n klein shirtje! Ik zie soms ook weleens leuke kleine kleertjes en denk dan: zal ik het meenemen.........

Renske: zonder die kerstversiering is het altijd weer heel kaal he! Maar vind die ruimte dan ook wel weer lekker!!!

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Liessie
    Hoe behoorlijk is behoorlijk?? ;)
    Jij weet ook dat ovu-testen ook als zwangerschaptesten gebruikt kunnen worden?? ;)

5. flowerpower50

Nou ja zeg, begrijp er helemaal niets meer van! Mijn ovulatietesten worden weer lichter! Van vanochtend zie ik haast niets meer op, heeeeel licht. Net weer 1tje gedaan, die is iets donkerder lijkt het. Mag ze na 30 minuten niet meer aflezen staat er maar ga toch kijken hoe hij is als hij opgedroogd is. Bij de testen van sensitest mag je na 30 minuten nog wel aflezen.
    Die van gisteren is het donkerst en breedst van allemaal! Misschien dat deze dus donker opdroogd, geen idee. Wat kan dit zijn? Dat gister mijn eisprong was, of dat hij nog zal komen.
    Sorry voor mijn lange bericht, begrijp er helemaal niets van!

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Flower: wat apart....Je zou toch denken dat ie langzaamaan weer lichter zou worden. Misschien op een verkeerd moment getest? Misschien vanaf nu niets drinken en niet plassen en dan vanavond nog eentje doen?

Serendipity: de ovutest is een stuk donkerder dan dat ie de afgelopen dagen (na de testen die ik tijdens de eisprong gedaan heb) was. Ik weet inderdaad dat ze ook als zw.schapstest gebruikt kunnen worden. Maar kan het op een ovu dan al te zien zijn en op een echte zw.schapstest niet?

Pfffff, mezelf lekker gek aan het maken, hahahahaha!

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Flowerpower
    Heb je een foto van je ovu-testen op een rijtje???
    Ik denk dat je dan gisteren positief getest hebt... en dan vandaag, misschien nog morgen je ei?? Dus vandaag aan de klus!!! Voel je wat in je buik... links of rechts??

@ Liessie
    Ja een ovutest is duidelijker dan een zwangerschapstest... zag er net nog eentje voorbij komen bij de vage testjes in het forum... zal hem ff voor je zoeken!! Kan je verschil zien... Ik duim voor je meis, hoop alleen niet dat ik je false hoop geef...

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
  9. flowerpower50

Dat zou kunnen, vanochtend was volgens mij niet geconcentreerd genoeg, was erg licht, om het zo maar te zeggen. ;) nu heb ik vanmiddag vanaf 13:00 niets meer gedronken en om 15:15 getest. Deze kreeg al iets een streepje volgens mij. Ga straks weer kijken, mag niet na een half uur staat er maar goed, is toch duidelijker.
    Heb al een aantal dagen rechts pijn, dus denk dat hij rechts springt al begint de pijn nu iets naar het midden te gaan. Wou eigenlijk vanavond niet klussen, maar morgen weer; om de dag. We hebben 30 en gister sowieso nog geklust dus misschien staan er nog wat soldaatjes op wacht, hihi!
    Heb gister trouwens alleen om 12:00 's middags getest. Zal zo eens een foto maken.

Liessie: dat is wel spannend!! Normaal heb ik na mijn ei omowitte ovutesten, zijn de jouwe na je eisprong normaal ook altijd wit?

10. flowerpower50

Ok, hier 2 foto's :p
    De eerste foto is de eerste test van gisteren 12:00, de 2e van vanochtend 12:00 en de 3e van vanmiddag 15:15.
    Bekijk bijlage 211510

En op deze foto zijn alle testjes, vanaf dag 12, dag 14 twee testen gedaan, omdat de eerste helemaal paarsig bleef.
    Bekijk bijlage 211512

Heb de foto's met mijn telefoon gemaakt, elke foto lijkt ook weer anders dan de andere foto. Ben benieuwd, wat denken jullie? Komt hij er nog aan?
    Ik vond de Sensitest testen toch wat fijner hoor, hihi!

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Onzeker allemaal zeg :( het kan dat een ovu test erop reageert, maar ik zal er niet teveel vanuit gaan. Heb er ervaring mee!
    afwachten wat het allemaal gaat doen bij jouw, misschien is het wel een innestellingsbloeding dat kan.. het kan helaas twee kanten op:(:(:( hopelijk ben je wel gewoon lekker zwanger!!

Seren.. ik las dat berichtje ook ja over borstvoeding, ik weet daar niks van!

Flower.. Ik vind je ovu testen nog niet duidelijk genoeg om positief te kunnen noemen. Ik denk echt dat ie nog moet komen je ei, dat denk ik persoonlijk.
    Mijn vorige ronde had ik ook pas op dag 17 en 18 een positieve ovu test.. dus het kan hoor! Toch even door testen en om de dag klussen is goed hoor:)

12. flowerpower50

Renske: Vind ik zelf ook hoor. ;) Kan veeeel donkerder. Heb alleen geen ervaringen met zwanger&kids testen, en denk plaats toch even en vraag even.
    Vind de Sensitest veel prettiger, en heb ze net besteld. Hopelijk morgen binnen en dan test ik met die testen verder.
    Mijn cyclus zal wel iets langer zijn dan 29 dagen. Heb al wel vruchtbaar slijm, en rechts al een paar dagen steken dus ik denk dat hij er aan komt.
    Zo zag mijn positieve test van sensitest eruit:

Bekijk bijlage 211517

dus hopelijk heb ik snel weer zo'n test, we gaan gewoon om de dag verder, dus daar kan het vast niet aan liggen. ;)
    Welke testen gebruik jij, was dat niet wondfo?

13. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    Flowerpower: ik vind je testen ook niet duidelijk...ik heb ook die testen van wondfo gebruikt en uiteindelijk (pas na 17 dagen) had ik een knaltest en die is echt heel duidelijk, vooral het lijntje werd vooral aan de linkerkant het donkerst (net zoals op je laatste foto). Nog even afwachten en ondertussen gewoon door sexen!!!

Liessie: ik had ook bruinverlies, maar ben toch zwanger!!! En die ovu-test positief, klinkt erg positief!!! Oeh, ik hoop het zo voor je! De dig.test van clear blue kan vaak al vroeg goed testen (behalve bij mij dan...hihi....maar kan bij mij ook zijn dat mijn nod veel later was...), dus misschien is dat iets? Want weet als geen ander dat die onzekerheid echt vreselijk is! Ik duim voor je meis!!!

Serendipity: ik hoop niet dat je positief hebt getest doordat je bv geeft.....heb je ondertussen al meer getest...misschien is die cb dig.test ook wat voor jou?

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. Is het niet beter om even door te testen met die van z&k? Dan kan je wel het beste vergelijken.. is maar een tip hoor.
    Enne die van sensitest bij jouw, zijn ook niet heel duidelijk vind ik dan he. Maar dit zijn de witte testen zeg maar, je hebt ook groene en dit zijn de extra gevoelige. Misschien is dat wat voor jouw? Want die reageren wat beter, dus dat zijn die van z&k..
    Ik denk dat je een deze dagen wel een knaller hebt met die van z&k en die herken je echt meteen, die wordt echt knal!
    en mijn cyclus was ook wat langer ja door mijn latere eisprong, maar dat ligt aan je lf (dat is de fase tussen eisprong en menstruatie). Dat is gemiddeld 14 dagen, maar het kan ook 11 dagen zijn bijvoorbeeld. Dus dan is het lastig om te zeggen wanneer je nod exact is, als je een latere eisprong hebt

Hopelijk heb je hier wat aan:)

15. flowerpower50

Renske: dankjewel voor je uitleg! Dus de z&k die ik nu heb zijn de gevoelige, net zoals de groene van sensitest?
    Heb vanmiddag dezelfde testen van sensitest besteld als ik op de foto heb gebruikt.
    Dit was de donkerste test, op dag 16, van 's middags half 12 ongeveer. 'S avonds werd hij al iets lichter 20:00, en de dag erna was hij wit, heb tot dag 24 doorgetest zodat ik zeker wist dat het echt mij ei was, en ze bleven wit. Dus misschien maak ik weinig LH hormoon aan? Als die van zwanger en kids gevoelig zijn en nu nog zo licht duurt het misschien nog wel even, haha.

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Liessie, misschien een innesteling, je hoop nog niet overboord gooien.
    leuk he al die kleine kleertjes:)

Flower, er zit nog geen posi testje bij. geen idee of hij al is geweest of nog moet komen...
    van de week kwamen de testen binnen en toen heb ik 1x getest, er kwam net zo'n licht streepje op als jij hebt.
    ik weet nog van de vorig x met deze testen dat ik altijd zo'n licht streepje heb. daarom ook niet verder getest, ik ga ervan uit dat hij toen al is geweest.(hoop ik)

Hier: wachten duurt lahaaang.. ik heb ook geen idee wanneer/of ik een eisprong heb gehad. niet zo goed bijgehouden dit keer.

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower.. volgens mij zijn die groene van z&k de gevoelige ja! ZO heeft sensitest ook groene en witte, en de groene is idd de gevoelige:)

Je verhaal over de sensitest klinkt idd als een positieve, maar heeeel duidelijk vind ik hem niet. Misschien vind je wel een echte knaller met die groene van z&k? Dan is ie echt donker! en dan hoef je ook niet te twijfelen..

Dat ie nu nog licht is, hoeft niks te zeggen.
    Hij kan morgen ineens knallen hoor! Dus ik zou zeggen: test nog even door met die groene van z&k om het beste te kunnen vergelijken en kijk wat ie gaat doen..

Misschien denken andere meiden hier anders over?
    Naar mijn idee zijn de groene wat gevoeliger dan de witte.
    En ik dacht mijn vorige cyclus ook telkens: nou volgens mij wordt ie niet donkerder, volgens mij duurt het nog heel lang.. en ineens had ik een knaller:)

Als je vragen hebt, stel ze gerust.
    Annelynn uit deze groep heeft ook erg veel verstand van ovu testjes:)

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    leeuw86: wachten duurt heeeeeuuuul lang!! En daar zijn wij niet goed in, haha:D!

Nikkie: ik houd jou verhaal goed in m'n achterhoofd hoor!!!:p:p:p

Flower: best nog een gedoe he die Ovu-testen. Ik heb ze deze ronde voor het eerst gebruikt en als ik dacht: dit is knal, was ie de volgende keer nog knaller!

Seren: ik hoop toch niet dat de borstvoeding een posi-test heeft opgeleverd. Heb er verder geen verstand van eigenlijk.....

19. flowerpower50

Leeuw en renske: bedankt voor jullie antwoorden! :D
    Leeuw: op welke dag had je zo'n lijntje? Heb je niet door getest, misschien was hij nog wel donkerder geworden? Lastig soms hè, nu maar wachten dus! En dat duurt indd heel erg lang. ;)

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. Ik wacht met je mee hoor! hopelijk kunnen wij o.a. op roze deze keer. We zitten volgens mij rond dezelfde datum. Ik denk dat ik zo rond de 11e uitkom, maar dat weet ik niet heel zeker want weet niet hoellang me lf ongeveer is..

Flower.. Afwachten tja is soms lastig he! Hopelijk heb je morgen een knaller in handen :)

Ik kruip op de bank met manlief, hij moet morgen weer werken helaas:(

Ik spreek jullie morgen,
    Truste alvast!

Deel Deze Pagina