@ Liessie Je weet zeker dat je een ei had gehad toch?? Ik hoop zo dat het zwanger betekend van je testen!! ga je over 2 dagen weer testen?? @ Annelynn Denk dat 9 opzich ook wel genoeg zou moeten zijn, aangezien een eitje zich na 5-7 dagen innestelt... is dus mooi op tijd Vreselijk he... dat wachten... ik ben wel blij dat het nu niet zo lang geduurd heeft als de eerste keer, maar weet zo goed hoe jij en liessie zich voelen!
@ dochter2009 Misschien waren jou testen toch net weer anders als de mijne?? Ik vind er bij mij, zo'n groot verschil tussen zitten als je bedenkt dat ze van dezelfde urine zijn Die foto met die 2 testen zijn trouwens ook van sensitest, duidelijk gevoeliger als die blauwe van mij
Serendipity: JAAA, die testen zijn echt overduidelijk! Jeej!!!! Ik had je al gefeliciteerd, maar hierbij nog maar een keer: GEFELICITEERD!!! Ik kan je niet vaak genoeg feliciteren!!! Ik wil nog meer meiden feliciteren, dus hop hop hop naar roze alle meiden!!!!!
Seren: ja dat weet ik wel zeker. Op 26 en 27 had ik knallende OVU-testen en we hebben goed geklust rond die tijd. Dus daar zou het niet aan kunnen liggen........Maarja, je hebt het helaas zelf niet helemaal in de hand! Kijk nu het programma Uit de kast. Kijken jullie dat weleens? Leuke reactie van die ouders....voor de verandering.
nikkie, ik hoop het ook, wel fijn dat je je afspraak iets eerder kon krijgen, nog even aftellen en dan je echo! sweet, als je een regelmatige cyclus hebt hoef je ook geen ovutesten te gebruiken, om de dag sexen klinkt leuk, maar een hele maand verplicht vind ik dat niks meer aan. zo houden we het leuk in bed. Seren, mooie foto, gefeliciteerd! Annelyn, dan duurt het voor jou gevoel nu wel erg lang als je van de 1e in ronde 1 al zwanger was.
Hallo meiden, Ik kom hier ook weer even om het hoekje kijken. Veel roze zeg! Mag ik ook op de lijst? Ik ben (zoals het nu lijkt) 8 september uitgerekend. Dat klinkt heel raar vind ik, was al een beetje aan maart gewend geraakt... 31 december heb ik intake en echo en daarna wordt ik doorgestuurd naar de gyn. Spannend! Ik heb nog nergens last van, jullie wel?
Nu zit ik even te denken....hoe begin ik nou te rekenen. Eergisteren m'n eerste menstruatiedag, toen alleen wat bruinverlies, of vandaag. Vanaf vandaag echt bloedverlies....
Ik zou vandaag rekenen als eerste dag, omdat je ongi helaas vandaag is doorgebroken. Gister meer in aantocht.
Ja doe idd maar vanaf gisteren... Gatsie, baal wel hoor. Maar goed. Vanavond even weer nieuwe OVU-testen bestellen voor de volgende ronde!
@ Liessie Nee dat meen je niet hoe kan dat nou ... ook een korte lf zeg!!! En hoe kan het nou dat je ovu-test nog een streepje had?? Ik zou vanaf vandaag rekenen, je eerste dag, is de dag waarvan de ongi echt goed doorbreekt... ik had ook altijd bruinverlies vooraf... @ Hanna Mom ik ben 5 dagen later als jou uitgerekend ... wat een hoop roze schapen he?! Ik heb wel allemaal mini kwaaltjes, herken ze van de vorige zwangerschap, maar ik denk dat je beter geen kwaaltjes kan hebben, want ze worden alleen maar erger natuurlijk
Liessie: wat vervelend voor je!! Ik had het je nog wel zo gegund! Ik zou zeggen: koop een lekkere reep chocolade en ga die met een leuke film/goed boek opeten, doet vaak wonderen! Wat betreft je menstruatie is mij altijd verteld dat je moet rekenen vanaf de dag van het eerste roodverlies. Dat zal dan dus vandaag zijn. Hannamom: tuurlijk mag je op de lijst! Leuk zelfs! Veel zwangeren gaan weg, maar wij achterblijvers vinden het juist leuk als jullie blijven . Zo, weer hard aan het werk nu!
Liessie: ik lees net het berichtje van Serendipity: zou het niet toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Die kunnen ook gepaard gaan met roodverlies (had ik zelf ook). Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar als je 27 december een knallende ovu-test had, dan is het nu wel heel erg vroeg om ongi te worden. Het kan hoor, maar ik vind het wel vroeg.
@ Liessie Wat Annelynn zegt... ik heb stiekem ook nog hoop voor je... ook vanwege die ovu-test... Maar zie ook dat je vorige cyclus ook zo gek deed hoe kan dat in eens, dat je cyclus zo aan het rommelen is Hoe zagen je vorige lf's eruit?? Of is dit de eerste ronde m'n ovu-testen??
Liessie: ik ben het wel met Annelynn eens...en ik had eerst 1 dag bruinverlies en die dag erop roodverlies en daarna werd het steeds bruiner en pas na 12 dgn hield het op. En ben ondanks dat toch zwanger! Kun je er toch geen test tegen aan gooien (bv clear blue dig.)?
Hanna mom, gefeliciteerd!! Nikkie, balen zeg, ik zou ook vandaag dag 1 rekenen. wel raar trouwens, als ik zo trug lees.. Net weer een ovutest gedaan, nu 4 uur plas opgehouden, hij is net zo donker als gister, dat herken ik niet van de vorige x met ovutesten, toen had ik altijd maar 1 dag een positieve.
Liessie.. Wat raaar!! Dat kan toch haast niet als je de 26 en 27e zo'n ovu test hebt gehad? Dan is je lf wel heeeel kort Kijk het even aan of het echt door zet..misschien was het iets eenmaligs? Leeuw.. Zou het dan toch??! Ovu testen reageren volgens mij sneller op hcg.. wil je niet wat inpraten maar ook bij jouw zou het toch vreemd wezen als ie zo laat is en aangezien je dit niet herkent van vorige keren met ovu testen is het toch ook raar? Misschien over een paar dagen eens een zwangerschapstest doen? Maar houd er dan wel rekening mee dat ie ook negatief kan zijn, mocht het wel je eisprong zijn.. phoe wat een onzekerheid allemaal meiden