Hmmm, misschien dan een extra gevoelige test halen? Welke raden jullie mij aan? Ik kom vanmiddag langs een ETOS. Vond het ook wel snel hoor, nu een ongi. Toch nog maar even in de afwachtstand misschien..... Nikkie: je verhaal geeft me hoop, haha!
Liessie: Jaa inderdaad!! Je had een positieve ovutest! Dus misschien ben je indd gewoon zwanger en heb je een innstellingsbloeding!! En zolang er geen stolsels bij zitten, kan het nog toch? Ik duim voor je!! Gevoelige zw.test weet ik niet, ikzelf heb thuis 1 van z&k 6 dagen voor nod en kruidvat. Misschien gewoon kruidvat doen dan? Renske: Je had toch gelijk met de ovu testen! Hij begint donkerder te worden. Dus denk dat hij morgen wel positief is, wat denk jij? Er zit eentje van sensitest tussen, deze heb ik gister middag gedaan, omdat ik nog maar 2 van z&k had en daarmee vanochtend en morgenochtend nog wou testen. Ik ga vanmiddag nog even testen met sensitest. Heb ook geen pijn meer rechts. foto's Bekijk bijlage 211988 Bekijk bijlage 211989 En dan de laatste 3 testen, 1e groene dag 16 12:00, sensitest test dag 16 15:15, laatste groene, dag 17 12:00.
Ja, Flower!! Hij is lekker donker! Heel goed!!!! Heb vriendlief opdracht gegeven om een gevoelige test te halen. Hij snapte er niks van, haha! Hij gaat het even vragen bij de Kruidvat....typisch hem, maakt hem niks uit! Dus morgenvroeg maar even testen.
Flower.. Kijk dat lijkt er idd meer op, vooral die laatste die is al goed duidelijk! Ben benieuwd.. het kan zijn dat je vanavond een eisprong hebt, of morgen kan het ook hoor.. maar je hebt denk ik een wat latere eisprong! Weet niet of je nog veel testjes hebt.. maar als je je ei echt niet wilt missen, misschien vanavond nog even testen? Misschien heb je dan echt een knaller en is het morgen alweer voorbij met die piek.. Als je liever morgen weer test, dat kan ook.. als hij dan lichter is kan je er vanuit gaan dat je eisprong vermoedelijk is geweest. Ik ken jouw cyclus niet, maar als ik jouw was deed ik er vanavond nog eentje voor de zekerheid. Ik had ook een eisprong zo rond dag 17/18 (was wel de vorige ronde overigens). Liessie.. Hoe staat het nu met het bloeden?
Renske: bedankt! Ik heb nog 1 tje van z&k en 11 van sensitest. Wou sowieso rond 3 uur nog een test doen, of kan ik daar beter 20:00 van maken? Dan wou ik met eentje van sensitest doen en morgenochtend met de laatste z&k. De pijnen zijn weg dus vandaag of morgen zal de test vast positief zijn en m'n ei springen.
Flower heb je nog een test gedaan? Hier net toch maar naar toilet geweest...Wilde niet, wilde niet enorm veel rood aantreffen, haha! Maar nu weer bruin bij afvegen. Wat een gedoe zeg, haha!
Flower.. Ik zou als ik jouw was dan om 20.00 uur testen. Ik ben reuze benieuwd! Laat je het nog even weten? Liessie.. Als het bij die ene keer rood is gebleven kan het nooit je ongi zijn. Hoe ver voor NOD zit je nu? want je banner klopte niet toch?
Liessie: dat is wel super! Hopelijk was het rood het enige rood en gaat het nu van bruinverlies naar helemaal niks en een positieve zwangerschapstest! Ik ga rond 17:30 weer een testje doen denk ik. En dan morgenochtend rond 12:00 weer. Heb gisteren geklust, en morgen gaan we weer, dus dat zit wel goed, toch?
@ flowerpower Ziet er idd zo goed als positief uit!!! Fijn!!! Ik zou vanavond toch ff klussen... bij mij is het trouwens zo, als de pijn weg is, is m'n ei gesprongen... dus ik zou vanavond ff sexen @ Liessie Ja!! Ja!! Ja!! fijn!! bruinverlies ik heb nog steeds zo'n hoop voor jou... hey even iets anders, kan je niet even temperaturen toevallig?? ik temperatuur nooit, maar voor m'n positieve test had ik het toch ff gedaan... en wat bleek... 37.4, terwijl ik normaal rond de 36.9 zat... toen had ik weer hoop En ik zou de kruidvat test... waarvan er 2 in het doosje zitten, voor 4.95 halen! Die zijn bij mij echt de gevoeligste! Houd er rekening mee dat het nog steeds negatief kan zijn he... anders nog even een ovu-testje er tegen aan gooien ... we blijven testen he hahahahaha Ik had er laatst zoveel gekocht, dat ik me helemaal kon overgeven aan m'n test drang heerlijk!! @ Leeuw Ik weet niet meer wie het zei... maar idd, wie weet test jij ook wel positief vanwege een zwangerschap??? Morgen nog een ovu-testje??
Flower.. Als de test straks nog duidelijker is, zou ik toch proberen om vanavond ook seks te hebben want ze zeggen dat je op de dag van je positieve ovu test het vruchtbaarst bent.. dat heb ik ook maar gelezen hoor! Maar ik zou het wel doen dan
Seren: Van harte gefeliciteerd! Flowerpower: hartstikke positief Hier: ik kan maandag testen, maar dat lijkt nog zover wrg.
Renske: Okè, ik had gelezen dat elke dag vermindere kwaliteit is, dus minder zaadcellen en ze min 36-48 uur (volgens mij) nodig hebben weer nieuwe klaar te maken. Daarom wou ik deze maand om de dag doen, dus als mijn test straks nog donkerder is, springt mijn eitje toch binnen 12-24 uur? of was het tot 48 uur. Maar zaadcellen leven ongeveer 48 uur, dus dan moet er nog wat zijn van gister, zou hij vandaag springen, en dan zijn ze al op de goede plek... Pff lastig! Wil ook weer niet te vaak, want als ik vanavond doe, en morgen, is het 3 dagen achter elkaar, en dat is weer teveel van het goede denk ik?! hahaha lastig soms.
Hoi allemaal Tijdje niet geweest, maar zie dat er al een aantal zwangeren zijn, Gefeliciteerd! En ik lees dat er flink geklust wordt, haha! Ik heb 14 december mijn laatste menstruatie (ontrekkingsbloeding na de pil) gehad. Maar nu ineens ongesteld, of heel misschien een innestelingsbloeding . Als ik van een normale cyclus van 28 dagen uit zou gaan zou dat mogelijk zijn. Dit was namelijk bij mijn vorige zwangerschap ook het geval (ook eerste ronde direct na de pil). NOD zou eigenlijk 11 januari moeten zijn. Spannend zeg! Verder ook allerlei vage kwaaltjes (grotere borsten, moe, krampen etc) Wat me ook opviel is dat ik een temperatuur van 37,1(gister) en 37.4 (vandaag) heb. Nu ben ik daar helemaal niet mee bezig, maar ik las er iets over. Weet dat normaal mijn temp. zo'n 36.3 is. Toch vreemd?!
@ Flowerpower Ik zou het toch vanavond maar doen hoor... vooral ook omdat je geen pijn meer voelt... ik denk dat je morgen te laat bent... dus dat kleine beetje van vandaag, kan mooi bij dat kwakkie van gisteren heb je toch net ff een extra kans toch
Klinkt heel hoopvol ja!!! Ik had idd ook 37.4 terwijl ik nooit temperatuur, maar als ik het gevoel heb dat ik zwanger ben, dan temp ik in eens wel! Maar het zou idd precies kloppen... een innestelbloeding, als je een cyclus van 28 dagen hebt!! Voor ongi zou het wel weer extreem vroeg zijn!! Dus ook voor jou goeie hoop!! Spannend!! Zeker met je hoge temp!!
@ Liessie Tempen als je thuis komt ik wil je temp weten hahahahhaa Ik raak geobserdeerd door al die kansen van jullie
Net een sensitest test gedaan en deze is lichter dan de z&k van vanmorgen. Mijn urine was ook best licht; had voor het laatst om 15:20 gedronken en om 17:30 getest dus misschien ligt 't daaraan. Moet ik vanavond weer testen? Heb nog wel iets krampjes in m'n buik. Vooral rechts. Maar gisteravond had ik echt een drukkende stekende pijn in mijn onderbuik, dat je niet weet of het nu je darmen en/of je baarmoeder enzo is. Nu krampjes rechts en links. Dus misschien krijg ik morgen mijn ei + een positieve test. Die van vanmorgen was namelijk niet donkerder dan de controle streep. Grrr, wat lastig soms
Flower: ik had ook ineens (buiten de normale steekjes in mijn liezen om) een enorme steek rechtonder in mijn buik/lies. Ik dacht zelf dat dat mijn ei was....En als dat zo was, dan is mij ei 2 dgn na mijn knaltest gesprongen. O ja, ik lees overal dat je ei ook pas veel later kan springen, dus gewoon door blijven sexen!!! Beter te vaak dan te weining, hihi! Emmy: als je nod pas de 11e is, is het wel erg vroeg voor je menstruatie.....dus hoop voor jou dat het een innestelingsbloeding is....heb je bruin of rood bloed en is het veel (met stolsels enzo)? Rammelaar: oeh, maandag testen!!! Spannend! Wachten duurt altijd lang....echt vreselijk! ik duim voor je dat je op roze gaat!!! Liessie: welke test heeft je man gekocht? en hoe staat het nu met het bloeden?
Flower.. ik denk dat je morgen weer moet testen met die van z&k en kijken wat ie dan doet. Misschien wordt dat dan een knaller. In principe is om de dag seksen voldoende, en als men gewoon normaal zaad heeft dan kan elke dag seks ook maar als je liever het niet doet vanavond, vooral ook niet doen. Het moet voor jullie goed voelen en niet als verplichting gezien worden. Om de dag moet in principe ook voldoende zijn.. En als achteraf blijkt dat die vandaag toch positief is, omdat hij bij jouw niet donkerder word (dat kan ook, maar kan je pas zeggen na een aantal rondes met ovu testjes).. en je hebt gisteren geklust dan zijn jullie op tijd geweest Rammelaar.. Spannend hoor! Emmy.. Moeilijk te zeggen hoe of wat, want je bent gestopt met de pil neem ik aan? Dan kan het ook ontpillen zijn, wil je absoluut niet ontmoedigen en het kan ook zeker van een zwangerschap zijn hoor.. Ontpillingsverschijnselen kunnen verdacht veel lijken op zwangerschapssymptomen. ik hoop dat het allemaal wel te maken heeft met een eventuele nieuwe zwangerschap