Renske: Bedankt voor al je antwoorden, vind het erg fijn!! Ben zelf (nog) zo'n leek wat dat betreft. Ik ga dan morgenochtend rond 12:00 uur weer testen met de laatste z&k die ik heb. Ben benieuwd wat die gaat doen. Mijn laatste keer met ovutesten (tevens 1e keer) was 1 dag een knaltest (die foto van sensitest die ik liet zien) en toen ik diezelfde dag 's avonds om 20:00 uur weer een test deed, was het nog steeds een knaller, alleen wel iets lichter dan die van de ochtend. Daarom snap ik niet, waarom deze test nu weer lichter is dan die van vanochtend. Misschien krijg ik dan toch morgen een knaller. Zou het trouwens ook kunnen dat ik bijv. gisteravond/nacht mijn ei heb gehad? Omdat ik gisteren ook zo'n giga druk/stekende pijn had. En dat ik dus mijn echt lh piek heb gemist met testen, en die van vanochtend nog een beetje donker was en ze nu lichter worden. Rammelaar: Wat spannend meid!! Wachten duurt altijd lang, en nog langer als je moet wachten op je NOD. Hopelijk heb je een posi test!
flower, je hebt als het goed is maar 1 keer een kaller test hoor in je rijtje. Vlak voor je eisprong. Ik let het je uit. ik was 1 dec ongesteld. Ben vanaf 7 gaan testen. Testen zo goed als wit of heeel licht. Dag 15 kwam er een streepje te staan, dag 16 knalde hij om 11 uur sochtends (toen nog 3 testen gedaan op die dag om te kijken wanneer hij lichter zou worden) en om 000 uur savonds was hij weer licht. Mijn lh piek was dus rond 11 uur tot 000 uur. De 17de sprong mijn ei. Het is normaal dat je weer piek weer weggaat en je testen negatief worden. Dan is het daarna wachten op je Niet Ongesteldheid Dag...
Seren: heb net getempt, 37.0...Maarja, ik weet niet wat m'n gewone temp is natuurlijk. Maar dat zal misschien iets van 36.9 ofzo zijn? Geen idee. M'n vriend heeft de Predictor Early gekocht. Dat was de enige die hij kon vinden. 4 dagen voor NOD kun je er mee testen. M'n NOD is maandag dus als ik morgenochtend test moet het vroeg genoeg zijn. We wachten af!!!!! Ik heb nog geen bloed weer gespot. Flower: wat spannend met je testen en verwarrend. Je zit wel goed met klussen volgens mij hoor! Zowiezo om de dag is goed. En keertje extra is natuurlijk altijd goed...haha! Domme vraag misschien hoor, maar als je ongi zou zijn he, zou er dan op een OVU-test helemaal niets te zien zijn?
Flower.. Het kan hoor dat je gisteravond/nacht je eisprong hebt gehad en dat je hem hebt gemist. Ik zou zeggen: test morgen en dan kunnen we verder kijken hoe of wat. Als ie dan weer lichter is, dan zou ik bijna zeggen dat je eisprong vermoedelijk is geweest.. maar ik kan het ook mis hebben hoor. Ik ben gewoon erg benieuwd naar je test van morgen en gewoon door blijven klussen wat je al deed Dochter.. Uhmm het is niet bij iedereen zo dat je maar 1 echte knaller hebt. Ik ben het bewijs, want ik heb weleens 2 dagen een positief resultaat gehad. Dat betekent dat je eisprong in aantocht is, dat je eitje probeert te springen. Dat hoeft niet meteen gebeurd te zijn na de eerste positieve ovu test. Bij jou is dat misschien geweest, maar dat hoeft niet bij iedereen zo te wezen.. Liessie.. Ik plas altijd streepjes op ovu testen. Tijdens me menstruatie nog nooit getest maar zou zo maar kunnen dat ik dan ook een streepje heb. Maar meis, als het bloeden is gestopt dan is het niet je ongi meid. Hopelijk heb je snel een mooie positieve test in handen, ik duim! Ik ga film kijken meiden. Truste alvast en tot morgen
@ Liessie Wat renske zegt... als het bloeden is gestopt kan het niet je ongi zijn... dan blijft het lopen he je temp is niet al te hoog, maar kan nog hoger worden natuurlijk, spannend morgen!! En niet meteen in zak en as zitten he... als tie negatief is tis nog vroeg Ik denk idd dat je ovu-test wit zou moeten zijn, of iig bijna wit... denk dat een licht streepje wel mogelijk is ook al ben je niet zwanger... daarom ben ik ook benieuwd hoe donker je test was @ Flower Ik denk idd dat je je ei al gehad hebt, maar wacht de test morgen nog even af! Wat jij beschrijft van gisteren, heb ik ook vlak voor m'n ei springt... als de ergste pijn weg is, weet ik dat tie gesprongen is! Zo klinkt het bij jou nu ook... ik moet wel zeggen dat ik bij deze ronde wel veel na-steekjes had, maar dat kwam denk weer door m'n zwangerschap... had ik de vorige keer ook... dus hoop dat jij daar nu ook die steekjes van hebt! Ben benieuwd naar je ovu-test morgen
Renske; ik bedoelde ook niet dat ik maar 1 positieve test heb gehad hoor. Ik heb de hele dag testjes gedaan en gekeken wanneer hij negatief werd. Dit keer was dan tussen die tijden. Bij mijn dochter had ik ruim 24 uur positief getest. Mijn punt was alleen, als je eerder in je cyclus een knaltest hebt gehad en hij is daarna negatief geworden het niet logisch is dat je daarna weer een knaltest krijgt. Dat begreep ik uit haar verhaal.
Ik ga niet in zak en as zitten!!!! Dat kan bijna niet met allemaal van die positieve meiden hier! Heerlijk!
Komt vast helemaal goed, Liessie!! ben heel benieuwd naar je test van morgen, en duim voor je. Serendipity: zou je kunnen beschrijven wat jij ongeveer voelt? Deze maand had ik ongeveer een week last van pijn/steken aan mijn rechterkant, gisteravond begon het een drukkende/stekende pijn te worden in mijn onderbuik. Dan doet 'te hard gaan zitten' soms zelfs pijn! En dan weet ik nooit of het nu mijn darmen zijn of het mijn baarmoeder/eierstokken zijn. Ik heb die pijnen al eens eerder gehad, 's avonds tot na middernacht, toen had ik die ochtend een positieve ovulatietest. Maarja ik zal morgen nog eens testen met de z&k, ben benieuwd of hij dan knalt. Soms is het allemaal best verwarrend. Heb nu soms steekjes, maar niet de steekjes die ik afgelopen week heb gehad.
Heb net getest....zo op het eerste oog wit. Ik denk namelijk dat ik van een afstandje een soort van streep zie.....maar ja, dat kan ook in m'n verbeelding zijn....... Zometeen naar het werk. Hopelijk komt er geen (onverwachts) rood meer!! Hoe is het met de OVU-testen Flower?
@ Liessie Ooeehh spannend meis!!!!! Wil je een foto maken van de test als je tijd hebt een keer??? Wil wel even turen In m'n gedachte ben je al zwanger hoor @ Flower Ik voel een drukkende zeurende pijn, met soms wat steekjes... bij mij is het altijd aan de linkerkant (vroeger dacht ik dat het pijn was van verstopte darmen, inmiddels weet ik beter ) 1,5 dag van te voren voel ik het zo af en toe, die drukkende zeurende pijn... vlak voor dat tie springt is het een constante pijn, ook drukkend/zeurend met steken er door... de ene keer erger als de andere keer! Heb er een keer niet van kunnen slapen, zo erg soms! Meestal is het na het slapen weg, dan voel ik soms alleen nog zo'n napijn, en dan weet ik dat het geweest is... de ergste pijn is weg, dus hij is gesprongen! Dit keer, bleef ik twijfelen omdat ik steeds af en toe nog steekjes voelde... ergens tussen de plaats van eisprong en m'n lies in... Het voelde een beetje als m'n eisprong, maar dan net anders! Ik dacht steeds dat het napijn was van m'n eisprong, maar het hield ongeveer 4/5 dagen aan.... heel langzaam werd het steeds iets minder! Hoop voor jou dat het ook raak is!! @ Hier Hier vandaag officieel 1 dag overtijd! Ik had bij een lf van 12 (wat ik na m'n zwangerschap heb gekregen) ma op di nacht ongesteld moeten worden! En bij een lf van 14, wat ik vroeger altijd had... had ik vannacht ongesteld moeten worden... toch wel fijn dat die dag voorbij is vooral zonder rood te hebben gezien! Vond het toch nog een soort van spannend door m'n vmk... maar nu voelt het al zekerder
Seren: lekker dat idd die dag voorbij is! Ik kan me voorstellen dat het nog even spannend was en ook nog wel even blijft misschien! Je hebt in ieder geval een mooie zin bij je banner staan!!!! Ik heb nog steeds bruinverlies. Snap het niet helemaal. Wie had dat nou nog meer, Nikkie?
Liessie: spannend! Nikkie had inderdaad bruinverlies/beetje roodverlies en is hartstikke zwanger! Ik had het ook bij de eerste, zelfs flink wat roodverlies, maar heel erg zwanger! Dat de test nog licht/negatief is kan ook heel goed. Je gaat pas HCG aanmaken vanaf de innesteling en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander. Wanneer is officieel je NOD? Ik hoop echt voor je dat het raak is!! Ik dacht zo: een goed begin (van het nieuwe jaar) is het halve werk!
Liessie: vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt, is erg verwarrend en maakt je erg onzeker. Maaaar het is in ieder geval geen helderrood bloed meer! En dat geeft moed, toch! Ik ga vanaf nu tot 12 uur niets meer drinken en dan mijn laatste ovulatietest vanz&k doen. Ben benieuwd.
Wat een spanning hier allemaal! Ik ga proberen even te reageren: @Flowerpower. Ik snap ook helemaal niks van ovutesten, maar ik voel mijn ovulatie altijd heel goed (en ik temp), dus ik weet precies wanneer mijn ovu is. Ben ook heel regelmatig, dat is wel echt mijn geluk denk ik. @liessie. Ik vind 37,0 toch nog wel mooi hoog hoor! En heb je getest vanmorgen??? Ah, nog steeds onzekerheid zie ik wel... Het wachten is echt het vervelendste he... Wel gek dat je niet veel bloed hebt, we houden hoop hoor! @Serendipity. Hoera, eerste mijlpaal behaald! (NOD!!) @Iedereen. Hier gaat het goed. Nog steeds niet echt klachten, ja wat hoofdpijn, maar verder niet misselijk of extra moe. Heerlijk! Hoe gaat het met de andere zwangeren?
Heey meiden.. Dochter.. Aha oke dan begrepen wij elkaar verkeerd. Ik dacht dat je beweerde dat je altijd maar 1 knaltest hebt Maar gezien de foto van flower had ze echt niet geen knaller te pakken dus vandaar de verwarring denk ik Flower..Ik ben benieuwd naar je testje.. Liessie.. is ie echt wit de test? omdat je zei dat misschien een streepje zag? Bovendien, je zit ook nog voor NOD he dus niks is onmogelijk. Misschien heb je wel een wat latere innestelling gehad en heb je daardoor die bloeding gekregen.. is heel goed mogelijk. Nog een paar dagen geduld meis en ik hoop zo dat je hartstikke zwanger bent Seren.. Wauuw wat goed dat je nu echt officieel overtijd bent en geen bloed hebt gezien.. das heel goed nieuws Leeuw.. Nog getest met een ovu testje? Ben heel benieuwd! Hier: weinig nieuws en wachtende he
Renske: irritant he, wachtende zijn! Je wilt roze zijn! Hoop dat jij over 9 dagen een knaller in handen hebt! Ik ben op m'n werk en elke keer als ik naar toilet ga ben ik weer opgelucht dat ik geen rood zie, haha! Test wel wit, maar ga soms zo turen dat ik denk iets te zien....Vriendlief is positief; waarschijn te vroeg getest, haha! Flower: al getest? Hanna: wat fijn dat je je goed voelt. Wanneer had je eigenlijk je eerste echo/afspraak VK?
Liessie.. Kan heel goed hoor dat het te vroeg is geweest. Nog even geduld meis, hopelijk kan je dan mooi op roze. Een lichtpuntje.. mijn banner geeft aan nog 9 dagen maar ik denk zelf dat het 6 is omdat mijn eisprong 3 dagen eerder is geweest