Liessie: wat spannend! Flower: Al getest? Ben benieuwd Hier: Mijn temperatuur is aan het stijgen! Was gister 36.7 vanmorgen 36.9.Pijnlijke borsten, jeuk en heel veel trek. Had ik bij mijn dochter ook. Wachten tot maandag met testen.....als dat lukt.
Hai dames, ik begrijp er niets meer van? Net weer gestest, iets voor 12 uur dus 2 uur en 10 minuten opgehouden. Kon niet meer hoor. Heb 2 foto's de eerste is van ver af, en de tweede van dichterbij. Bekijk bijlage 212308 Bekijk bijlage 212309 Volgorde testen: 1: dag 16 2&3: dag 17 4&5: dag 18 6: dag 19 (vandaag) Heb nu ook weer giga steken in mijn onderbuik. Dus misschien komt hij er vandaag aan? PFFF raar lichaam. :x
Flower.. Pfff wat lastig joh. Ik snap dat je het even helemaal niet meer weet. Ik vind het ook erg lastig bij jouw.. ik vrees toch dat je nog even moet doortesten.. dan pas weet je wat meer.. maar ik vind ze nog niet positief Zou willen dat ik er wat zinnigs over kon zeggen, maar helaas sorry meid!
Renske: geeft niets hoor meid! Allang fijn dat ik de testen hier kan plaatsen en mijn (zeurende) vragen kan stellen. Mijn vriend wordt er al helemaal gefrustreerd van en snapt er helemaal niets van, hahaha. Ik ga vanmiddag nog maar eens testen. Heb alleen nog sensitest, en die moet bij mij indd donkerder worden als ik mijn ei krijg.
Flowerpower: de onderste test lijkt me eerlijk gezegd positief. Je zou het vanmiddag om een uur of 15.00 nog eens kunnen proberen, kijken of hij dan donkerder is. En morgen tussen 12.00 en 15.00 uur om te kijken wat hij dan doet. Het is wel belangrijk om niet voor 10.00 uur en na 20.00 uur te testen, aangezien je lichaam het LH in die periode aanmaakt. Ik heb altijd het beste resultaat tussen 14.00 en 15.00 uur, maar dat red ik niet altijd omdat ik moet werken. Op werkdagen hou ik 18.00 uur aan en pak dan de donkerste test die er is voor mijn ovulatie. Ik temperatuur ook, dus weet dan zeker dat mijn ei is geweest. Maar als je test weer licht is, is hij eigenlijk ook altijd geweest (op een enkele uitzondering na). Hopelijk kun je daarr iets mee. Wel jammer dat je geen z&k test meer hebt, dan vergelijkt wat beter. Maar: als hij positief is, moet die andere ook knallen hoor! Ik check vanmiddag nog wel even, ben benieuwd! Hier: nog aan het wachten op mijn ei. Nog een paar dagen te gaan. Mijn temp was vanochtend laag en dat is een goed teken. Dat doet hij altijd een paar dagen voor mijn ei. Zal blij zijn als ik hem gewoon op dag 20 heb zoals de vorige paar rondes! (stom he, dat we al blij zijn met een positieve ovu-test )
Flower.. idd morgen sowieso nog even testen en kijken wat ie dan doet. Zoals Annelynn zegt, zij vind de onderste positief.. ik ben de mijne gewend en kan dat niet met de jouwe vergelijken natuurlijk. Misschien is dit wel positief voor jouw, dat kan ook hoor! Maar als doe ovu testen niks zijn, is misschien tempen een betere oplossing om je ei te vinden? ook geen streepjesgetuur enzo. Bij mij heb ik nu echt altijd een knaller en twijfel er dan ook niet aan.. maar als ik steeds van die vage streepjes had dan zou ik gaan tempen.. Annelynn.. hopelijk komt ie gewoon netjes op tijd je ei geen rare cyclussen meer hoor of liever helemaal geen cyclussen meer, maar gewoon een zwangerschap
Annelynn: in het echt en op de foto's op mijn telefoon is het streepje duidelijker en donkerder. Ik ga straks rond 16:00 nog eens testen en kijken hoe de test van vanochtend opgedroogd is. Dus voor jou ook nog een paaar daagjes geduld spannend hoor!! Dat we allemaal op roze mogen gaan deze maand!
4 uur sensitest gedaan... En hij lijkt niet donkerder of lichter als die van gisteren? Maar ik heb zo'n pijn in mijn onderbuik! Misschien worden de testen deze maand gewoon niet donkerder?
@Flowerpower. Jeetje, wat kan dat lastig zijn die ovutesten! Hoop dat je eruit komt en anders toch gewoon lekker om de dag blijven klussen?
Flower.. Het kan hoor dat ie bij jouw gewoon niet donkerder wordt, is heel goed mogelijk. Lijkt die sensitest van vanmiddag op die ene test die je mij liet zien, uit een vorige keer? Als dat zo is, dan worden ze denk ik niet donkerder. Misschien, mits je deze ronde niet zwanger bent, (en ik hoop natuurlijk dat je dat wel bent) maar eens een ronde tempen en eventueel i.c.m. ovu testjes.. kijken wat je temp dan zegt en kijken of dat overeen komt met je ovu testjes? Ik noem maar wat hoor
Liessie: ja, ik was degene die bruin- en roodverlies had, dus het hoeft niks te betekenen....en dat het bij jou ook niet doorzet, is een goed teken!!! Ik hou hoop voor je! Wanneer ga je weer testen, morgenochtend? Flower: wat een gedoe met die testjes zeg! Bij mij duurde het ook zo lang voordat ik eindelijk een knaltest had. Maar gewoon door blijven sexen, dan komt het wel goed! Annelynn: op naar je eisprong!!! En dat ie maar bevrucht maar raken!!! ha ha Hier: ik ben niet meer misselijk, maar heb nu echt vreselijke trek....alsof ik weken niks gegeten heb, hihi! Ik blijf maar naar de koelkast heen en weer sjoksen voor iets lekkers.....ik ben net een hongerige wolf, ha ha! Verder blijf ik moe en af en toe wat last van mijn borsten. Ik hoorde gisteravond van mijn schoonzus dat haar beste vriendin ook zwanger is vd 2e, alleen had zij echt een enorme bloeding gehad (en ze heeft al eerder een mk gehad), dus da's even wat minder, maar hoop echt dat het goed zit. Volgens de echo zat er wel een vruchtzakje, maar verder was het nog veel te vroeg om er iets van te zeggen...Zij is al zo ontzettend lang bezig (ook al met de 1e), dus ik gun het haar echt!
Renske: de z&k test van vanochtend en is lichter opgedroogd als de z&k van gisterochtend. (En breder) De sensitest van vanmiddag is niet zo donker als de sensitest van de foto van een vorige cyclus. Wel een paars begin randje en licht uitlopend. Maar dat had de test van gisteren ook. Nouja we wachten af, ga gewoon verder testen en indd in een volgende ronde tempen en ovutesten gebruiken. Nikkie: fijn dat je misselijkheid voorbij is. Heeft nu dus plaatsgemaakt voor (lekkere) eetbuien, hihi!
Nikkie: fijn dat je niet meer zo misselijk bent! Maar nu het andere uiterste dus!!! Is er ook iets speciaals wat je heerlijk vindt?? Of iets wat je nu ineens niet meer lust? Flower: best ingewikkeld he, die ovu's! Gewoon blijven testen en sexen, haha! Stand van zaken hier: temp 37.3, wat bruinverlies in slip en nog steeds 2e streepje op Ovu. Weet niet of ik morgen een test moet gaan doen. Heb nog 1 KV test....Misschien moet ik toch nog even wachten. Tenzij er morgen ineens een storm aan rood komt!
ik weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen hoor... dus ga niet op iedereen reageren, sorry! @ Liessie Nog steeds hoop he meis... zolang het niet doorzet, is het geen ongi!! En je hebt idd te vroeg getest denk, hoop ik voor je!! @ Flower Hmm nu denk ik toch ook dat je ei nog moet komen ... vooral als je nog zo'n buikpijn hebt... dan zal die nu toch echt gaan springen denk, als je buikpijn over is, zal die gesprongen zijn! toch nog klussen dus @ Nikkie honger is fijner dan misselijk Ik ben ook al zo moe, en dat gaat alleen maar erger worden natuurlijk 's avonds voel ik me echt zwaar ziek steeds, omdat ik zo moe ben... rillerig en 's nachts zweten, als of ik koorts heb! En ook al soms misselijk... Heb jij de eerste keer een makkelijke zwangerschap gehad?? De mijne was een ramp helaas, maar ik heb het er allemaal voor over zie er wel weer tegen op, voor wat er nog komen gaat!
@ Liessie Spannend!!!! Ik zou proberen te wachten tot maandag... hmmm moet ik nodig zeggen @ Leeuw Succes met klussen!!!!
Liessie, foto van je test? kunnen wij meeturen seren, dat is wel handig dat je je eisprong voelt, weet je precies wanneer je moet klussen. dat heeft goed uitgepakt Hannamom, fijn dat je geen klachten hebt, maar schreeuw het maar niet te hard hihi. Renske, dat scheelt toch maar mooi weer 3 lange dagen wachten. sorry voor mijn belabberde reactie... ik ben helemaal in de war
Flower: denk ook dat je eisprong moet komen. Duim voor je dat je een doorslaggeende ovutest krijgt! Liessie: Spannend! Hier moet ik mezelf echt in bedwang houden om niet te testen...maandag duurt nog zoooooooo lang.